iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Ik had dinsdag om 08:00 gebeld maar toen kwam ik er niet doorheen, waarna ik de veelgehoorde info kreeg om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Microsim vandaag in huis en status twee bij orderstatus t-mobile Gr |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@downburstx
- Ik heb ook meegedaan aan de voorinschrijving (20e, 10:30) - Ook een bevestiging ontvangen per post - Vandaag microsim ontvangen per post - Aflevertijd.nl | AMP logistics -> 2010-07-26 16:09 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Verder heb ik geen info, dus ook geen ordernmr. |
|
|||
|
|||
Wie van jullie heeft status 3 en zijn micro simkaart ontvangen EN is bekend bij aflevertijd.nl ? Ik heb het idee dat iedereen die een micro simkaart heeft ontvangen de status 2 heeft....
|
|
||||
|
||||
Heb @tmobile_webcare op Twitter de volgende vraag gesteld:
@tmobile_webcare Blijft de beloofde volgorde van voorinschrijving bij het uitleveren van de IPhone 4 gehandhaafd? Ik zie steeds meer mensen die (veel) later hebben besteld, een lager Sale ID hebben maar waarvan de order wel al een status 3 "Order verzonden naar magazijn" heeft. Mijn bestelling heeft status 2 "Order Verwerkt".Graag uitleg.. (3/3) Antwoord: @Tubbel Er zijn geen wijzigingen opgetreden mbt de reserveringslijst. ^HdN |
|
|||
|
|||
besteld tussen 10u en 11u
Status 2 32GB zwart aflevertijd.nl (order niet bekend) Wel micro-sim ontvangen vandaag Sales id 244*** |
|
|||
|
|||
@axelpolfliet Beide zwarte uitvoeringen verwachten we vrijdag, de witte uitvoeringen volgen later dit jaar. ^AdW
Kijk dat is beter. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb overigens zojuist een sms ontvangen van T-mobile: Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke status, bestelling etc hebben diegene die dat smsje hebben gekregen?
|
|
|||
|
|||
Ik hoop niet dat ik zo'n smsje krijg. Maar goed, ik heb dan ook in de winkel gereserveerd. Ik krijg dan dus waarschijnlijk op vrijdag pas een belletje of er wel of niet een toestel voor mij beschikbaar is...
Spannend! |
|
|||
|
|||
Hi,
net even nieuw sale id opgevraagd (witte iphone maandag omgezet naar zwart, oude id 24xxxx, nieuwe 25xxxx, besteld via internet) en de bestelstatus op de site opgevraagd, sta nu op status 3. Hoop dat is een goed teken dat de iphone snel binnen is ;-) Laatst gewijzigd door curica; 28-07-10 om 16:35. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit lees ik net op het T-mobile forum:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Downburstx; 28-07-10 om 16:38. |
|
|||
|
|||
@ curica hoe laat heb jij besteld via internet? Ik om 11.14
zaterdag omgezet van wit naar zwart oud id 2419xx nieuw id 2561xx sta nog steeds op status 2 Snap er niets meer van |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat er sowieso 4 wachtlijsten zijn voor ieder type iPhone één. Ik ben ook wel benieuwd, als iemand een sms heeft gekregen, welke type iPhone ze hebben besteld.
|
|
||||
|
||||
Order: 2419XX
Status 3 op de T-Mobile site Aflevertijd.nl In het systeem maar nog geen product aanwezig. Microsim vandaag ontvangen. Ziet er goed uit. |
|
|||
|
|||
Order: 2417XX
Status: 3 Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. Aflevertijd.nl: Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Bestelling afgerond om 10:58 Laatst gewijzigd door Ray034; 28-07-10 om 16:50. |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|