iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thegame1512 'waar kan je die TM status vinden (ik heb telefonisch besteld)?? Je had even terug moeten lezen: "Status kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Status kan je checken op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status, en op Aflevertijd.nl | AMP logistics Voor de eerste heb je je sales id nodig, deze kan je als je deze nog niet hebt opvragen bij de T-Mobile helpdesk (moet je wel even de juiste medewerker treffen)." |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja precies, ik denk dat ik daar al iets van 20 mogelijke combinaties heb geprobeerd. Telkens: "Order niet gevonden".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne geannuleerd! Aan de telefoon gaf ze aan dat maar een kleine aantal vrijdag de phone kunnen verwachten. Als ik mijn reservering bij de shop had laten staan was ik waarschijnlijk vrijdag aan de beurt of NET niet. In Nijmegen centrum hebben ze 12 x 32GB binnen gekregen, dat is niet voldoende ten opzichte van de inschrijvingen maar ze verwacht er wekelijks wel een aantal. En via hen zal ik hem een stuk sneller krijgen aangezien de 32GB niet zo heel erg veel wordt gereserveerd (maar ook niet veel binnen komt lolz)..
Ik heb dus boos gebeld dat ik verkeerd ingelicht ben en wil annuleren, tegelijkertijd belde de shop een bepaalde lijn en ineens kon de annulering binnen enkele seconde geregeld worden terwijl er telkens door andere medewerkers werd geroepen dat het tot wel 2 weken kon duren....Prutsers.. Pluim voor de medewerker in de shop die in ieder geval wel klaarstond om mijn frustratie op te vangen en daar mee te helpen. Ze kon mij niet weer terug in de rij van 9 juli zetten (daar stond ik officieel) maar wel netjes in de reserveringenrij. |
|
|||
|
|||
ik heb een micro sim ontvangen
tmob status 2 Aflevertijd geen order gevonden |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
post ik als ik thuis ben bij me laptop heb ik dus nu niet bij de hand
had rond 9:30 telefonisch gereserveerd overigens, toen op dat moment het systeem eruit lag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus goed nieuws, jullie zijn allemaal een plekje opgeschoven door mijn annulering!! Woohoo, good for you guys ..
|
|
|||
|
|||
iPhoneclub.nl meldt dat de 32GB iPhones niet geleverd worden vrijdag, dat zou best kunnen verklaren waarom veel mensen nog op stap 2 staan bij T-Mobile. Terwijl de 16GB mensen veelal door zijn gestapt naar stap 3 en sommige ook al op aflevertijd.nl zichtbaar kunnen checken. Ik heb T-Mobile webcare deze vraag gesteld, zodat ik een reactie heb zal ik hem hier eventjes posten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
status 2 microsim binnen per post vandaag |
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk, dat verhaal van de 32GB's.
Ik heb een 32GB besteld en sta op status 3 en in het systeem bij aflevertijd. |
|
|||
|
|||
same here krikk
|
|
|||
|
|||
Lees net dit. Wat moet dat nou betekenen. Zij worden toch ook boos als je in de rij staat bij de kassa en ineens mag iemand middenin voorin de rij gaan staan.
via tmobile_webcare op twitter @stephangroen Het ordernummer heeft niks te maken met de positie op de lijst. Dus dit zijn niet mijn woorden, Stephan. ^HdN Laatst gewijzigd door rjbrethouwer; 28-07-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Ik heb dinsdag 20 juli rond 10:05 via internetformulier gereserveerd. Afgelopen maandag gebeld met klantenservice aangezien ik nog geen brief ontvangen had. Blijkt bestelling niet goed in systeem geregistreerd te zijn (ze kunnen wel zien dat ik "iets" heb gereserveerd maar niet wat...). Opnieuw bestelling doorgeven (gegarandeerd op de zelfde bestelplek blijven staan volgens klantenservice). Gisteren opnieuw gebeld voor SalesID, blijkt bestelling wéér niet goed zijn gegaan. Dit keer stapje voor stapje met medewerker van sales de bestelling doorgelopen. Hij mocht het SalesID echter niet geven (ook niet na 10x aandringen)... SalesID nr uiteindelijk via twitter verkregen met t-mobile webcare. Status tot nu: nog steeds geen bevestigingsbrief en geen microsim ontvangen...
Iphone 4 16GB Zwart: 2 jaar i-150 (gewoon contractverlenging). Salesnr: 2609** Op de website van T-mobile bestelstatus: t/m Blokje 2 AMP Logistics: Uw order is nog niet gevonden Heb niet al te veel hoop voor vrijdag... |
|
|||
|
|||
Dit is ook zo'n vaag antwoord, ik vroeg:
@tmobile_webcare Klopt het dat de 32GB iPhone 4 aankomende vrijdag nog niet leverbaar is? Alvast bedankt voor een reactie. Hun reageren: @axelpolfliet De toestellen die we krijgen zullen gebruikt worden voor abonnees die ingeschreven hebben. ^AdW Dat vraag ik toch niet ? |
|
|||
|
|||
Maar het antwoord is wel duidelijk
|
|
|||
|
|||
Ik had dinsdag om 08:00 gebeld maar toen kwam ik er niet doorheen, waarna ik de veelgehoorde info kreeg om mijn 06 nummer achter te laten zodat ik terug gebeld zou worden. Daar heb ik niet op gewacht en toen kreeg ik om 10:15 alsnog iemand aan de telefoon. Daar succesvol een iPhone4 32GB Zwart besteld. 's Avonds werd ik ook terug gebeld aangezien ik m'n telefoon nummer had achter gelaten. Toen bevestigde die opnieuw mijn bestelling. Vorige week een bevestigingsbrief gekregen voor 32GB Zwart en dat mijn telefoon zo snel mogelijk opgestuurd zou worden.
Alleen op het klantnummer na kan ik geen order nummer of iets vinden. Toch zie ik een hoop mensen hier die veel later hebben gebeld en al wel een order nr hebben. Hebben meer mensen hier mee te maken? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|