iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Dat dit bij PS3 en Xbox is gedaan om hype te creëeren is je reinste onzin. Dat iets niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Let maar op, wedden dat er weer leveringsproblemen zijn bij de iPhone 5 en 6 enz... Citaat:
En dat een paar keer. marketingtruc Laatst gewijzigd door Dragon; 06-08-10 om 15:27. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vind het behoorlijk stil op het moment, ik heb geloof ik 1 a 2 postjes gezien van mensen die vandaag van status zijn veranderd (en dan bedoel ik van 2 naar 3) Ik geloof er niet in...zeker de 30 juli bestellers niet, maar zo eigenwijs als ik ben f5 ik rustig door
|
|
|||
|
|||
je belt met je oude sim naar de klantenservice, die activeert je nieuwe sim waarmee automatisch je oude sim niet meer werkt. Je stopt dan je nieuwe sim in je oude telefoon en je kan gewoon bellen totdat je Iphone 4 is gearriveerd en dan druk je de microsim uit en stopt hem in je iphone 4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn info Besteld: 30 juli Besteld: 10.29 (online) Abbo: i150 2 jaar nieuw Toestel: 32gb zwart Ordernr: 2666xx Orderstatus: 2 Orderbevestiging per brief: nee SIM ontvangen: nee SMS ontvangen: nee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat het iedere keer fout gaat bij elke release, maar ze maken er niet meer dan nodig, omdat ze niet doen aan grote voorraden aanleggen. Dat kost ze gewoon teveel geld. Natuurlijk zullen er weer leveringsproblemen zijn met de iPhone 5 en 6! ff met je voorbeeld Dat zijn dus inderdaad een kleine 2 miljoen iPhones die ze voor de lancering in heel Noord Amerika klaar hadden liggen! Dit keer hadden ze dus een lancering in Noord-Amerika waar in de 1e 3 dagen een goede 1,7miljoen iPhones verkocht werden. En als je er dan vanuit gaat dat ze per maand zo ongeveer maximaal 3miljoen iPhones maken dan klinkt het toch niet zo raar dat er weinig op voorraad zijn na een gelijktijdige lancering in 17 extra landen (bovenop de voorgaande). Laatst gewijzigd door glaantje; 06-08-10 om 15:38. |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010, wijziging van kleur
Tijd van bestelling: 14.00 eindelijk Methode: Online-liep vast, dus telefonisch Type: 32GB wit = zwart geworden Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 2682XX nieuw nr, ivm wijziging van kleur Orderstatus:5/8/10 naar 4 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: 5/8/10 Ja / 5 aug. '10 TM gebeld ivm levering enkele microsim ipv duo microsim. Afspraakdatum: Vrijdag 6 augustus 2010, 13:00 - 16:00 uur Geleverd: Vrijdag 6 augustus 2010, 14:15 uur ps. helaas heeft men een nieuw ordernr aangemaakt, ivm wijziging van kleur. Succes iedereen met de snelle levering van de Iphone 4 |
|
|||
|
|||
Bekijk het ook eens zo:
Op grote feesten (Mystery Land / Lowlands) zie je vaak een aantal bars staan, op het hoogtepunt van het feest, wanneer de meeste mensen er zijn, is er vaak geen doorkomen aan om een drankje te halen. Dan kan er wel gezegd worden er moeten meer bars zijn, maar je moet ook al die bars bevoorraden (op een goede manier) en al die bars moeten mensen hebben die ook in de uren dat het minder druk is betaald moeten worden. Daar moet je dus een gulden middenweg in vinden. We zitten nu in het hoogtepunt van die iPhone4 productie, de lancering, iedereen staat aan de "bar" om zijn iPhone te krijgen. Dit kun je niet aanpassen aan je productielijn, omdat je over een klein jaar weer andere iPhones gaat produceren. Je kan niet ineens maar een kwart (ofzo) gaan produceren voor de rest van het jaar, dus zou je met overcapaciteit blijven zitten als de drukte een beetje af is genomen. Daarbij komt dat je ook niet tijden van tevoren al nieuwe iPhones kan gaan maken ivm kans op lekken van specificaties, foto's of zelfs hele producten. |
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren een iphone4 32 Gb besteld via de t-mobile helpdesk en gisteren (!) al een bezorgbericht via sms en mail gekregen terwijl de medewerker aan de telefoon vertelde dat de levertijd 6-8 weken is. Ik heb nog geen brief per post ontvangen. Als het goed is wordt het toestel morgen al geleverd. Ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door janvandermeij; 06-08-10 om 16:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo te zien werkt T-Mobile niet aan het fifo principe. Anyways..alvast gefeliciteerd. ps. Ordernr kun je aan KC navragen of via twitter @t-mobile_webcare Laatst gewijzigd door PortoNL; 06-08-10 om 16:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wel leuk nieuws voor jou natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Ik ben na 2,5 week wachten over naar status 3
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Per schip? Nou doe maar gewoon per vliegtuig hoor haha Wanneer de Iphone per schip zou komen dan duurt het 6 weken eerdat de volgende lading hier zou zijn.. zo lang is het namelijk varen naar China...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net t-mobile in optima forma meegemaakt. 20e (10:00 uur )2 x een abo verlengd. 23e kleurswitch doorgevoerd van 1 abo, andere kon niet worden doorgevoerd want dat was zakelijk (en toen volgde een heel verhaal waarom dat niet ging...). Brief ontvangen (gedateerd op 20/07) "..contract gaat per 21/07 in blabla..". Paar dagen later nieuwe factuur van nieuwe abo. Ook zakelijke abo bevestigd gekregen..ingangsdatum 22/07. Bij doorvoeren van kleurswitch werd mij nadrukkelijk verteld "Nee, meneer er verandert niets...niets aan uw reservering of aan uw positie...u annuleert niets, ik pas gewoon uw order aan..blabla".
Ontving ik net weer een brief....contract gaat in op 21/08!. Gebeld.."ja u heeft uw eerdere reservering geannuleerd(!)..."Nee heb ik niet...er zou toch immers niets veranderen?". Maar u heeft toch gevraagd om een zwarte?...om dat te kunnen doorvoeren moeten we u eerdere reservering annuleren" (!!!!!!). Waar eerst bij hoog en laag werd beweerd dat het GEEN invloed zou hebben zeggen ze nu met hetzelfde gemak dat het logisch is dat het WEL invloed heeft... Ik kan het echt niet meer volgen... Ik heb dit ook niet geaccepteerd (en ik weet nu uit eigen ervaring dat er bij t-mobile meer mogelijk is dan dat ze in eerste instantie laten blijken...). Na bijna 2 weken de ene tegenstrijdigheid na de andere (en nog steeds geen zicht op de iPhone!) heb ik het echt helemaal gehad. 2 jaar lang geen enkel probleem gehad maar dit grenst aan het onmogelijke. En door de reservering, en door de kleurswitch en doordat ik zowel een zakelijk als particulier abo heb lopen heb ik me echt door heel wat gesprekken moeten 'worstelen' want bij elk gesprek kreeg ik weer andere, tegenstrijdige info te horen. Ik wil gewoon een iPhone4! en voor mijn part moet ik 6 weken wachten..ben gewoon EERLIJK en DUIDELIJK! Ik ga nu eens wat mogelijkheden op een rijtje zetten en op het moment dat de koerier op de stoep staat weet ik of ik de iPhone accepteer of mooi terug stuur... |
|
||||
|
||||
Ze zijn niet begonnen met het produceren op de dag van lancering...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 11.30 Methode: online Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-150 Ordernummer : 2578** (in eerste instantie WIT -2421**, op de 23e omgeboekt naar zwart) Orderstatus:6/8/10: zojuist naar '3' geschoten... Orderbevestiging: Ja, meteen al 's middags op de 20e via mail, later in de week via post Micro-sim: Ja |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat lekker bij T-mobile...... voor jou leuk uiteraard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|