iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net gebeld met The Phonehouse. Iphones (op voorraad) zijn inderdaad uitverkocht. Ze weten ook niet wanneer nieuwe komen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net gebeld met The Phonehouse. Iphones (op voorraad) zijn inderdaad uitverkocht. Ze weten ook niet wanneer nieuwe komen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Door T-Mobile gebeld op de dag van voorinschrijving voor vaste abonnees, orderstatus 2. Volgens T-Mobile is m'n bestelling "opgeschoven" zonder reden. Wordt tijd om m'n bestelling te cancellen en eens over te stappen naar Vodafone denk ik. Heb ik wellicht ook eens bereik.
Ordernummer: 2648xx Salesnummer: 2477xx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo te zien zijn ze weer een nieuwe lading 32GB aan het uitleveren. Maar helaas ik zit er weer niet bij. Gewoon 20e besteld om 10 uur. (webformulier) ik neem niet aan dat in het ene uur voor mij er zo veel mensen besteld hebben dat ze nu nog steeds geen een voor mij hebben. Voel me wel genaaid zo. Gun het de mensen die later besteld hebben ook wel maar het is niet echt logisch. En het blijft frustrerend.
Ordernummer: 2609xx 32 GB zwart. |
|
|||
|
|||
Joh...ik heb om 9.00 besteld webformulier en als ik nu mijn status nummer invoer dan krijg ik helemaal niets te zien ... ja Onbekend
en mijn nummer begint ook nog eens met 27... Het kan altijd erger... Schoften zijn het bij t-mobile |
|
|||
|
|||
woeptidoe! ik heb zowel een mailtje als een smsje van t-mobile: dat ik een datum kan prikken, heb ik gedaan: woensdag krijg ik 'm.
Ik heb m'n 32GB Zwart de eerste dag besteld om 08.10 gebeld, maar wel met 'terugbel-service', krijg 'm 18 augustus en mijn nummer is 2659xx hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren. zal wel niet. breekt dan nu dat traject van gekleurde statussen aan? want dat heb ik eigenlijk nooit begrepen... |
|
|||
|
|||
tegen alle andere mensen wil ik ook zeggen dat ik gisteren T-Mobile nog aan de lijn had, en toen was mijn status ook blanco, en kreeg ik de usual 4-6 weken te horen. dus dat zegt allemaal helemaal niks
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mischien helpt het als ik vaker op F5 druk.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hooah ! sms en mailtje ontvangen, voor maandag een afspraak gemaakt aangezien de rest van de week en weekend helemaal vol zit.
|
|
|||
|
|||
Heb je niet je salesnummer ipv je ordernummer ingevuld. Even ks bellen en vragen naar correcte nummer !
|
|
|||
|
|||
hmm, ik kon pas vanaf woensdag afspraak maken... en hoe zit het nou met die verschillende statussen?
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk...ze hebben mijn sales en order nummer door elkaar gehaald..
ik heb ordernr 26..... Dat is beter dan 27.... toch?? Of is dat heel dom gedacht? |
|
|||
|
|||
Lijkt er inderdaad op dat er paar pallets zijn binnen gekomen!
Ik heb net een e-mail binnen gekregen! Maandag ligt hij in mijn handpalm! Nu nog het hoesje bestellen! 32 Gig, 20-7 besteld, 2487XX |
|
|||
|
|||
Wanneer komt er een lading 16Gb's binnen????
Ordernr.: 2644XX 16Gb zwart |
|
|||
|
|||
Maakt niet uit, je sales- en ordernummer staan los van je plek op de reserveringslijst. Op het moment dat je bij T-Mobile een bestelling plaatst wordt je bestelling in het systeem geplaatst en hier hangt een order en salesnummer aan. Echter wordt je naam en het type toestel direct op een lijst met wachtenden geplaatst, in die volgorde leveren zij uit. Je kan dus een hoger ordernummer hebben dan een ander en toch eerder geleverd krijgen...
|
|
|||
|
|||
Hè mensen vraagje ik zit momenteel in het buitenland dus heb niet zo'n zin om de klantenservice te bellen voor mijn ordernummer. Maar nu probeer ik via twitter erachter te komen maar krijg nul reactie.
Zijn er meer mensen die er last van hebben of doe ik iets fout! Update: Net na posten van dit bericht open ik twitter en wordt verzocht per DM mijn nummer te sturen. Laatst gewijzigd door Jantie; 12-08-10 om 14:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|