iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Castor Ja! 2417XX, 32Gb zwart besteld om 10:58 via MyTMobile. Status 2 galore. Ik zat de 20e al om half 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels mijn microsim binnen gehad. Ik ga hem nu even activeren
[edit] Ook verlengingsbevestiging op papier is binnen |
|
|||
|
|||
Hier ook een status 3!
En aflevertijd zegt dat de bestelling nog niet fysiek aanwezig is. Gegevens: 246xxx, 16gb Black, om 12:17 gebeld, sim is zaterdag binnengekomen. |
|
|||
|
|||
Ja hoor. Status 3. Ook een 32Gb!
Edit: 2441XX Laatst gewijzigd door luv_iphone; 03-08-10 om 16:01. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep, ik heb nu ook status 3! 20/7 16.30 telefonisch besteld. 16GB black.
aflevertijd.nl geeft nu deze melding: 2010-08-03 13:11 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan iedereen die opeens op status 3 staat, zouden jullie mij dat ordernummer kunnen melden dan? Thanks!
|
|
|||
|
|||
Van T-Mobile forum:
Wat is de maximale verwachte levertijd van de iPhone 4 zwart voor klanten die op 20 juli hebben besteld? Voor alle klanten die op 20 juli een iPhone hebben besteld geldt vanaf dit moment nog een levertijd van maximaal 3-4 weken. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt? Als je telefonisch of via t-mobile.nl bestelt dan ontvang je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. Als je bestelling is verwerkt door T-Mobile ontvang je een e-mail 'bestelling geaccepteerd'. Als je deze e-mail hebt gekregen dan kan je ervan uitgaan dat alles goed gaat. Als je geen e-mail hebt gehad dan kun je contact opnemen met klantenservice. Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is? Als je telefonisch of via t-mobile.nl bestelt dan ontvang je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. Via een link in deze e-mail kun je de status van je bestelling volgen. Met je ordernummer (in het T-Mobile systeem heet dit je sales-ID) kun je dan ook zelf de status navragen. klik hier om je status te volgen Zodra je telefoon binnen is wordt je bestelling verwerkt door het magazijn en ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) een e-mail en sms waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken. Het ontvangen van een e-mail en sms is afhankelijk van de levertijd van je bestelling. Indien je dus nog geen email en sms hebt ontvangen om een afleverafspraak te maken, wacht dan rustig af. Onze koerier (AMP Logistics) ontvangt pas je bestelgegevens als de iPhone 4 op voorraad, zij kunnen je voor die tijd dus niet helpen. Wat is de status van de iPhone 4 wit? Vanaf maandag 2 augustus heeft iedereen die via t-mobile.nl of telefonisch de iPhone 4 wit heeft besteld een e-mail ontvangen waarin je kunt aangeven of je: 1) je voorinschrijving voor de iPhone 4 wit wilt omzetten naar een iPhone 4 zwart 2) je voorinschrijving wilt annuleren en wilt wachten op de iPhone 4 wit. Als je voor optie 1 kiest (en dus de iPhone 4 wit vervangt door de iPhone 4 zwart) dan behoud je dezelfde plek op de wachtlijst. Als je voor optie 2 kiest (en dus je voorinschrijving annuleert en wacht op de iPhone 4 wit) word je als eerste op de hoogte gebracht als de iPhone 4 wit op voorraad is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah ben ook bij Aflevertijd.nl bekend.
13.11 was ie ingevoerd |
|
|||
|
|||
Net naar stap 3 gegaan!! Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt!!
|
|
|||
|
|||
Zijn ze nu nog bezig met het omzetten van 2 naar 3?? zijn er mensen van de status zojuist nog is veranderd?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yes!! Ik hoop het voor je.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
T-Mobile quote forum: Als je geen e-mail hebt gehad dan kun je contact opnemen met klantenservice.
Ik heb telefonisch besteld, brief in de bus met contractvernieuwingsgegevens, simkaart ontvangen, en mijn status is net van 2 naar 3 gegaan. Misschien moet ik dus maar eens contact opnemen met de klantenservice? Heb namelijk ook het idee dat ze niet eens mijn email adres hebben hahahaha |
|
|||
|
|||
Hier ook een status van 2 naar 3 bijna iPhone 4 eigenaar.
Vandaag de microsim in de bus ontvangen. Besteld op 20 juli met ordernummer 247xxx. Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|