iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HerQ Niets kunnen vinden omtrent ordernummer, of zelfs helemaal geen bevestiging gehad? Wanneer heb je precies besteld? Ik heb met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb vandaag dus mn micro sim gehad met daarbij een order bevestiging en een order nummer.. maar via mn order nr. kan ik niks vinden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb even geleden de verlossende email ontvangen dat morgen mijn 32GB iphone tussen 11:45 en 14:45 wordt bezorgd!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En dan kan ik met mn salesnummer wel t een en ander opvragen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door thachac; 04-08-10 om 01:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mensen,
bedankt!!!! Nu is t allemaal duidelijk! |
|
|||
|
|||
Begrijp ik het nou goed dat er mensen zijn (met status 3) die vanavond na 17:00 nog bericht hebben ontvangen over het maken van een afspraak? Dus eigenlijk naar status 4 zijn overgegaan.
Ik hoop van harte dat mijn status (nu 3) morgen naar 4 gaat en ik een (leverings)afspraak kan maken! |
|
|||
|
|||
update:
mijne is nu ook status 3! salesid: 245*** en om het lijstje nog even compleet te maken: - rembours - order niet fysiek aanwezig - sms weet ik niet meer, dacht het wel - weet niet of ik de sim al heb (zit momenteel in Amerika) btw, stel dat ik nou deze week smsje/mail van amp krijg... kan ik hem dan ook pas volgende week donderdag laten bezorgen ? dan ben ik pas terug... die man van tmobiele zei van wel maartoch! |
|
|||
|
|||
Beter gaan ze morgen verder met het uitleveren! Sta nog op status 2, 20 juli om 08:40 de 32gb zwart besteld. Sales #2458XX pfff!!!
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
ik zit al vol spanning te wachten tot hij geleverd word, ik kreeg gisteravond een bevestiging dat het geleverd kon worden tussen 08:00 en 09:30 dus nu nog maar afwachten. |
|
|||
|
|||
Ik kan met mijn ordernummer (besteld via website t-mobile op 31 juli) gewoon mijn order checken op die t-mobilesite kennelijk? Heb dus geen salesid. Meer mensen die dit kunnen?
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Gisteren van status 2 naar 3 gegaan, daarna geen veranderingen. Hoop dat ik vandaag alsnog het verlossende sms'je ga krijgen dat ik afspraak kan maken voor levering toestel |
|
|||
|
|||
Ik wacht op de koerier, tussen 8.00 en 10.10 komt hij langs
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn iphone 4 in ontvangst mogen nemen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij tussen 10:05-13:05... Ben wel blij maar ook weer niet dat ze zo vroeg komen, ben namelijk op me werk!!Dus dan kan ik wel naar kijken maar verder kan ik er niks mee!! hahah wordt een lange dag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben nog steeds benieuwd of er bij de huidige 'verschuivingen' van status 2 naar 3 en 4 ook mensen tussen zitten die in eerste instantie een witte iPhone4 hadden gereserveerd. Iemand?
|
|
|||
|
|||
Dit is echt heel slecht voor je hart!
Ik heb volgens mij al 3 keer mijn status gechequed binnen een half uur. Vanaf nu doe ik het elk uur. let's hope dat deze vandaag op 4 overgaat! |
|
|||
|
|||
Je kan zonder probleem een afspraak maken voor volgende week. Ik heb ook een afspraak voor 10 augustus gemaakt gisteren.
je krijgt gewoon een sms als je een afspraak kan maken, het heeft weinig zin om ieder uur je status te checken. Status 3 betekent dat de telefoon bij tmobile binnen is en dat hij naar het districentrum van AMP gestuurd wordt. Je krijgt dan sowieso een sms van ze. |
Er zijn 40 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 40 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|