//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Nou dan is het wel duidelijke iedereen met status 2 gaat dus het smsje krijgen. :/ T-Mobile webcare heeft op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 28-07-10, 17:46
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
Nou dan is het wel duidelijke iedereen met status 2 gaat dus het smsje krijgen. :/
T-Mobile webcare heeft op Twitter gezegd dat iedereen die het SMSje krijgt NIET in de eerste lading zit.

Er is dus nog hoop voor je
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 28-07-10, 17:50
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

hier ook een sms gekregen, status2 hangend
apple verhoog die productie es.. en t-mobile slijm is wat beter bij apple!
  #423  
Oud 28-07-10, 17:50
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

bij deze mijn info:

20 juli 08:00 besteld (telefonisch)
tmobile status: 2
ordernummer:2458xx
smsje over 8-10 weken: JA
  #424  
Oud 28-07-10, 17:52
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Update van T-mobile:

Er hebben veel meer mensen ingeschreven dan er vrijdag iPhones beschikbaar zullen zijn. ^AdW

en

Nee, als je sms hebt ontvangen zal de levertijd 8-10 weken zijn. ^AdW


Nog steeds geen SMSje.... Spannende shit ouwe!
  #425  
Oud 28-07-10, 17:53
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
Wie van jullie heeft status 3 en zijn micro simkaart ontvangen EN is bekend bij aflevertijd.nl ? Ik heb het idee dat iedereen die een micro simkaart heeft ontvangen de status 2 heeft....
Ik heb een microsim, werkend, status 3 en bekend bij levertijd.nl.
  #426  
Oud 28-07-10, 17:53
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

ik kan me gewoon niet voorstellen dat t-mobile op volgorde van tijd bestellingen heeft aangenomen.
wat een rommeltje daar.. hoe moeilijk kan het zijn zeg..
  #427  
Oud 28-07-10, 17:53
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Nog een update van t-mobile:

We verwachten nu inderdaad een levertijd van 8-10 weken. Eerder ontvangen we geen nieuwe levering van Apple. ^AdW
  #428  
Oud 28-07-10, 17:54
Rein82 Rein82 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik heb ook status 3 en microsim en ben bekend bij aflevertijd..
  #429  
Oud 28-07-10, 17:54
Freestyle Freestyle is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joj3 Bekijk bericht
T-Mobile webcare heeft op Twitter gezegd dat iedereen die het SMSje krijgt NIET in de eerste lading zit.

Er is dus nog hoop voor je
Ik heb status 3 en ben bekend bij AMP. Maar het is gewoon super krom voor de rest die eerder heeft gebeld natuurlijk. Ik heb ook om 8 uur gebeld maar kwam er niet door heen. Om 11:30 nogmaals geprobeerd en kwam er toen wel doorheen. De medewerkster zei dat het systeem eruit lag en dus de order niet direct kon worden ingevoerd maar dat dit later gedaan zou worden. Dus het blijkt gewoon dat de volgorde van bellen niet wordt nagekomen..
  #430  
Oud 28-07-10, 18:01
Rein82 Rein82 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
Ik heb status 3 en ben bekend bij AMP. Maar het is gewoon super krom voor de rest die eerder heeft gebeld natuurlijk. Ik heb ook om 8 uur gebeld maar kwam er niet door heen. Om 11:30 nogmaals geprobeerd en kwam er toen wel doorheen. De medewerkster zei dat het systeem eruit lag en dus de order niet direct kon worden ingevoerd maar dat dit later gedaan zou worden. Dus het blijkt gewoon dat de volgorde van bellen niet wordt nagekomen..
Hoezo super krom, jij was toch ook om 8uur? Dat jij na 2min iedere keer eruit word gegooid kan jij niks aan doen .
  #431  
Oud 28-07-10, 18:02
Jochempie Jochempie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

20 juli 10:00 besteld (telefonisch)
tmobile status: 3
ordernummer:243xxx
smsje over 8-10 weken: NEE
bekend bij aflevertijd.nl: JA
Microsim ontvangen: weet ik nog niet

Lijkt er inderdaad dus op als je op status 3 staat en bij aflevertijd bekend bent dat je dan geluk hebt.

/me duimt.
  #432  
Oud 28-07-10, 18:05
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

De grap is dat zelfs mensen die geen smsje hebben gehad allemaal officieel 6 tot 8weken als levertijd gemeld kregen bij het bestellen van een zwarte iPhone4. De witte waren 8-10 weken.

Nu zijn ineens de zwarte 8-10 weken... daar wordt dus gewoon gelogen.
  #433  
Oud 28-07-10, 18:08
tabeeee tabeeee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochempie Bekijk bericht
20 juli 10:00 besteld (telefonisch)
tmobile status: 3
ordernummer:243xxx
smsje over 8-10 weken: NEE
bekend bij aflevertijd.nl: JA
Microsim ontvangen: weet ik nog niet

Lijkt er inderdaad dus op als je op status 3 staat en bij aflevertijd bekend bent dat je dan geluk hebt.

/me duimt.
helaas wel haha (smsje gehad hier helaas )
  #434  
Oud 28-07-10, 18:10
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Wat een stelletje incompetente prutsers @t-mobile. Het is nu ondertussen wel duidelijk dat de orders NIET in volgorde van binnenkomst zijn behandeld. Ik ga er in ieder geval een klacht over indienen.
  #435  
Oud 28-07-10, 18:11
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

zojuist mijn micro sim geactiveerd, eerst zij die man dat het niet kon, maar uiteindelijk wel gewoon geactiveerd.
Status:
16 gb black
10:45 besteld,
brief thuis gehad
micro sim ontvangen en geactiveerd.
geen SMS ( nog niet )

hopen dat we het zo houden
suc6 allemaal, en wie een sms heeft gehad : F**ing bale !
  #436  
Oud 28-07-10, 18:14
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Status op dit moment:

32GB zwart
Status 2
Bevestigingsbrief ontvangen: JA
SMS gehad: JA
Micro Sim: JA
  #437  
Oud 28-07-10, 18:16
tabeeee tabeeee is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Wat een stelletje incompetente prutsers @t-mobile. Het is nu ondertussen wel duidelijk dat de orders NIET in volgorde van binnenkomst zijn behandeld. Ik ga er in ieder geval een klacht over indienen.
dat is inderdaad het geval ja!! klagennn....
  #438  
Oud 28-07-10, 18:24
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik ben het beu. Klacht naar T-Mobile is verstuurd:
20 juli j.l. heb ik telefonisch een voorinschrijving op de iPhone 4 gedaan. Dit gesprek was om 9:14. Ik had vanaf 8 uur al gepoogd de reservering online te doen echter bleek deze niet beschikbaar. Vanaf 8:45 ben ik gaan bellen, na 23 keer proberen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon.
De medewerker nam vriendelijk mijn voorinschrijving in ontvangst. Overigens zonder aan te geven dat er sprake zou kunnen zijn van een wachttijd van 8 tot 10 weken.

Na vandaag gesproken te hebben met andere mensen die een voorinschrijving hadden viel mij op dat nummering van de Sale ID's niet strookten met de chronologische volgorde. Op Twitter heb ik uw helpdesk gevraagd of dit betekende dat de volgorde van binnenkomst niet meer gehandhaafd werd. Ik werd verzekerd dat dit absoluut niet het geval zou zijn.

Tot mijn verbazing blijkt het nu zo te zijn dat juist de klanten die s'ochtends hebben gebeld een sms hebben gekregen dat ze niet bij de eerste levering zitten. Klanten die in de middag online bestelden hebben geen sms ontvangen.

Ik wil hierbij mij onvrede uiten over bovenstaande werkwijze en aangeven zeer ontevreden te zijn over uw manier van communiceren.
  #439  
Oud 28-07-10, 18:28
rowanp rowanp is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje Bekijk bericht
Ik ben het beu. Klacht naar T-Mobile is verstuurd:
20 juli j.l. heb ik telefonisch een voorinschrijving op de iPhone 4 gedaan. Dit gesprek was om 9:14. Ik had vanaf 8 uur al gepoogd de reservering online te doen echter bleek deze niet beschikbaar. Vanaf 8:45 ben ik gaan bellen, na 23 keer proberen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon.
De medewerker nam vriendelijk mijn voorinschrijving in ontvangst. Overigens zonder aan te geven dat er sprake zou kunnen zijn van een wachttijd van 8 tot 10 weken.

Na vandaag gesproken te hebben met andere mensen die een voorinschrijving hadden viel mij op dat nummering van de Sale ID's niet strookten met de chronologische volgorde. Op Twitter heb ik uw helpdesk gevraagd of dit betekende dat de volgorde van binnenkomst niet meer gehandhaafd werd. Ik werd verzekerd dat dit absoluut niet het geval zou zijn.

Tot mijn verbazing blijkt het nu zo te zijn dat juist de klanten die s'ochtends hebben gebeld een sms hebben gekregen dat ze niet bij de eerste levering zitten. Klanten die in de middag online bestelden hebben geen sms ontvangen.

Ik wil hierbij mij onvrede uiten over bovenstaande werkwijze en aangeven zeer ontevreden te zijn over uw manier van communiceren.
Goed bezig! ik wacht het nog even af en anders ga ik ook een klacht indienen er is mij namelijk verzekerd dat ik bij de eerste levering zou zitten!
  #440  
Oud 28-07-10, 18:29
Rein82 Rein82 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ze zijn dus waarschijnlijk op volgorde van invoeren behandeld. Iets wat mij iig er logisch lijkt, maar dat had gewoon even beter gecommuniceerd moeten worden.

Daarnaast ben ik altijd bewust geweest van een levertijd van 8-10 weken. Kan me niet herinneren dat ze ooit anders hebben beweerd. Daarnaast zijn er zoveel variabelen waarom de ene wel er een krijgt en de ander niet. Zo krijgt iedereen die een witte iPhone heeft besteld nul op het rekest, ongeacht hoe je hebt besteld.
Discussie gesloten



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.