iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door luv_iphone Afspraak gemaakt voor morgen! SalesID:2441XX Status: 4 32 Gb variant Ben zeer benieuwd! Afspraak voor morgen gemaakt SalesID 2444xx Status ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Afspraak ook ingepland
|
|
|||
|
|||
Kunnen jullie zeggen wanneer de status is veranderd ? na 17uur ? en wanneer de mail/sms is binnen gekomen
|
|
|||
|
|||
Lang op gewacht, maar morgen gaat het gebeuren
|
|
|||
|
|||
15.34 uur een sms gehad
|
|
|||
|
|||
Mag toch wel hopen dat ik als eerste van mijn collega's de iPhone 4 krijg Ze zaten me altijd te f*cken dat ik geen iPhone had nog. Dus dat zal wel ff mooi zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 11.00 Methode: Online Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 2502XX Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Helaas nog steeds op twee, hopen op de volgende shift Jammer dat er geen duidelijke verbanden zijn. Kunnen jullie die in devsheet vinden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn micro-sim binnen gehad...zou hij dan toch snel komen?
|
|
|||
|
|||
nog steeds status 2 met ordernummer 2678xx en salesnummer 2506xx
en toch echt de 20e om 9.15 besteld en mijn microsim al binnen en geactiveerd ben benieuwd tot welk tijdstip vd de dag de status nog kan veranderen? |
|
|||
|
|||
Ach ja ik heb 2420xx ook nog een 3, maar die 3 geeft aan dat onze telefoon in de richting gaat komen! deze week hebben we die telefoon wel hoor
|
|
|||
|
|||
Iphone wit naar zwart
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 14.00 eindelijk Methode: Online-liep vast, dus telefonisch Type: 32GB wit = zwart geworden Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 2682XX nieuw nr, ivm wijziging van kleur Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Helaas heeft men een nieuw ordernr aangemaakt, ivm wijziging van kleur. |
|
|||
|
|||
Waar kan je dan controleren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok!! tnx
Ik heb nu status 3 zo te zien Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem deze week zowiezo. ik hoopdat de winkel morgen mijn telefoon binnen heeft. dan kan ik hemdaar ook al ophalen =) en dan nog vind ik het grote onzin van tmobile hoe ze de volgorde pakken. ofja wat er dan van de volgorde is overgebleven iig |
|
|||
|
|||
Zooooo heb ook me afspraak gemaakt voor morgen
Ben echt blij wat een dag... Ik was blij dat ik eerder weg kon gaan van me werk circa 16:15. Dacht dan kan ik rustig tanken/sim ophalen bij me moeder. Nou sta ik voor een gesloten brug bellend met een kennis. Ik hang op krijg ik de verlossende sms. Ik me moeder gebeld, die toevallig vandag (normaal woensdag) thuis werkt of ik haar computer kon gebruiken. Ik auto geparkeerd, geen parkeerkaart gehaald, na binnen, computer,mail en afpsraak voor morgen gemaakt. Ik was zo blij/hyper dat ik het adress van me werk helemaal was vergeten!! Op internet zoeken!! Nu hoop ik alleen dat ze pas morgen middag komen! Want als die morgen ochtend komt en ik moet nog een hele dag werken!! Dat gaat een ramp worden!!! AHHH Hahaha ben wel echt heel blij.... Sterkte voor de mensen die nog wachten!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kreeg vandaag me sim enz binnen en dat ik snel me iphone binnen krijg. pas als je een email krijgt van amp dan kan je het volgen eerder niet
|
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|