//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn bestelling staat nog steeds op punt 2 en ik ben nog niet zichtbaar op Aflevertijd.nl | AMP logistics . Toch denk ik dat T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 27-07-10, 12:47
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Mijn bestelling staat nog steeds op punt 2 en ik ben nog niet zichtbaar op Aflevertijd.nl | AMP logistics. Toch denk ik dat T-Mobile een beetje problemen heeft met het snel invoeren van alle orders, toch laat ik het eventjes achterwegen om weer naar hen te bellen. Ik ben ervan overtuigd dat ze proberen te voorkomen negatief in het nieuws te komen en dus relatief snel zullen uitleveren, alternatief is om veel geld te betalen om hem uit het buitenland te halen of via via er eentje te kopen.

Daar bedank ik tijdelijk eventjes voor.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 27-07-10, 12:48
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Ik heb om 10.30u besteld en heb 246xxx dus het klopt allemaal precies. Willy was eerder in de ochtend dus is in de avond eerder dan mij ingevoerd, maar later dan jou.
Als je het zo ziet, zou het inderdaad kloppen jongens!

We zullen zien! ben benieuwd wanneer de AMP belt om een afspraak te maken..
  #143  
Oud 27-07-10, 12:51
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

mduudm,telefonisch,21 juli,onbekend,-

eerst 20 juli veelvuldig gebeld en 2 keer telefonisch verzoek gedaan om teruggebeld te worden.
vervolgens toen het digitaal formulier online kwam via dat formulier besteld.
volgende dag teruggebeld of ik een iphone 4 wil bestellen. ik vertelde bovenstaande en meneer vertelde doodleuk dat online form bestelling niet bij hun bekend was. grr.. dus 21 juli telefonisch besteld & nog geen bevestiging per post of mail gekregen. wel standaard t-mobile smsjes, maar dat kun je geen bevestiging noemen..

nu dus wachten op bevestiging, want een ordernummer geven ze me telefonisch niet.. zucht..
  #144  
Oud 27-07-10, 12:51
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Bekijk bericht
Als je het zo ziet, zou het inderdaad kloppen jongens!
Helaas wel, maar dat zou alles behalve netjes zijn. Als deze theorie straks blijkt te kloppen en dit ook daadwerkelijk gevolgen heeft voor de levertijd ga ik in ieder geval een klacht indienen.
  #145  
Oud 27-07-10, 12:53
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
nu dus wachten op bevestiging, want een ordernummer geven ze me telefonisch niet.. zucht..
belachelijk... Gewoon blijven aandringen! Als hij bekend is moét je gewoon een ordernummer krijgen van ze.
  #146  
Oud 27-07-10, 12:53
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ach het is een beetje hier en daar achtig gezeik, ik heb ook relatief vroeg besteld en sommige welke later hebben besteld zijn al wel ingevuld op Aflevertijd.nl | AMP logistics en zitten op de T-Mobile website al op status 3. Dat terwijl ik nog op status 2 zit en mijn order op Aflevertijd.nl | AMP logistics nog niet bekend is. Als het er sneller door gaat biedt ik mezelf vrijwillig aan om orders in te vullen.
  #147  
Oud 27-07-10, 12:56
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning Bekijk bericht
Cash, cookies ed even leegmaken. Had ik net ook. Bij mij stond zelf de site vqn Tmobile nog op onderhoud. Dat dateerde van de 20ste.

Je hebt helemaal gelijk, dank!
  #148  
Oud 27-07-10, 12:57
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Helaas wel, maar dat zou alles behalve netjes zijn. Als deze theorie straks blijkt te kloppen en dit ook daadwerkelijk gevolgen heeft voor de levertijd ga ik in ieder geval een klacht indienen.
Groot gelijk.. Snap ook niet dat de kans erin zit dat degenen die op de 20ste smorgensvroeg eindelijk door de chaos heenkwamen hem later gaan krijgen dan degenen die de 30ste naar de shop gaan...

Zou toch wat zijn..
  #149  
Oud 27-07-10, 12:57
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Bekijk bericht
belachelijk... Gewoon blijven aandringen! Als hij bekend is moét je gewoon een ordernummer krijgen van ze.
Ja maar hoe? 100 keer bellen tot je die vrijgevige call agent te pakken heeft, daar heeft niet iedere chap de tijd voor

Erg vindt ik het niet dat ze me geen ordernummer geven. Maar wel dat ze na 5 werkdagen nog geen enkele bevestiging hebben gestuurd. Dat is slordig.

Telefonische bevestiging is nogal waardeloos, een email of brief met ordernummer lijkt me toch vrij normaal.
  #150  
Oud 27-07-10, 13:07
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Gisteren gebeld voor order/sales nummer, toen konden ze me niet helpen.
Net gebeld en konden mij meteen helpen...

Sales: 2451XX
Order: 2622XX

En sta op 2: Order verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Vrees dat ik kan gaan wachten en niet bij eerste lichting zit, tja er zijn ergere dingen...
  #151  
Oud 27-07-10, 13:12
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Colin, wij zitten dichtbij elkaar! Ik heb namelijk ook 2622XX en 2451XX. Begin post moet aangepast worden bij mij, ik had dan wel 9:00 gebeld ongeveer maar werd pas 17:15 teruggebeld. Ofwel, ben toen pas in het systeem gezet.

Bij mij staat het ook nog op stap 2....
  #152  
Oud 27-07-10, 13:16
geraldo geraldo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

ik zit bij 2416 en ook nog steeds op stap 2.
ik zie het wel.
  #153  
Oud 27-07-10, 13:16
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Colin, wij zitten dichtbij elkaar! Ik heb namelijk ook 2622XX en 2451XX. Begin post moet aangepast worden bij mij, ik had dan wel 9:00 gebeld ongeveer maar werd pas 17:15 teruggebeld. Ofwel, ben toen pas in het systeem gezet.

Bij mij staat het ook nog op stap 2....

Ik had geen zin om uren te wachten dus ik heb rond 17.25 gebeld, dat zal verklaren waarom we zo dicht bij elkaar zitten
  #154  
Oud 27-07-10, 13:18
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Mijn broertje heeft net pas zijn bevestigingsbrief ontvangen.
  #155  
Oud 27-07-10, 13:23
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Argh het ergste is nog dat ik een winkelreservering had van de 9e maar dat ventje aan de telefoon op zn kop ging staan en beweerde dat hij ze altijd eerder leverde dan de winkel want in de winkel zou die waarschijnlijk toch niet verschijnen op de 30e. Aangezien de winkelbediende mij die dag als een domme dodo geholpen had ben ik hier ingetrapt snifffff.. Majaaaa het is en blijf maar een telefoon, hij staat in het systeem en hij KOMT dus dat is het belangrijkste!!
  #156  
Oud 27-07-10, 13:27
Mark-86 Mark-86 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Sassenheim
Berichten: 66
Standaard

Heb een minuutje geleden gesproken met t-mobile over het wijzigen van mijn mail adres voor de levering van AMP(?). Daarbij vertelden ze mij dat ze dit weekend gaan leveren en dat ik hem dus eind deze/begin volgende week kan verwachten =)

Ter informatie; Ik had sochtends rond een uur of 11 gebeld voor mijn reservering.
  #157  
Oud 27-07-10, 13:33
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

En heb je geen ordernummer of salesnummer? Zo kunnen we het vergelijken
  #158  
Oud 27-07-10, 13:37
olcayto olcayto is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

20ste rond 5 uur teruggebeld en heb een zwarte 16gb genomen. Gisteren gevraagd naar sales en ordernummer maar dat hadden ze zogenaamd niet. Vandaag toch maar weel gebeld en onummer is 262213. op tmobile sta ik op punt 2 dus nu afwachten. Waarschijnlijk wordt het vrijdag geen feest voor mij.
  #159  
Oud 27-07-10, 13:50
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ik heb de 20e telefonisch besteld om 09:30
Net via tmobile webcare salesnummer doorgekregen.
Salesnummer is: 244987
Net even nagekeken en ik sta op fase 2.
  #160  
Oud 27-07-10, 14:25
aminozuur aminozuur is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Mensen, ik heb zojuist met AMP Logistics gebeld en had het gesprek op Tweakers gedeelt, wellicht dat jullie dit ook willen weten:
----------------------------------------------------------

AMP Logistics gebeld:
  • "Zodra die binnen is gaan we 'm gelijk bezorgen"
  • Ze weten nog niet wanneer die binnenkomt (elk ziel weet dat dat de 30e is, maargoed)
  • Ze weten nog niet hoeveel iPhones het zijn, dus kunnen ze geen eens een ruwe schatting maken. Sommigen zullen 'm natuurlijk de eerste dag (30e) al krijgen, gezien ze gelijk gaan leveren zodra ze 'm hebben. Maar het zijn er natuurlijk veel te veel om iedereen gelijk de 30e blij te kunnen maken.
  • Voor de rest kon ik geen info uit ze kunnen krijgen. Iedereen die een bestelling heeft bij T-Mobile wordt gewoon gebeld voor de aflevering.

Al met al zijn we dus niets wijzer, maar we hebben nu wel even 'zwart op wit' dat ze gelijk gaan bezorgen zodra hij binnen is. Logisch, maar toch, weer iets meer hoop .

Edit: ah dit was mijn eerste post op dit forum. Hello folks !
__________________
iPhone 4 besteld!!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.