iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door brunobanani hoe heb jij je klacht ingediend??? Zit nu op m'n iPhone dus kan het niet direct linken, maar gewoon zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
net afspraak gemaakt met AMP voor 10 augustus (ivm vakantie, ben niet eerder terug)
Gelukkig duurde het niet 4-6 weken in ieder geval. Mijn ordernummer is 2458XX 16GB, zwart. Succes aan alle mensen die nog wachten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oja, de KS zei tegen mij dat mijn toestel eerder uitgeleverd is dan verwacht haha, en dat ik daarom mijn micro-sim nog niet heb. Wel grappig.."eerder dan verwacht". |
|
|||
|
|||
Voor iedereen de vraag/het verzoek; graag met besteldatum erbij dan weten we allemaal een beetje meer.....!
|
|
|||
|
|||
order canceld @ t-mobile KS zelf!
werd gister gebeld voor phone house dat er een iphone op me te wachten ligt 20ste besteld om half 12 telefonisch! Wordt morgen uitgeleverd |
|
|||
|
|||
Vandaag mn simkaart (lees: microsim) ontvangen.. Ben al klant dus gaat om een verlenging.. Maar kan niets vinden over mn order..
Hebben meer mensen dit probleem? |
|
||||
|
||||
Bezorg tijd morgen nu ook bekend bij AMP.
Gaat de goede kant op, maar ben pas echt blij als ik hem in mijn handen heb. |
|
|||
|
|||
Net bezorgtijd gehoord
tussen 10:03 en 13:05 uur... Wel een beetje een kromme tijd!! Nou gaat een lang dag worden als ik hem al om 10:30 in handen heb. Hoop dat ik nog wel kan werken!! Maar id geloof het pas als ik hem in handen heb! |
|
|||
|
|||
Via aflevertijd met mijn bezorgtijd gevonden. Morgen tussen 14.20 u en 17.20 u.
Ben benieuwd Nog mensen met ervaring qua levertijd? Ben namelijk tot ongeveer 13.00 uur niet thuis. Kan men veel vroeger komen of komt men sowieso tussen deze tijdstippen??
|
|||
|
|||
mooi voor sommige hiero dat ze hem morgen dan wel zeer binnenkort krijgen, ik sta nog op status 2, niet vreemd daar ik 30 juli besteld heb, echter zijn er hier en daar wel mensen die ook op die datum hebben besteld en wel al vooruitgang zien dan wel de phone hebben. Good luck allemaal! en hopelijk een wonder zodat gewoon een IEDER die phone heel snel krijgt en er op deze topic een giga slot kan!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste klant, Uw bestellling is in goede orde ontvangen en verwerkt. Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status " om de status van uw bestelling te volgen. U heeft de volgende informatie daarvoor nodig: Ordernummer:252*** Postcode: huisnummer Verder heb ik idd net van onze klantenservice vernomen dat zij uw webform hebben door gevoerd als order. Dit is idd niet zoals het had moeten gaan. Als u hierover nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Excuus voor deze onduidelijkheid. Mvg, BS Je hoort mij niet mopperen over deze 'zevenmijlslaarzen' tactiek...
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde afwachten is het enige wat we kunnen doen
|
|
|||
|
|||
Morgen tussen 14:30 en 17:30 wordt mijn nieuwe speeltje bezorgd!
Nieuwe sim laten activeren dus ben er helemaal klaar voor |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom niet? Ze leveren toch op een adres, waarom zou dat niet het adres van een winkel zijn? Gewoon even doorgeven aan je collega's dat er een pakketje voor je binnenkomt, en het lijkt me goed geregeld.
|
|
|||
|
|||
Niets kunnen vinden omtrent ordernummer, of zelfs helemaal geen bevestiging gehad? Wanneer heb je precies besteld?
|
|||
|
|||
Update:
BestelStatus: 3 Excuseer... Tijdstip niet geheel bekend: zag het zojuist (ongeveer 23:00 uur) en dacht het direct hier te plaatsen. salesnr is reeds te vinden in XLS file, maar voor de volledigheid 2450xx. Sim afgelopen zaterdag ontvangen, voor verdere details zie xls. Laatst gewijzigd door KingEijb; 04-08-10 om 00:56. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
omg 1500 berichten on this topic, T-mobile regel je zaakjes!
|
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|