//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een actie in dit topic, ik kijk 5 minuten niet en gelijk 5 berichten haha.. Voor vrijdag weten we wanneer we ons toestel mogen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 27-07-10, 17:42
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Wat een actie in dit topic, ik kijk 5 minuten niet en gelijk 5 berichten haha..


Voor vrijdag weten we wanneer we ons toestel mogen verwachten.. Morgen dus afleiding zoeken en donderdag werken.. Het gaat helemaal goed komen

ik krijg ook een mailtje van AMP als mijn order daar is aangekomen dus hoef mij geen zorgen te maken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 27-07-10, 18:21
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Ordernr begint met 26XXXX en Salesnr met 24XXXX. Sowieso zit daar een verwarring in bij sommige..
Heb dus vlgs jou een salesnr. 245xxx. Maar heb dit gewoon ingevuld op de site bij T-Mobile bij ordernummer en kreeg de status te zien met daarbij ook de tekst "Ordernummer: 245xxx".
En status 2.

Je kan dus beide invoeren?
  #203  
Oud 27-07-10, 18:24
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Dus, we merken het wel.
  #204  
Oud 27-07-10, 18:33
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Naja het systeem vraagt om een ordernummer maar daar moet je dus je salesnummer invoeren beginnend met 24XXXX (noemde hij aan de telefoon een salenummer). Met de 26XXXX nummer krijg je niks uit het systeem, terwijl hij dat aan de telefoon een ordernummer noemde haha.. Ag wat maakt het uit..
  #205  
Oud 27-07-10, 18:43
aminozuur aminozuur is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Telefonisch besteld & verlengd rond 16:00 uur.
iPhone 4 16GB Zwart
ordernummer= 243XXX
Sales ID= 26nogwat
status t-mobile=Stap 3
status aflevertijd.nl: Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
__________________
iPhone 4 besteld!!
  #206  
Oud 27-07-10, 18:46
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik lees hier voornamelijk reacties op de voorinschrijving van Tmobile..

Is er niemand die zich (zoals mij ) heeft ingeschreven bij de online voorinschrijving van the Phonehouse?

Ik ben bang, dat deze service nog erger is dan die van TM...afgezien van een mail, heb ik daar nog helemaal geen reactie, nog geen melding bij de verzender en bij de klantenservice weten ze ook helemaal niets,...
  #207  
Oud 27-07-10, 18:53
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik zou het ook raar vinden als een klant van de Phonehouse eerder zijn iPhone zou krijgen.
__________________
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4.
  #208  
Oud 27-07-10, 19:08
DaChosen1 DaChosen1 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Wat moet het momenteel een hel zijn om voor tmobile te werken..... Ik snap niet dat men die mensen 5x of whatever moet bellen om te weten of ze hun iPhone vrijdag of zaterdag zullen ontvangen met dit en dat ordernummer etc etc...
Ik heb ook een preorder geplaatst en heb thuis altijd geleerd dat geduld een schone zaak is. Het zal mij een worst wezen of ik hem nu deze week, volgende week of over 3 weken ontvang. Ik weet nu al dat de grootste lol er toch binnen een week vanaf is...helaas. Dat gaat altijd zo. Niet vervelend bedoeld ofzo, maar dit gaat me toch echt effe te ver.
Geniet juist nog even van de voorpret zou ik zeggen!
  #209  
Oud 27-07-10, 19:12
s.keesen s.keesen is offline
• iOS 8.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 74
Standaard

Weet iemand of ze bij AMP Logistics ook op zaterdag bezorgen?
  #210  
Oud 27-07-10, 19:16
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Onderstaande drie reacties zijn gepost op 't T-Mobile forum door een T-Mobile medewerker. Ik hoop dus als "voorbesteller op 9 juli" een telefoontje/SMSje te krijgen donderdag of vrijdag!

1. "Op dit moment is helaas niet bekend wanneer de iPhone 4 geveleverd gaat worden. Naar verwachting zal dit pas eind dit jaat zijn. Als je bij de voorinschrijving hebt gekozen voor de witte uitvoering dan kun je deze eventueel wijzigen en kiezen voor de zwarte uitvoering. Je kunt hiervoor bellen met T-Mobile via het gratis nummer 0800 - 8104.

Als je hebt ingeschreven bij de T-Mobile Shop dan neemt de Shop contact met je op. Je ontvangt dan niet een bevestiging per post en/of een ordernummer.

Als je telefonisch of via het forumulier hebt ingeschreven dan heb je inmiddels de bevstiging ontvangen of ontvang je deze binnen enkele dagen. Als je de iPhone via de Online Shop op www.t-mobile.nl hebt besteld, dan heb je de bevestiging inmiddels ontvangen.

Naar verwachting zal een deel van de mensen die hebben ingeschreven aanstaande vrijdag hun iPhone ontvangen. Indien je je iPhone niet vrijdag ontvangt informeren je we je in de loop van deze week over de verwachte levertijd."

2. "Alle (voor) inschrijvingen worden op volgorde verwerkt, ongeacht de wijze waarop je hebt ingeschreven."

3. "Wij begrijpen dat iedereen die graag een contract af wilt sluiten of een contract wilt vernieuwen met de iPhone 4 het toestel graag op 30 juli wilt ontvangen. Helaas ontvangen wij in ieder geval niet voldoende iPhones om iedereen op 30 juli van een toestel te voorzien.

Op dit moment worden alle voorinschrijvingen verwerkt en zullen we iedereen deze week verder informeren. We zullen een aantal mensen moeten teleurstellen, maar dit is helaas niet anders als er (veel) meer vraag is dan aanbod."

Laatst gewijzigd door Acrobat; 27-07-10 om 19:33.
  #211  
Oud 27-07-10, 19:20
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Kort stondig offtopic.

Iemand deze pagina nog in de gaten gehouden??
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/20juli.html

Wat mij opviel was het volgende;
"Als je de iPhone 4 zwart hebt besteld, houd dan rekening met levertijden van 8-10 weken. De iPhone 4 wit zal helaas pas later dit jaar beschikbaar zijn."

Wit is dus helemaal niet leverbaar de 30ste, want 16de wist Steve nog vrolijk te vertelle dat er wel wat leverbaar zulle zijn.
__________________
It takes the physical to create the physical
  #212  
Oud 27-07-10, 19:34
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

jeeeej vrijdag iphone dag ~!
  #213  
Oud 27-07-10, 20:01
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak Bekijk bericht
jeeeej vrijdag iphone dag ~!
Hierbij bestempel ik jou bericht in deze thread als meest nutteloze opmerking van de dag. Meld tenniste iets over je status of verwante, of meer gedetaileerd .
  #214  
Oud 27-07-10, 20:04
wverveer wverveer is offline
• iOS 4.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Ik zou het ook raar vinden als een klant van de Phonehouse eerder zijn iPhone zou krijgen.
Hoezo?

of je nu een voorinschrijving doet via tmobile of via de phonehouse..komt op hetzelfde neer...allebei verstuurde ze uitnodigingen voor de online inschrijving van 20 juli...

Enige nadeel is, dat ik via de phonehouse 0,0 reactie krijg..bij tmobile krijg je tenminste nog een nr. en in welke fase je zit..
  #215  
Oud 27-07-10, 20:09
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

zojuist mijn bestelling omgezet van een witte naar een zwarte iPhone 4 (32gb) via 0800 8104
't vervelende is nu wel dat ik een nieuw order nummer krijg (dus waarschijnlijk achteraan de wachtrij beland)..

de mevrouw wist mij met zekerheid te zeggen dat ze zeker 10.000 iphones binnen krijgen.

waarschijnlijk mis ik dan alsnog de eerste boot door deze actie, maar wachten tot "later dit jaar" lijkt me ook weer wat overdreven..

thanks @Acrobat voor de info..
  #216  
Oud 27-07-10, 20:12
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wverveer Bekijk bericht
Hoezo?
Omdat ik denk dat T-mobile hun eigen klanten eerst wil voorzien.
Tuurlijk zijn klanten van The Phonehouse ook t-mobile klanten, maar daar verdienen ze minder op.

Ik hoop voor je dat het bovenstaande onzin is en dat je de iPhone snel krijgt.
  #217  
Oud 27-07-10, 20:19
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax Bekijk bericht
Hierbij bestempel ik jou bericht in deze thread als meest nutteloze opmerking van de dag. Meld tenniste iets over je status of verwante, of meer gedetaileerd .
nou sorry hoor ! ,
status: geen iphone 4 bezitter. half 11 gebeld , brief gekregen , geen verdere informatie !
  #218  
Oud 27-07-10, 20:26
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak Bekijk bericht
nou sorry hoor ! ,
status: geen iphone 4 bezitter. half 11 gebeld , brief gekregen , geen verdere informatie !
Hoeft geen sorry tegen mij te zegge hoor.

Maar over je status, okee jammer, Same here. Ook geen tmobile webpagina status? 1/2/3/4 of 5 van 5
  #219  
Oud 27-07-10, 20:27
tmgtmgtmg tmgtmgtmg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Haha na sluitingstijd na 23:00 nog in kunnen schrijven via link die nog online stond in blogpost, zit bij 1e lichting, tevens sta ik ook no. 38 @ Phonehouse H'lem.

TM 0800 lijn verteld mij dat de kans zeer nihiel is dat externe verkooppunten ( Phonehouse e.d.) kunnen leveren de 30e. Het is voor hun logisitiek gezien erg onvoordelig om kleine aantallen naar al die kleine zaakjes te sturen, vandaar ze wrschnlk niks krijgen en gewoon moeten wachten.

kan je je ordernr's online vinden?
  #220  
Oud 27-07-10, 20:45
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax Bekijk bericht
Hoeft geen sorry tegen mij te zegge hoor.

Maar over je status, okee jammer, Same here. Ook geen tmobile webpagina status? 1/2/3/4 of 5 van 5
nee, ik ben nog niet zo wanhopig dat ik 5 x moet gaan bellen om een nummer los te krijgen, en elke 5 sec op die site kijk of ie al een stap verder is XD
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.