iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt helemaal happy! Zou me nog niets verbazen als T-Mobile gewoon bij iedereen dit doet, zodat het lijkt alsof er wat aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben echt helemaal happy! Zou me nog niets verbazen als T-Mobile gewoon bij iedereen dit doet, zodat het lijkt alsof er wat aan de bestellingen wordt gedaan
Ik zit te twijfelen of ik T-Mobile niet even kan bellen, zodat ik m'n telefoon op kan halen in DH ;-) Daar komen ze neem ik aan toch binnen! ;-) Ik kan niet wachten!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het zal mij ook weer niets verbazen. En als je het dan aan T-Mobile vraagt komen ze waarschijnlijk weer met een of andere rotsmoes.
|
|
|||
|
|||
@Dragon oké! Bedankt voor je reactie!
Ik moet dus gewoon geduld hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar hoe zit het met mensen die van Wit naar Zwart zijn gegaan. Mijn eerste order id was 2425, nu 2642, maar mijn plek zou niet verloren gaan...
Voorlopig geen 3, maar 2 |
|
|||
|
|||
ze zullen nu pauze hebben..het is rustig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Snap er niks van nr 2420XX ongeveer 1 van de laagste nrs die ik hier zie maar nog steeds op status 2.... wel 32 gig versie en online besteld. Microsim is al binnen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net even gevraagd welk ordernummer ik heb, en ik heb 2644XX.. Alleen als ik naar de pagina voor Orderstatus ga krijg ik de volgende melding:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zullen dus een aparte lijst moeten bijhouden met wie wat wanneer besteld heeft. Als ze dat niet doen dan vrees ik het ergste voor deze mensen. |
|
|||
|
|||
Ik krijg net een mail van Tmobile , het ziet erna uit dat ik deze week mijn iphone krijg, ik neem aan dat ze daarmee bedoelen iedereen die nu status 3 heeft
Dus mensen we hebben denk ik geluk |
|
|||
|
|||
Citaat:
details? van de mail |
|
|||
|
|||
salesnr: 2445
Apple iPhone 4 32GB Zwart status3:Order verzonden naar magazijn ook 32GB krijgt een update |
|
|||
|
|||
Dan zullen ze maar beter snel mijn status ook naar 3 omzetten als iedereen hem dan deze week krijgt Misschien moet ik mijn abbo snel omzetten naar een i-1000...dat ze dan opeens wel haast voor je gaan maken :S
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste klant, het ziet er naar uit dat je deze week al een sms en email gaat ontvangen om een afleverafspraak te maken. (Overigens geldt de levertijd van 4-6 weken vanaf 20 juli en niet vanaf vandaag) Voor de klanten waarvoor het nog relevant is plaatsen wij vandaag nog een update op het forum. mvg BS |
|
|||
|
|||
3
3 3 Ik was nog nooit zo blij om een 3 te zien Hahaha vannochtend keek ik en hij stond nog op 2... En ik zei nog tegen mezelf ik ga niet de hele tijd kijken!! En nu staat die dan echt op 3. 3 Order verzonden naar magazijn -Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. Mijn status mag dus aangepast worden!! ordernummer is : 244915 |
|
|||
|
|||
Je moet een speciaal app downloaden via appstore, via de app kan je een case bestellen en het wordt gecontroleerd aan de hand van IMEI nummers
|
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|