iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen order/salesnummer, die moet ik nog eventjes opvragen via de klantenservice. Wat ik wel heb is het volgende: - Brief met bevestiging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen order/salesnummer, die moet ik nog eventjes opvragen via de klantenservice. Wat ik wel heb is het volgende:
- Brief met bevestiging vernieuwing abo i-150 (afgelopen donderdag) - Order bekend op Aflevertijd.nl; echter nog geen fysiek aanwezig product (wat vele hier hebben - sinds maandag) - Een micro-sim kaartje via de post (vandaag) - Geen sms van T-Mobile - Nog geen bevestiging van order via de email (wellicht tegengehouden door spamfilter? In ieder geval niks in ongewenste mail map) - Nog geen email / sms van de koerier - Goede hoop en enig geduld... én fatsoen Kortom, wie het weet mag het zeggen. Edit: besteld telefonisch via klantenservice T-Mobile op dinsdag rond 15.15u, iPhone 4 16GB Black. Laatst gewijzigd door Stefanuzz; 28-07-10 om 22:04. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes! order staat nu op code 4/5! microsim ook al binnen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik baal als een stekker! Nog steeds status 3! :l
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er vanavond niets meer wordt verwerkt, ik hoop morgen weer. *DUIMEN*
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid (of nou ja... in hoeverre hier van duidelijkheid te spreken is...) - Als je nog niet hebt aangegeven hoe je wilt betalen of dat nog niet hebt gedaan maak je alsnog gewoon kans op verzending op vrijdag?
|
|
|||
|
|||
Ach ja, dat hopen de meesten(ik sta nog op stap 2), ik hoop binnen 2-3 weken mijn telefoon wel te hebben... 26 augustus gaat mn nieuwe contract in.. heb het leuke smsje ook gehad, maar toch hoop ik stiekem dat hij morgen doorschiet..
|
|
|||
|
|||
Even aangepast hier stond iets wat niet door de beugel kon.
Waar kan je een klacht indienen????? Laatst gewijzigd door Appletheway2go; 29-07-10 om 00:25. |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Aangezien ik best wel baal van de gang van zaken en graag enig verband wil ontdekken in de uitleveringen ben ik de hele avond bezig geweest om alle gegevens in dit topic in een Excel te zetten, zodat alles duidelijk is. Ik kan voorzover geen verband vinden in de gegevens en dat vind ik des te kwalijker. Gebruik het met plezier. Voor aanpassingen kun je me altijd pm'en. Mijn doel is om het bestand elke avond up te daten. Hij is te downloaden vanaf hier en is bijgewerkt tot 28 juli 22.10: http://files.me.com/rjbrethouwer/htzvfp Gr, RJ |
|
||||
|
||||
Citaat:
RJ, je hebt pm |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je boos bent, en je frustaties kwijt wil, maar doe dat alsjeblieft niet hier. Laatst gewijzigd door Peter_1; 29-07-10 om 00:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb support gebeld. Ik heb ook de microsim ontvangen en ik sta in het systeem van AMP. Bij T-mobile hebben ze me verteld dat ik met pin kan betalen. Wellicht dat je dat ook gelijk kan aangeven zodra AMP contact met je opneemt. |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|