iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn bestelling staat nog steeds op punt 2 en ik ben nog niet zichtbaar op Aflevertijd.nl | AMP logistics . Toch denk ik dat T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling staat nog steeds op punt 2 en ik ben nog niet zichtbaar op Aflevertijd.nl | AMP logistics. Toch denk ik dat T-Mobile een beetje problemen heeft met het snel invoeren van alle orders, toch laat ik het eventjes achterwegen om weer naar hen te bellen. Ik ben ervan overtuigd dat ze proberen te voorkomen negatief in het nieuws te komen en dus relatief snel zullen uitleveren, alternatief is om veel geld te betalen om hem uit het buitenland te halen of via via er eentje te kopen.
Daar bedank ik tijdelijk eventjes voor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We zullen zien! ben benieuwd wanneer de AMP belt om een afspraak te maken.. |
|
|||
|
|||
mduudm,telefonisch,21 juli,onbekend,-
eerst 20 juli veelvuldig gebeld en 2 keer telefonisch verzoek gedaan om teruggebeld te worden. vervolgens toen het digitaal formulier online kwam via dat formulier besteld. volgende dag teruggebeld of ik een iphone 4 wil bestellen. ik vertelde bovenstaande en meneer vertelde doodleuk dat online form bestelling niet bij hun bekend was. grr.. dus 21 juli telefonisch besteld & nog geen bevestiging per post of mail gekregen. wel standaard t-mobile smsjes, maar dat kun je geen bevestiging noemen.. nu dus wachten op bevestiging, want een ordernummer geven ze me telefonisch niet.. zucht.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ach het is een beetje hier en daar achtig gezeik, ik heb ook relatief vroeg besteld en sommige welke later hebben besteld zijn al wel ingevuld op Aflevertijd.nl | AMP logistics en zitten op de T-Mobile website al op status 3. Dat terwijl ik nog op status 2 zit en mijn order op Aflevertijd.nl | AMP logistics nog niet bekend is. Als het er sneller door gaat biedt ik mezelf vrijwillig aan om orders in te vullen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou toch wat zijn.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Erg vindt ik het niet dat ze me geen ordernummer geven. Maar wel dat ze na 5 werkdagen nog geen enkele bevestiging hebben gestuurd. Dat is slordig. Telefonische bevestiging is nogal waardeloos, een email of brief met ordernummer lijkt me toch vrij normaal. |
|
|||
|
|||
Gisteren gebeld voor order/sales nummer, toen konden ze me niet helpen.
Net gebeld en konden mij meteen helpen... Sales: 2451XX Order: 2622XX En sta op 2: Order verwerkt Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. Vrees dat ik kan gaan wachten en niet bij eerste lichting zit, tja er zijn ergere dingen... |
|
|||
|
|||
Colin, wij zitten dichtbij elkaar! Ik heb namelijk ook 2622XX en 2451XX. Begin post moet aangepast worden bij mij, ik had dan wel 9:00 gebeld ongeveer maar werd pas 17:15 teruggebeld. Ofwel, ben toen pas in het systeem gezet.
Bij mij staat het ook nog op stap 2.... |
|
|||
|
|||
ik zit bij 2416 en ook nog steeds op stap 2.
ik zie het wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had geen zin om uren te wachten dus ik heb rond 17.25 gebeld, dat zal verklaren waarom we zo dicht bij elkaar zitten |
|
|||
|
|||
Mijn broertje heeft net pas zijn bevestigingsbrief ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Argh het ergste is nog dat ik een winkelreservering had van de 9e maar dat ventje aan de telefoon op zn kop ging staan en beweerde dat hij ze altijd eerder leverde dan de winkel want in de winkel zou die waarschijnlijk toch niet verschijnen op de 30e. Aangezien de winkelbediende mij die dag als een domme dodo geholpen had ben ik hier ingetrapt snifffff.. Majaaaa het is en blijf maar een telefoon, hij staat in het systeem en hij KOMT dus dat is het belangrijkste!!
|
|
|||
|
|||
Heb een minuutje geleden gesproken met t-mobile over het wijzigen van mijn mail adres voor de levering van AMP(?). Daarbij vertelden ze mij dat ze dit weekend gaan leveren en dat ik hem dus eind deze/begin volgende week kan verwachten =)
Ter informatie; Ik had sochtends rond een uur of 11 gebeld voor mijn reservering. |
|
|||
|
|||
En heb je geen ordernummer of salesnummer? Zo kunnen we het vergelijken
|
|
|||
|
|||
20ste rond 5 uur teruggebeld en heb een zwarte 16gb genomen. Gisteren gevraagd naar sales en ordernummer maar dat hadden ze zogenaamd niet. Vandaag toch maar weel gebeld en onummer is 262213. op tmobile sta ik op punt 2 dus nu afwachten. Waarschijnlijk wordt het vrijdag geen feest voor mij.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 20e telefonisch besteld om 09:30
Net via tmobile webcare salesnummer doorgekregen. Salesnummer is: 244987 Net even nagekeken en ik sta op fase 2. |
|
|||
|
|||
Mensen, ik heb zojuist met AMP Logistics gebeld en had het gesprek op Tweakers gedeelt, wellicht dat jullie dit ook willen weten:
---------------------------------------------------------- AMP Logistics gebeld:
Al met al zijn we dus niets wijzer, maar we hebben nu wel even 'zwart op wit' dat ze gelijk gaan bezorgen zodra hij binnen is. Logisch, maar toch, weer iets meer hoop . Edit: ah dit was mijn eerste post op dit forum. Hello folks !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|