iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Corch Moet je dan toch niet een bedrag van 1 cent pinnen om je rekeningnummer te verifiëren? (Geldt trouwens alleen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
helaas, ik had gehoopt op een wonder dat wij allen voor het weekend konden genieten van de Iphone4 wat had ik toch een hoop gebeld met mijn nieuwe iphone, wat had ik veel gesmst oh Tmobile wat hadden jullie NOG MEER geld aan mij kunnen verdienen!!!!!
gemiste kans en daar gaan we weer; f5 f5 f5 f5 f5 f5 Tot 18:30 heb ik begrepen daarna heeft het zeker geen zin oh voor de f5-ers onder ons, er zijn ook andere varianten: rechter muis knop en dan klick vernieuwen, of in uw webrowser, dat kromme pijltje aanklikken anders word het zo saai he Laatst gewijzigd door Gonster; 06-08-10 om 17:47. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
gisteren de iphone ontvangen. toestel bevalt me zeer alleen ff wennen aan de vorm. camera en video's maken is echt niet normaal. veel te mooi voor woorden. ook heel scherp als je aan t internetten bent. Al met al alle commotie wel waard en mijn 3g was echt aan vervanging toe. voor iedereen die hem al heeft veel plezier. de mensen die hem nog niet hebben, blijf doorzeiken bij tm want het is echt een kl ote provider en dat moeten ze weten.
|
|
|||
|
|||
F5-en op zaterdag??
Ja of nee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier is mijn info
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 10:07 uur Methode: Online (formulier) Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-150 (1 jaar) Ordernummer : 2703** Salenummer: ?????? Orderstatus:6/8/10: 2 Orderbevestiging: Ja (contractverlening op 5/8/10 ontvangen per brief) Micro-sim: Ja (binnen gekregen op 6/8/10) Gisteren (5/8/10) een brief gehad met een contract vernieuwing op 12 aug. (maand later dan de oude afliep) Vandaag (6/8/10) vind ik bij de post de Microsim kaart. (Nu ook geactiveerd) Laatst gewijzigd door korat; 12-08-10 om 23:56. |
|
|||
|
|||
bijna 2300 postjes hiero, meer als 60.000 keer bekeken, dat zijn waarschijnlijk 30.000 alleen kijkers die hier niet posten maar wel op een ihpone zitten te wachten.......gekkenhuis!!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne net binnen gekregen, display is echt om te kwijlen!
Succes met het wachten voor de anderen! |
|
|||
|
|||
WOW
SUPER ik ben blij voor je
Citaat:
want ehm, zover ik weet gaan de mensen op 20 juli voor (niet dat ik het jou niet gun hoor daar niet van!!) IK zie de logica van tmobile die zij aangeven nu helemaal niet meer en ik denk dat er meer mensen zijn die dit ook vinden zal ik het dan maar opnieuw bestellen?? missch dat het sneller gaat :-P welke afdeling sprak j?? optie??? |
|
|||
|
|||
begin langzaam wel een beetje te balen...eind volgende week ga ik drie weken met vakantie, en naar het zich laat uitzien, ga ik de nieuwe iphone4 niet krijgen voor mijn vakantie...snik snik....
salesnr: 256***, microsim: jep.....besteld 20-7 (webform). Hoe lang houdt AMP dan eigenlijk je order vast ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
net naar status 4 gegaan...nu wachten op sms.
Voor mijn vriendin gisteren al een bezorgafspraak gemaakt. haar order blijft echter op status 3 hangen...klopt weer eens niets van!! btw ordernr 256142 (na omruil) en 242045 |
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje ben nu op vakantie en heb vandaag via e-mail een bezorgafspraak voor dinsdag bij me ouders gemaakt. Voor ik wegging heb ik een kopie van me ID achtergelaten voor het geval dat. Gaat AMP hier wel mee akkoord eigenlijk ging er vanuit vaan wel maar even voor de zekerheid....iemand hetzelfde gedaan???
|
|
|||
|
|||
Hey, hoelang geleden ging je naar 4 ? Ik zit nog op 3. En ging jij vandaag naar 3 of gisteren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 14.50 uur Methode: Online (formulier) Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-150 (2 jaar) Ordernummer : 251xxx Orderstatus: 3/8/10: 2 Orderbevestiging: Ja, contractverlening op 3/8/10 ontvangen per brief Micro-sim: Ja, binnen gekregen op 3/8/10 Weet iemand van jullie: zou het nou nog lang duren? Ik heb gebeld naar t-mobiielle en zeiden dat ik naar AMP een mail moet sturen om te vragen naar de verificatiecode. Dit heb ik gedaan en kreeg als antwoord terug van AMP: Op dit moment zijn uw gegevens nog niet bekend bij ons in het systeem. Wanneer wij uw order fysiek binnen krijgen van T-Mobile ontvangt u bericht van ons met de inloggegevens. Dus weet ik nog niks... Groet.. |
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|