iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) sms : nee simkaart ontvangen : ja orderstatus : 4 ! besteld via : de site rond 11:00, iPhone 4g 32gb. zwart....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sms : nee
simkaart ontvangen : ja orderstatus : 4 ! besteld via : de site rond 11:00, iPhone 4g 32gb. zwart. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben klant van Orange sinds de nokia 6100 (was toen eerste telefoon die ik had)
Ergens tussen 2002 en 2005 dus. Ik kan me herinneren dat er overal billboards hingen met die telefoon dus veel later dan 2003 kan het niet geweest zijn. Ik ben dus al meer dan 7 jaar klant en nog zijn ze nergens coulant mee!! Tijdens het gesprek werd het overigens direct ingevoerd volgens de medewerker( kan zijn dat ik dit verkeerd begrepen heb maar dan nog is het naaiend! |
|
|||
|
|||
haha sorry hoor maar dit is nou al de zesde nieuwe theorie "hoe lang je klant bent". Kom op zeg, zie de realiteit eens onder ogen. T-Mobile heeft gewoon te weinig toestellen en zeer vervelende ****ups gemaakt met het reserveren waardoor ze niet, zoals beloofd, op volgorde van bestellen afleveren. Zelf weet ik vrijdag (of mogelijk morgen) hoe het afloopt in mijn geval maar ik kan je vertellen dat als het mis gaat ik gewoon direct opzeg...en ik hoop dat veel meer mensen dat dan doen anders leren ze 't daar nooit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had op de inschrijfdag tussen 9-10 het formulier ingevuld op de Iphone 4 inschrijf info site. 1x gebeld en me nummer achter gelaten. Daarna kreeg ik een algemeen e-mail bericht van T-Mobile dat ik terug gebeld zou worden. Ik heb toen niks meer vernomen van T-Mobile, geen sms, geen brief, geen bevestiging. Verder ben ik er zelf ook niet meer achter aan gegaan.
Vandaag ontvang ik plotseling een T-mobile Iphone 4 flyer en een micro sim kaartje en ik kan me zelf vinden op de Aflevertijd website. Ik heb toen de support afdeling gebeld hoe dat nou zat en waarom ik geen orderbevestiging heb ontvangen en hoe ik zometeen moest betalen. Het bleek goed te zitten en hij feliciteerde me dat ik bij de eerste lichting zit |
|
|||
|
|||
Uhhhh:
Ordernummers Type iPhone Tijdstip inschrijving Type inschrijving (online, telefonisch of shop) .... Hoelang klant Ik mis er 1
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook status 4 inmiddels, besteld via my-tmobile...
Erg blij. |
|
|||
|
|||
Bij mij ook op 4!
Hij komt eraan, ik hoop zo op a.s. Vrijdag!!!
|
|||
|
|||
Ik begrijp er helemaal niks meer van!!! 20 juli om ongeveer 09.30 via klantenservice T-mobile een 32GB zwarte Iphone4 besteld. Werd mij gegarandeerd dat ik bij de eerste levering zou zitten omdat ik er zo vroeg bij was. Ordernr 2784** en salesnr 2609** status t-mobile 2, bevestigingsbrief gehad, nog geen microsim en verdomme wel een SMS.
Ik lees verhalen van mensen die 's middags besteld hebben via klantenservice en die al status 4 hebben. Schiet mij maar lek, zal wel moeten wachten denk ik.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het gewoon te maken heeft met die storing in het systeem. Tussen 8 en 10.45 kon je nog niet op internet bestellen. Iedereen ging dus bellen, maar die telefoonbestelling konden ook niet direct worden ingevoerd door die storing, dus zijn die waarschijnlijk pas later ingevoerd.
Mensen die na die storing telefonisch besteld hebben, dus waarschijnlijk vanaf 11.00 hebben denk ik geluk gehad dat ze direct konden worden ingevoerd en daarom dus de telefoon eerder krijgen. |
|
|||
|
|||
Goed he, ik heb ook nog eens zes zintuigen! Kom op zeg, al die samenzweringstheorien hier daar heeft toch niemand wat aan, hou je bij de feiten. Ik zie veel mensen die daar in complete ontkenning over heen lijken te (willen) lezen en erger nog die theoriëen vervolgens als feiten verder verkondigen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb status 3! Wel een micro-sim ontvangen en nog géén sms. *AFKLOPPEN*
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik leg me er bij neer dat ik niet bij de eerste lichting zit en wacht geduldig af totdat mijn toestel door T-Mobile geleverd wordt. Mijn status is nog steeds '2', heb een sms-bericht gehad en ik zie vrij weinig andere opties om tegen een schappelijke prijs alsnog aan een iPhone 4 te komen.
Voor de mensen welke nog steeds geen smsje hebben en waarvan de status is gewijzigd; Heel erg veel succes, ik zal voor jullie duimen ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toen de eerste berichten kwamen van status 4, duurde het bij mij ook een kwartiertje voordat hij op 4 stond.
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|