iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Update: Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010 Tijd van bestelling: 15:00 Methode: Telefonisch Type: 16GB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Update:
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010 Tijd van bestelling: 15:00 Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150 Ordernummer: 2859** Sales ID: 2682** Status: Nummer 4 - Order op transport (6 augustus om 9:30) - Nummer 3 - Order verzonden naar magazijn (5 augustus einde van de middag) Orderbevestiging: Ja (Brief gekregen van bestelling) Micro-SIM: Ja (5 augustus) SMS: Ja (6 augustus om 12:46 uur) E-mail: Ja (6 augustus om 12:46 uur) Afspraak is gemaakt voor een levering van dinsdag 10 augustus op het werk . Nog maar een paar dagen wachten. Helaas was de maandag niet mogelijk. Dat is wel jammer . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier is mijn info
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 10.07 Methode: Online Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-150 (1 jaar) Ordernummer : 2703xx Salenummer: ?????? Orderstatus:6/8/10: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja (binnen gekregen op 06-08-2010) Gisteren (5/8/10)een brief gehad met een contract vernieuwing op 12 aug. (maand later dan de oude afliep) Iemand bekend met een contract datum (in de toekomst) per brief, en het uiteindelijk geleverde iPhone4. Was dat vóór die datum, tijdens of erna? Laatst gewijzigd door korat; 06-08-10 om 17:45. |
|
|||
|
|||
Mensen ik heb zojuist mijn iphone ontvangen en dit keer liep de postbode er niet weg mee maar ik wat een super ding.. death grip is na te bootsen. en hebben mensen last ervan dat ze anderen heel zacht via de normale speaker horen?
Gr |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het laatste meer een netwerk issue is dan een telefoon issue
|
|
|||
|
|||
Kijk net mijn factuur op MT, zie ik dat ze de kosten van early renewal 2x in rekening hebben gebracht :S
Maar even bellen met KC |
|
|||
|
|||
ik heb ook op 30 juli besteld, goed idee om een apart topicje te openen, ik zou zeggen ga je gang!!
|
|
|||
|
|||
Idd ik heb ook op de 30 e besteld maar nog niks binnnen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarom, kijk maar naar deze thread, er zijn er zo nog een paar. Dit heet hypen. Denk maar zo dat Apple echt niet een palletje per keer komt afleveren. Maar deze komen per schip naar de landen toe. Dit gaat toch ook echt niet per 1000 stuks ofzo . Of denk je dat de schepen iedere week aan komen varen met een handje vol toestellen. Niet echt logisch. Vrijdag, zaterdag, dinsdag, woensdag en donderdag zijn er telefoons geleverd. Komen de iPhones zo vaak naar Nederland toe of in 1 keer. Weet niet wat de rede hiervan is. Kan een logistiek probleem zijn. Of gewoon keiharde afspraken van Apple. Iedereen weet dat de iPhone de 30e hier uit komt. Dan zorg je toch als Apple of T-Mobile zijnde dat er al gedurende de maand ervoor voorinschrijvingen zijn, en dan laat je er toch genoeg deze kant op komen voor dat het de 30e is. Kan je al de voorinschrijvingen (vaste klanten) versturen en dan vanaf de 30e de nieuwe klanten. Dit werkt altijd zo. Maar wat de rede is, is alleen maar gissen, dat ze er genoeg hebben gehad weet ik in ieder geval wel zeker. Laatst gewijzigd door Dragon; 06-08-10 om 14:41. |
|
|||
|
|||
Reden is simpel: Hype creeren. Als je product steeds uitverkocht is moet het wel een goed en gewild iets zijn!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mysterious Apple Product Arrives in North America. Could it be the iPhone? - Blog - Import Genius : U.S. Customs Database and Competitive Intelligence Tools Als ik erover nadenk denk ik dat Apple toch wel een container naar elk land stuurd. ipv een paar duizend per vrachtwagen. Is voor iedereen makkelijker. |
|
|||
|
|||
okey, goed idee om voor 30 juli bestellers een apart topic te maken, dat is voor zo wel de 20 juli en 30 juli overzichtelijk en makkelijk zoeken tussen 2173 berichten, Helaas dat een moderater van de iphoneclub daar anders over denkt..bedankt voor de moeite Corch!
Maar voor jou: Datum van bestelling: 30 juli Tijd van bestelling:17:00 Methode:telefonisch Type:iphone 4 16 gig zwart Abonnement:2 jr Ordernummer:265 Salenummer:283 Orderstatus:2 Orderbevestiging: ja Micro-sim: ja |
|
|||
|
|||
Natuurlijk sturen ze geen container naar elk land, dat is logistiek totaal onverantwoord. Ze sturen bijv een container naar Nederland met 40.000 (aanname van vorige post) stuks en versturen ze vanuit ons land weer naar vele bestemmingen in Europa.
Dat er dus 40.000 of meer hier aankomen is niet zo raar, ze zijn gewoon niet allemaal voor Nederland. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of dat bij Nintendo ook is gedaan voor de Wii durf ik in ieder geval niet met klem tegen te spreken Ook bij de iPhone4 is het verhaal van weinig uitleveren alleen om hype te creëeren extreem ongeloofwaardig. Dat is economisch nooit terug te krijgen (immers zulke publiciteit is geen hol waard in geld voor Apple) en daarbij zijn er aantoonbare productieproblemen. Laatst gewijzigd door glaantje; 06-08-10 om 15:13. |
|
|||
|
|||
inmiddels ook een brief en sim ontvangen..
Besteld: 30 juli +/- 13.00 via T-Mobile website, betaald via IDeal Abbo: i150 2 jaar verlenging Toestel: 16gb zwart Ordernr: 2691** Orderstatus: 2 Orderbevestiging per brief: ja 05-08 SIM ontvangen: ja 06-08 SMS ontvangen: Nee hoe zit dat trouwens met mijn oude sim straks? blijft die actief als in een duosim situatie? want als ik straks mijn micro sim activeer, kan ik dan nog wel bellen met mijn oude sim tot mijn iphone arriveerd? Citaat:
Toch snap ik niet dat je een product introduceert waar je er maar een paar van kan uitgeven terwijl je weet dat de vraag groot is! Whats the point?? wacht dan gewoon een maand, dan weet iedereen waar hij aan toe is. Laatst gewijzigd door sIRwa2; 06-08-10 om 15:37. |
|
|||
|
|||
update
Besteld: 30 juli Besteld: 8.01 Telefonisch Abbo: i150 2 jaar verlenging(Early renewal) Toestel: 16gb zwart Ordernr: 268xxx Orderstatus: 2 Orderbevestiging per brief: ja SIM ontvangen: ja SMS ontvangen: Nee |
Er zijn 28 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 28 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|