//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) bij mij zei de telefoniste trouwens ook dat de levertijd nog steeds 8-10 weken is... Maar heb toch een vermoeden dat ze nu aardig snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 27-07-10, 14:34
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

bij mij zei de telefoniste trouwens ook dat de levertijd nog steeds 8-10 weken is... Maar heb toch een vermoeden dat ze nu aardig snel alles gaan afhandelen..
Of dat is natuurlijk een valse hoop van mijzelf...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 27-07-10, 14:41
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Heb een zakelijk contract. Nog geen brief/mail gehad, wel standaard mailtje dat de voorinschrijving was verwerkt en dat ze nog contact met me opnemen binnen 5 dagen. Nog niets gehoord. Geen status omdat ik zakelijk klant ben, krijg geen order nr./sales nr. Op de bestelstatus staat trouwens ook "(geen zakelijk ordernummer)". Sta (nog) niet op aflevertijd.nl maar worden zakelijke bestellingen niet via TNT afgeleverd (kan me zoiets herinneren)?

Iemand die (zakelijk) telefonisch heeft besteld en wel een order nr./sales nr. heeft gekregen?

Laatst gewijzigd door splatz; 27-07-10 om 14:43.
  #163  
Oud 27-07-10, 14:50
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik was even bij de T-Shop in Zwolle, ze vroeg aan me of ik via de website had besteld of via telefoon, ik zei dus telefoon, ze zei kan je nog lekker lang wachten, de website is eerder aan de beurt en anders hadden ze nog wel een aantal Iphone's achter liggen de 30ste die ik zo op kon halen (ze krijgen een hele hoop dus), dus het klopt allemaal wel denk ik met de order nr's ik heb 246XXX en heb om half 11 ong gebeld.
  #164  
Oud 27-07-10, 14:56
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Begin me nu toch echt af te vragen of het niet echt een beter idee is om toch voor de shop te gaan staan vrijdag.. Dan annuleer ik mijn bestelling gewoon..

Alhoewel, heb nu 3 medewerkers gesproken. De een zegt dat het annuleren van een reservering via telefoon 2 weken duurt, de ander zei 2 dagen, en die net zei week tot anderhalve week..

Met de opmerking dat we beter kunnen afwachten en niet overal blindelings op af moeten gaan. Er heerst gewoon nog veel te veel onduidelijkheid bij verschillende kanalen van T-Mobile.

Laatst gewijzigd door MrMaikey; 27-07-10 om 15:05.
  #165  
Oud 27-07-10, 14:57
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ik was even bij de T-Shop in Zwolle, ze vroeg aan me of ik via de website had besteld of via telefoon, ik zei dus telefoon, ze zei kan je nog lekker lang wachten, de website is eerder aan de beurt en anders hadden ze nog wel een aantal Iphone's achter liggen de 30ste die ik zo op kon halen (ze krijgen een hele hoop dus), dus het klopt allemaal wel denk ik met de order nr's ik heb 246XXX en heb om half 11 ong gebeld.
Was het een blond meisje met kort haar?

Die moet je niet geloven namelijk....

Had namelijk bij het bestellen van de vorige iPhone hetzelfde probleem, toen moest ik 5 weken wachten en dacht ik bel maar zelf even. Bleek dat de hele bestelling verdwenen was in het systeem. Klantenservice zei dat ik er dan 1 op de shop kon halen, was geen probleem. Kom ik in Zwolle in de shop om 09:00: Ja we hebben ze wel liggen, maar ik mag je er niet 1 meegeven.............. Waarom? Kon ze geen antwoord op geven....

Laatst gewijzigd door Willy; 27-07-10 om 15:02.
  #166  
Oud 27-07-10, 15:08
sparky07 sparky07 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: drachten
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mijn Iphone telf. besteld bij de Phonehouse, geen bevestigingsmail of iets gehad !

Wat nu ?
  #167  
Oud 27-07-10, 15:11
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Bij t-mobile staat mijn status ook op 3.

Telefonisch gereserveerd op 20 juli rond 12.00 uur.

Net even met t-mobile klantenservice gesproken om mijn order en sales nummer op te vragen. Vriendelijke meneer aan de lijn mocht het eigenlijk niet zeggen maar mijn iPhone wordt vrijdag de 30ste gewoon geleverd. Ze mogen van Apple niet eerder leveren. Iphones zijn inmiddels al in het distributiecentrum aanwezig.
__________________
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4.
  #168  
Oud 27-07-10, 15:12
Verschijning Verschijning is offline
• iOS 14.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Schijndel
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Bij t-mobile staat mijn status ook op 3.

Telefonisch gereserveerd op 20 juli rond 12.00 uur.

Net even met t-mobile klantenservice gesproken en hij mocht het eigenlijk niet zeggen maar mijn iPhone wordt vrijdag de 30ste gewoon geleverd. Ze mogen van Apple niet eerder leveren. Iphones zijn inmiddels al in het distributiecentrum aanwezig.
Heel mooi nieuws!

Wat is jou order id? Voordat ik 9 pagina's terug moet zoeken.
  #169  
Oud 27-07-10, 15:12
tjesis tjesis is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Bij t-mobile staat mijn status ook op 3.

Telefonisch gereserveerd op 20 juli rond 12.00 uur.

Net even met t-mobile klantenservice gesproken en hij mocht het eigenlijk niet zeggen maar mijn iPhone wordt vrijdag de 30ste gewoon geleverd. Ze mogen van Apple niet eerder leveren. Iphones zijn inmiddels al in het distributiecentrum aanwezig.
Oh ja? Welke reeks heb je als het gaat om ordernr/salesnr. Als ik lager zit dan heb ik 'm dus ook vrijdag...?..
  #170  
Oud 27-07-10, 15:14
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjesis Bekijk bericht
Oh ja? Welke reeks heb je als het gaat om ordernr/salesnr. Als ik lager zit dan heb ik 'm dus ook vrijdag...?..
ordernummer 260xxx
sales id 243xxx
  #171  
Oud 27-07-10, 15:15
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Bij t-mobile staat mijn status ook op 3.

Telefonisch gereserveerd op 20 juli rond 12.00 uur.

Net even met t-mobile klantenservice gesproken om mijn order en sales nummer op te vragen. Vriendelijke meneer aan de lijn mocht het eigenlijk niet zeggen maar mijn iPhone wordt vrijdag de 30ste gewoon geleverd. Ze mogen van Apple niet eerder leveren. Iphones zijn inmiddels al in het distributiecentrum aanwezig.
wat een goed nieuws inderdaad! Ik heb hetzelfde ordernummer zag ik, ook 243xxx dus das mooi!!!
Maar dan zullen ze wel vandaag of morgen moeten bellen toch? (AMP)

Laatst gewijzigd door Willy; 27-07-10 om 15:17.
  #172  
Oud 27-07-10, 15:18
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Hoewel ik het machtig interessant vindt om deze discussie te volgen (zit meerdere malen per dag te kijken naar nieuwe reacties), en heb ondertussen ook iets van 10x de status van mijn bestelling op de T-Mobile site te bekijken. Denk ik dat het enigste wat we kunnen doen is afwachten tot het vrijdag is, en dan hopen dat we bij de gelukkige horen welke een iPhone bezorgd krijgen. Ik heb het idee dat het nog wel een paar weken gaat duren allemaal, en soms denk ik ook dat die zomaar vrijdag of volgende week bij me bezorgd kan worden. T-Mobile kan geen duidelijkheid geven, men spreekt elkaar tegen en bij de ene shop hoor je weer iets anders, dan ben de andere.

Het blijft gis werk en hoewel ik het zelf ook leuk vindt om te doen, is onze enige optie denk ik om af te wachten of wij de gelukkige zullen zijn die binnen enkele dagen een iPhone 4 tot hun beschikking hebben. Is dat niet zo, dan hebben we pech en zullen we moeten afwachten totdat T-Mobile zijn volgende (en misschien zelfs 3de lading) gaat uitleveren. Ze hebben mij verteld dat ik bij de eerste lichting zit, maar aangezien men her en der dingen tegen spreekt ga ik daar in ieder geval niet meer van uit . Op die manier kan het altijd mee vallen denk ik maar zo .

BTW de mijne is; 245xxx

Laatst gewijzigd door xynta; 27-07-10 om 15:20.
  #173  
Oud 27-07-10, 15:22
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Van mij mogen ze hem vandaag of morgen wel vast brengen hoor. Ik zal het niet melden bij Apple.
  #174  
Oud 27-07-10, 15:23
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
ordernummer 260xxx
sales id 243xxx
Ik snap dan echt niet waarom ik nog steeds in status 2 sta met mijn ordernummer 2419XX. Gisteren niet zo'n hulpvaardig persoon aan de telefoon gekregen bij de Tmobile klantenservice. Eind van de middag nog maar eens proberen.
  #175  
Oud 27-07-10, 15:24
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
Ik snap dan echt niet waarom ik nog steeds in status 2 sta met mijn ordernummer 2419XX. Gisteren niet zo'n hulpvaardig persoon aan de telefoon gekregen bij de Tmobile klantenservice. Eind van de middag nog maar eens proberen.
Ik heb zelf een 245xxx nummer en sta ook op status 2, terwijl sommige met een 246xxx nummer op status 3 staan. Het is volkomen willekeurig.
  #176  
Oud 27-07-10, 15:30
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ze hebben mij verteld dat ik bij de eerste lichting zit.....
20 juli (rond 12.00 uur) werd er verteld dat ik bij de eerste 1000 zat. Of dat inclusief alle winkels en online bestellingen was weet ik niet.
Ik denk dat de telefonische orders voor gaan omdat deze gelijk in het systeem werden gezet. De online verkoop had wat opstart strubbelingen en volgens mij zijn de winkelorders pas 's avonds verwerkt.

Ik kan het mis hebben, maar ik heb na mijn gesprek met de klantenservice van zo even goede hoop dat ik vrijdag de iPhone 4 mag verwelkomen.
  #177  
Oud 27-07-10, 15:33
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Wat een speculaties!! Maar we kijken as maandag (hopenlijk!whaha) terug en lachen erom!
  #178  
Oud 27-07-10, 15:41
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal Xynta! Diegene die te horen krijgen dat ze hem snel krijgen hebben iig een veel lager nummer dan mij sniffle.. Toch 2000 Iphone minder haha.. Alhoewel we niet moeten vergeten dat de 'witte' eruit gefilterd moeten worden neem ik aan? Dus dan kan het nog best meevallen toch? Aaargh kan niet wachten ^_^
  #179  
Oud 27-07-10, 15:48
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Bevestiging vanmiddag per post binnen gekregen.

Op het zelfde moment had ik via twitter tmobile_webcare gevraagd naar mijn ''sale ID''. Heel eigenaardig want geen van de 2 nummers die ik van de t-mobile klantenservice werkten op de bestellingstatus pagina, maar dit Sale-ID wel. Eindelijk dus mijn status bekeken en sta op stap 2. Helemaal tevreden nu.

Ninho010,telefonisch,20 juli 10:45 SALE ID 2467xx bevestiging per post.

  #180  
Oud 27-07-10, 16:31
LuitH LuitH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Telefonisch contract verlenging: besteld op 20 juli 14.00 uur.
Iphone4 32Gb zwart i-150
ordernummer= 243xxx
status t-mobile=3
status aflevertijden.nl= nog niet fysiek aanwezig.
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.