iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Welke status heb je nu dan. Geen flauw idee, ik heb geen zin om de KS daarvoor te gaan bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen SMSje bekend bij aflevertijd.nl
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het eigenlijk al bekend of AMP ook op zaterdag levert?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is voor mij erg belangrijk gezien mijn huidige telefoon gewoon niet goed meer werkt.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn inziens ligt daar nou ook juist het probleem, de communicatie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
status 2 microsim binnen order 244*** 10:00 uur besteld telefonisch bij t-mobile en SMS ontvangen dus pech. |
|
|||
|
|||
TM is gewoon een *** provider het is dat e de iPhone leveren anders was ik er allang weg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Distributie Voor internetklanten is de AMP-chauffeur het enige 'live' contact met de leverancier van het bestelde product. We besteden daarom veel aandacht aan de klantvriendelijkheid en representativiteit van onze chauffeurs. De aflevering wordt vanzelfsprekend naar wens van de klant ingepland. Dat gebeurt zowel overdag als 's avonds binnen een vooraf afgesproken tijdvak. |
|
|||
|
|||
Wat ik wel zou willen weten is, worden er vrijdag nog toestellen geleverd als je voor de deur gaat wachten.
Dit zou ik dus erg oneerlijk vinden. |
|
|||
|
|||
Over en uit;
@axelpolfliet Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd(!). |
|
|||
|
|||
wat eerste info, waarbij 36 van de 55 mensen hun status weten. 25 van de 36 mensen zitten vast op status 2!
|
|
|||
|
|||
Zojuist een gesprek gehad met een vriendelijke dame van de klantenservice. Ik vroeg mij af waarom mijn order nog niet te vinden was op aflevertijd.nl en mijn status nog steeds op 2 stond. Dit terwijl ik de 20e om 09:00 telefonisch had besteld. Ze vertelde mij dat er dus een storing was geweest en mijn order dus veel later was ingevoerd (dit wist ik al) en daarnaast kon ze mij melden dat ik sowieso niet bij de 1e levering zit!! Heel erg balen dus vooral omdat ik extra vroeg op had gebeld om zeker te zijn van een vroege levering. Mijn ordernummer is 2458XX.
Laatst gewijzigd door Clemm; 28-07-10 om 17:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
tmobile_webcare @Tubbel Ja, helaas wel. ^AdW 4 minutes ago*in reply to Tubbel Dat betekend dus dat men binnen T-mobile, ondanks toezeggingen, de volgorde van voorinschrijving niet heeft gehandhaafd. |
|
|||
|
|||
Whahahah, wacht even.
Dat betekend dus dat mensen die het smsje hebben ontvangen dus vrijdag geen iphone krijgen? Konden ze dan geen smsje sturen met "Sorry, je zit niet bij de 1e lading" oid? Anyway, ik heb geen smsje ontvangen * neemt vrijdag vrij * |
|
|||
|
|||
Ik heb ook mijn Micro-sim binnen. Daar staat op de pakbon ook eindelijk een ordernummer op: 18288XX, maar ik vraag me af of dat het zelfde ordernummer is waar iedereen het over heeft, want als ik mijn gegevens invoer i.c.m. met dit order nummer is er niks bekend. Terwijl ik wel word herkent bij aflevertijd.nl :
2010-07-26 16:09 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Ook nog geen SMSje |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou dan is het wel duidelijke iedereen met status 2 gaat dus het smsje krijgen. :/
|
|
|||
|
|||
Gegevens: order nr. 2420XX, 16 GB Zwart, rembours betaald, 11 uur besteld via de T-Shop. Op de T-mobile site nog steeds stap 2.
Op Aflevertijd.nl had ik op 20 Juli wel een status, maar die geeft aan: 1. fysiek niet op voorraad, 2: bestelling geannuleerd, 3: retour zonder bezorging. Dit had ik vanochtend al nagevraagd hoe dat kon op aflevertijd, dat kon volgens de T-mobile werkneemster niet, verder zou mijn order wel goed zijn ontvangen. Zou het ook alsnog te maken hebben met de soort van betaling zoals eerder gesuggereerd? ik kon alleen rembours aanklikken omdat ik ideal niet aan de praat kreeg! Ik heb in ieder geval het fijne smsje ook net gehad. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|