iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door arno.bens Ik denk dat ''wij'' as dinsdag pas weer verandering van 2 naar 3 gaan zien... Het is nu wel duidelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoezo is dat duidelijk? Ze beweren zelf iedere dag toestellen binnen te krijgen / uit te leveren. Niet de hele klantenkring van T-mobile zit op dit forum hoor
|
|
|||
|
|||
Dat is ook niet nodig, net zoals dat het niet nodig is om heel Nederland te vragen wat ze gaan stemmen om een redelijk goede schatting te doen van een potentiële verkiezingsuitslag
|
|
|||
|
|||
Waar je dinsdag een duidelijk levering van toestellen zag is het de rest van de week niemand van 2 naar 3 gegaan
|
|
|||
|
|||
Het is een logistiek proces lijkt me. Zou best kunnen, ze moeten toch met de AMP koerier mee en die hebben wellicht ook een bepaalde capaciteit .
|
|
|||
|
|||
laat AMP een bericht achter of eenbriefje als ze zijn langs geweest. ze komen vandaag tussen 10:45 en 13:45 maar ik werd pas rond half 12 een keer wakker. ( heerlijk vakantie )
maar nu weet ik dus niet of ze al langs zijn geweest -.- |
|
|||
|
|||
Net t-mobile bestelling geannuleerd (32GB) heb een echte shop gevonden die vandaag toestellen binnen had gekregen en nog één 16GB over had!
|
|
|||
|
|||
Ik denk inderdaad ook dat er volgende week pas weer wat gaat gebeuren, en dan is maar weer de vraag voor wie, er is na afgelopen dinsdag niemand meer van 2 naar 3 gegaan geloof ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Onderstaande bericht van het T-mobile forum:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wellicht is het handig om een apart topic hiervoor te openen want, ik zie hier alleen maar bestaande klanten die op 20 juli besteld hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben vanmorgen rond 10.30 van 2 naar 3 gegaan. Nu wachten op het sms je. 32GB zwart Vriendin is gisteren rond 16.30 van 2 naar 3 gegaan.Rond 20.30 het sms je en afspraakgemaakt voor maandag opz'n vroegst. Ook 32GB zwart. edit- ben zo verbaasd dat ik vergeet te juichen...joepie. (blijf weleen bitter nasmaakje houden..) Succes voor alle wachtenden... zoals eerder gemeld een leuk detail: de order van mijn vriendin staat nog als 32GB wit in het systeem...ben benieuwd of het ook echt een witte is die ze gaan leveren...hahaa Laatst gewijzigd door brunobanani; 06-08-10 om 13:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok das positief te noemen, wanneer heb je besteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed idee!! Topic is aangemaakt voor diegenen die NIET konden preorderen en dus op of na 30 juli de iPhone 4 hebben besteld --> https://forum.iculture.nl/f18/i...li-2010-a.html |
|
|||
|
|||
Hee, je hebt een kwartier na mij, hetzelfde op dezelfde manier besteld. Zou ik dan misschien nog aan de beurt komen......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha! Het is inderdaad wel ***** voor T-Mobile dat iedereen die op de iPhone 4 zit te wachten alle informatie met elkaar uitwisselt om een orderlijst te genereren. Helaas gebruikt T-Mobile zelf het random-algoritme, waardoor de twee lijsten niet met elkaar overeenkomen
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 10.00 Methode: inschrijfformulier Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-300 Ordernummer : 2609xx Salenummer: ? Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim:Ja Jammer dat de 32 GB's zo lang duren. Hoop wel dat ik hem volgende week krijg. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|