iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tjesis Raar verhaal. Kan me niet voorstellen dat als jij bij de 1e levering zit, T-Mobile je twee dagen van te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zeker raar.. maar het komt wel overeen met hetgeen dat ik gehoord heb! ik wacht het toch nog even af tot na het weekend..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij de bestelling zeiden ze ook dat ik zeker bij de 1e lichting zou zitten. Maar vrees dat dit niet zo is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook toen waren er veel mensen, die via internet of telefoon hadden ingeschreven, die erg lang moesten wachten op hun iPhone. Via de shop weren er veel mensen die al thuis zaten te spelen met hun iPhone terwijl mensen die via internet of telefoon ingeschreven hadden nog weken hebben zitten wachten. Zo als ik in een andere topic ook al geschreven heb, zoek die topics nog maar eens op en lees ze maar eens terug, ze zijn vast nog op het forum te vinden. Het ging toen op de zelfde manier, daarom bel ik ook nooit of bestel ik via internet. Gewoon langs de shop, daar heb je het minst gezeur.
|
|||
|
|||
Mijn order staat inmiddels op status 4!
Edit: Volledige status: Order op transport De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak Laatst gewijzigd door Jochempie; 28-07-10 om 20:17. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, geen sms gehad.
|
|
|||
|
|||
Op Tweakers staat ook al een afbeelding.
|
|
|||
|
|||
*AFKLOPPEN* Ik hoop dat ze morgen voor 14:00 bellen. Daarna ben ik werken.
|
|
|||
|
|||
Yes! Ik sta ook op 4 nu!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik dus ook totaal niet snap: Ik heb om 08:00 gebeld, werd toen direct ingevoerd in systeem. En ik heb nog steeds status 2 en smsje terwijl jij om 14:30 pas belde maar dus eerder je telefoon hebt. Hoe vaag is dat? |
|
|||
|
|||
Ik heb een vermoeden dat het te maken heeft met hoe lang je klant bent. Misschien ook niet, maar ik ben al 5+ jaar t-mobile klant.
|
|
|||
|
|||
Bij mij nu ook! Wel raar, aangezien aflevertijd.nl mijn order nog steeds niet herkent. Als dat maar goed gaat...
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen sms ontvangen, dus ga er vanuit dat ik gewoon bij de eerste levering zit.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat snap ik ook niet inderdaad. Lijkt er inderdaad op dat het niet helemaal eerlijk verloopt. Bij mij werd het direct tijdens telefoongesprek ingevoerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta nu ook op status 4.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben pas 1 jaar en 9 mnd klant bij t-mobile en bij mij staat hij ook op 4 en geen sms gehad.
Ik denk dat de vroege vogels inderdaad de pech hebben dat t-mobile de orders pas later in hun systeem hebben ingevoerd. Ik heb rond 12.30 uur gebeld en ze voerde het gelijk in.
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4. Laatst gewijzigd door ndegeocello; 28-07-10 om 20:39. |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|