iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Lijkt vooralsnog iedereen met status 2 te treffen die niet bij aflevertijd bekend is, klopt dat? Is er ook iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Meegedaan aan voorinschrijving
16gb zwart besteld Vandaag microsim ontvangen (zojuist KS gebeld en microsim kan niet geactiveerd worden.. wtf?) (ook gevraagd om order numr: 2602**) Nog geen sms ontvangen.... |
|
|||
|
|||
Besteld: My T-Mobile 11:14
Model: 16GB zwart Status bij aflevertijd.nl: Ja (nog geen afleverdatum bekend) Status T-Mobile: 3 Microsim ontvangen: Ja Ik heb zo'n vermoeden dat voorraad van he 16GB model echt vele malen groter is dan heet 32GB model. |
|
|||
|
|||
Besteld om +/- 9:30 (telefonisch)
Zwart 16gig 261XXX orderID 244XXX salesID Micro sim ontvangen Brief ontvangen SMS ontvangen Aflevertijd: Order niet gevonden Status Tmob: 2 |
|
|||
|
|||
Precies in hetzelfde schuitje als jou. Jij hebt ook geen SMS ontvangen dus?
|
|
|||
|
|||
smsje komt meestal pas de avond van te voren dus de verwachting is donderdagavond sms-bom haha =)
|
|
|||
|
|||
WEL sms. status 2 bij tmobile. Zit te denken om te annuleren en over te stappen puur vanwege k utheid van tm.
|
|
|||
|
|||
yupm sms je is binnen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen sms gekregen nog en was er rond 18u pas doorgekomen ('s ochtends wel geprobeerd maar had geen tijd om te blijven hangen ) ... Had de 32GB zwart versie besteld
Ben btw niet bekend bij aflevertijd nog, order niet gevonden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor mij nooit meer via de telefoon reserveren. Bij de shop kwamen er tenminste 12 binnen en was ik gewoon vrijdag een van de gelukkige die een Iphone 4 mee kon nemen. Hopelijk krijgt de shop snel een 2e levering, al zijn het er maar een paar hahaha.. Ben benieuwd.. Iig meer vertrouwen in dan dit hele bestellen via koerier en dergelijke.. Werd gek van de zenuwen, nu weet ik dat ik gewoon gebeld wordt als ie ergens klaarligt, en haar verwachting is binnen nu en 2 weken..
|
|
|||
|
|||
Net nog even gebeld met de KS van tmobile, maar hij zegt dus dat de status die de site van AMP niets zegt. Dat daar niets aan af te leiden valt :S Daarnaast gaf ik aan dat ik dat smsje gekregen heb en dat ik het wel heel vreemd vind dat anderen die later besteld hebben niet deze melding hebben ontvangen en verder lijken te zitten in de aflevering.
Hij vertelde mij dat dit onmogelijk zo kan zijn gezien ze de lijst gewoon op besteltijd af gaan en dat het best nog kan zijn dat (als er vrijdag toestellen verzonden gaan worden) mijn telefoon zou kunnen ontvangen ondanks het smsje.. Ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van. Heb ook aangegeven mijn contract bij t-mobile op te willen zeggen als het me lukt ergens anders (evt buitenland) eerder een iphone te kunnen bemachtigen.. Nooit klachten over ze gehad maar ben door deze onzin eerlijk gezegd een beetje klaar met t-mobile! |
|
|||
|
|||
Ik begrijp de frustratie, ik had er vrijdag heel erg graag eentje willen hebben. Maar laten we eerlijk zijn, ze hebben telefonisch aangegeven bij het bestellen dat het 8 tot 10 weken kon duren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ontopic: Ik heb trouwens @t-mobile_webcare op Twitter nog even voor de zekerheid gevraagd of we deze sms mogen beschouwen als een afwijzing voor de 1e levering.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nu ook sms gehad. Heb op 20 juli 9.30 besteld en sta op nummer 2 bij status van bestelling.
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|