iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Nou dan is het wel duidelijke iedereen met status 2 gaat dus het smsje krijgen. :/ T-Mobile webcare heeft op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hier ook een sms gekregen, status2 hangend
apple verhoog die productie es.. en t-mobile slijm is wat beter bij apple! |
|
|||
|
|||
bij deze mijn info:
20 juli 08:00 besteld (telefonisch) tmobile status: 2 ordernummer:2458xx smsje over 8-10 weken: JA |
|
|||
|
|||
Update van T-mobile:
Er hebben veel meer mensen ingeschreven dan er vrijdag iPhones beschikbaar zullen zijn. ^AdW en Nee, als je sms hebt ontvangen zal de levertijd 8-10 weken zijn. ^AdW Nog steeds geen SMSje.... Spannende shit ouwe! |
|
|||
|
|||
Ik heb een microsim, werkend, status 3 en bekend bij levertijd.nl.
|
|
|||
|
|||
ik kan me gewoon niet voorstellen dat t-mobile op volgorde van tijd bestellingen heeft aangenomen.
wat een rommeltje daar.. hoe moeilijk kan het zijn zeg.. |
|
|||
|
|||
Nog een update van t-mobile:
We verwachten nu inderdaad een levertijd van 8-10 weken. Eerder ontvangen we geen nieuwe levering van Apple. ^AdW |
|
|||
|
|||
Ik heb ook status 3 en microsim en ben bekend bij aflevertijd..
|
|
|||
|
|||
Ik heb status 3 en ben bekend bij AMP. Maar het is gewoon super krom voor de rest die eerder heeft gebeld natuurlijk. Ik heb ook om 8 uur gebeld maar kwam er niet door heen. Om 11:30 nogmaals geprobeerd en kwam er toen wel doorheen. De medewerkster zei dat het systeem eruit lag en dus de order niet direct kon worden ingevoerd maar dat dit later gedaan zou worden. Dus het blijkt gewoon dat de volgorde van bellen niet wordt nagekomen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
20 juli 10:00 besteld (telefonisch)
tmobile status: 3 ordernummer:243xxx smsje over 8-10 weken: NEE bekend bij aflevertijd.nl: JA Microsim ontvangen: weet ik nog niet Lijkt er inderdaad dus op als je op status 3 staat en bij aflevertijd bekend bent dat je dan geluk hebt. /me duimt. |
|
|||
|
|||
De grap is dat zelfs mensen die geen smsje hebben gehad allemaal officieel 6 tot 8weken als levertijd gemeld kregen bij het bestellen van een zwarte iPhone4. De witte waren 8-10 weken.
Nu zijn ineens de zwarte 8-10 weken... daar wordt dus gewoon gelogen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat een stelletje incompetente prutsers @t-mobile. Het is nu ondertussen wel duidelijk dat de orders NIET in volgorde van binnenkomst zijn behandeld. Ik ga er in ieder geval een klacht over indienen.
|
|
|||
|
|||
zojuist mijn micro sim geactiveerd, eerst zij die man dat het niet kon, maar uiteindelijk wel gewoon geactiveerd.
Status: 16 gb black 10:45 besteld, brief thuis gehad micro sim ontvangen en geactiveerd. geen SMS ( nog niet ) hopen dat we het zo houden suc6 allemaal, en wie een sms heeft gehad : F**ing bale ! |
|
||||
|
||||
Status op dit moment:
32GB zwart Status 2 Bevestigingsbrief ontvangen: JA SMS gehad: JA Micro Sim: JA |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben het beu. Klacht naar T-Mobile is verstuurd:
20 juli j.l. heb ik telefonisch een voorinschrijving op de iPhone 4 gedaan. Dit gesprek was om 9:14. Ik had vanaf 8 uur al gepoogd de reservering online te doen echter bleek deze niet beschikbaar. Vanaf 8:45 ben ik gaan bellen, na 23 keer proberen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. De medewerker nam vriendelijk mijn voorinschrijving in ontvangst. Overigens zonder aan te geven dat er sprake zou kunnen zijn van een wachttijd van 8 tot 10 weken. Na vandaag gesproken te hebben met andere mensen die een voorinschrijving hadden viel mij op dat nummering van de Sale ID's niet strookten met de chronologische volgorde. Op Twitter heb ik uw helpdesk gevraagd of dit betekende dat de volgorde van binnenkomst niet meer gehandhaafd werd. Ik werd verzekerd dat dit absoluut niet het geval zou zijn. Tot mijn verbazing blijkt het nu zo te zijn dat juist de klanten die s'ochtends hebben gebeld een sms hebben gekregen dat ze niet bij de eerste levering zitten. Klanten die in de middag online bestelden hebben geen sms ontvangen. Ik wil hierbij mij onvrede uiten over bovenstaande werkwijze en aangeven zeer ontevreden te zijn over uw manier van communiceren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ze zijn dus waarschijnlijk op volgorde van invoeren behandeld. Iets wat mij iig er logisch lijkt, maar dat had gewoon even beter gecommuniceerd moeten worden.
Daarnaast ben ik altijd bewust geweest van een levertijd van 8-10 weken. Kan me niet herinneren dat ze ooit anders hebben beweerd. Daarnaast zijn er zoveel variabelen waarom de ene wel er een krijgt en de ander niet. Zo krijgt iedereen die een witte iPhone heeft besteld nul op het rekest, ongeacht hoe je hebt besteld. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|