iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) levertijd is op dit moment online 5 weken.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
levertijd is op dit moment online 5 weken....
|
|
|
|||
|
|||
weet iemand het verschil tussen ordernummer en salesnummer? Ik zie nl hier op het forum mensen met twee verschillende nummers....
|
|
||||
|
||||
Net ordernummer gekregen, 318xxx -,-'
|
|
|||
|
|||
Ik kan volgens Tmobile mijn order niet annuleren, ik sta op status 2. Annuleren kan pas als de koerier voor de deur staat. Is dit waar? Anders bestel ik hem wel bij de pdashop!
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je ALTIJD annuleren. Ze hebben geen poot om op te staan. Als je de spullen nog niet hebt ontvangen kun je altijd annuleren. En anders laat je hem toch bezorgen en stuur je hem weer weg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als hun dit zeggen dan zal het wel kloppen neem ik aan? Alhoewel sommige medewerkers elkaar volledig tegenspreken >,<' - Bel gewoon nog een keer met de hoop dat je iemand anders eraan krijgt en stel dezelfde vraag XD _____________ Trouwens, gaan de iPhone's 4 16GB's sneller dan de 32GB's? Laatst gewijzigd door dannyhtek; 25-08-10 om 13:09. |
|
|||
|
|||
effe een update terwijl hij sync'd. firmware is nog steeds 4.0.1 Maar ik heb geen behoefte aan jailbreak dus ik ga 'em zo naar 4.0.2 brengen ^^
|
|
|||
|
|||
Ik ga ze wel voor de 3e keer bellen. De vorige medewerker zei dat ik helemaal geen order had geplaatst. Dus raar zooitje allemaal. Bij de Pdashop heb ik hem dit weekend, stel dat ik m'n toestel van Tmobile dan over 3 weken krijg dan moet ik wel zeker weten dat ik die koerier nog weg kan sturen. 2x 419 euro neerleggen is best wat geld.
|
|
||||
|
||||
Dat is niet niks inderdaad ^^
_______ Even een vraag: gaan de iPhone 4's 16GB sneller dan de 32GB's? In concludeer dat wel uit enkele topics, ligt er natuurlijjk aan maargoed - ervaringen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu nergens meer een shop waar de 16g op voorraad is. Overal is het al weer preorder....
ik wacht dus maar weer. Apple blijkt toch lever problemen te hebben. |
|
|||
|
|||
dit begint nu meer op het "waar kan ik anders als bij tmobile mijn iphone vandaan halen" topic te lijken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen hier succes verder!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens gisteren bestelt bij Typhone.nl en ik heb hem nu in mijn handen .....T Mobile is gewoon erg verkeerd bezig. Allemaal nog erg veel succes....ik snap dat het moeilijk is maar misschien moeten jullie allemaal T Mobile eens gaan boycotten en klachtenmails schrijven want dit is niet leuk meer he . Greetzzz.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nah, geniet van je iPhone 4 (: |
|
|||
|
|||
Overigens nog steeds geen enkele status veranderingen gehad vandaag he... Toeval??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er is toch niet echt 'n bepaalde tijdstip om een update te verwachten? Laat de F5 knop even rusten, hoe moeilijk het ook is XD
Ik heb geluk, hoef nu niet de status te checken aangezien bestelling pas gisteren is geplaatst. Denk dat ik mijn eerst volgende statuscheck pas ergens in Oktober ga maken ;D |
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|