iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan meteen ff het appje downloaden voor het gratis hoesje bestellen, en we zijn klaar!! (iPhone 3G is namelijk verkocht, nu moet ik het even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dan meteen ff het appje downloaden voor het gratis hoesje bestellen, en we zijn klaar!! (iPhone 3G is namelijk verkocht, nu moet ik het even uitzingen met een oude Sony Ericsson... je lacht je dood...)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jawel, er staan veel mensen op 2. Die hebben volgens mij (allemaal) een sms ontvangen. Ik sta op 3, en nog geen sms. Dus ik hoop dat die nog even snel op 4 springt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is niet anders gewoon wachten, hoop alleen dat het geen 8 a 10 weken gaat duren. |
|
|||
|
|||
zie dat ik inmiddels ook status 4 heb
overzicht: iphone 4 wit 16 GB bestelt, later omgezet naar zwart originele sale 242xxx, na omzetten nieuwe 25xxxx, besteld via internet tijd van bestelling: - 9:45 eerst online formulier - rond 10:30 (denk ik) "echte" online reservering/bestelling met betaling (ook al vanaf 8 uur probeer te bellen, maar meerdere keren werd verbinding gewoon verbroken) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Besteld op: 20 juli rond 10:30 telefonisch
Type: 32 GB black Abo: 2 jaar verlengd Ordernr: 2460xx SMS ontvangen: ja SIM ontvangen: ja Orderstatus T-mobile: 2 Contractbevestiging en factuur heb ik ontvangen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn order nr is: 2591XX, zitten we in dezelfde regio qua nummers |
|
|||
|
|||
Om gek van te worden.. Net nog even gebeld met de KS om het salesnummer te vragen ter controle van de bestelstatus (eerder had ik het ordernummer en dat bleek niet te werken). Nu krijg ik het volgende:
Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. Ik denk er over om een klacht te sturen en daarin te vragen mijn contract per direct te laten ontbinden. Zal wel niet mogelijk zijn maar niet geschoten is altijd mis.. Ik ben wel even klaar met tmobile, zo vaak ben ik gewoon voorgelogen door ze =S Ik had er totaal geen probleem mee gehad als ik die 8 weken moest wachten, maar dat anderen eerder hun telefoon gaan ontvangen die later dan mij besteld hebben gaat mij te ver! Zeker nadat ze me meerdere malen verzekerd hebben dat dat nooit het geval zou zijn! Voor degenen die hem morgen wel zullen ontvangen alvast veel plezier er mee! =) Ben toch wel een beetje jaloers =P |
|
|||
|
|||
Beste mensen vanaf 30 jul leverbaar in Nederland kan uit de info van t-mobile van de afgelopen weken niet halen dat zie vrijdag via amp gaan uitleveren leverbaar is niet uitleveren
|
|
|||
|
|||
Las net op T-mobile forum dat KS zegt dat er totaal 100 telefoons te leveren zijn.
Wat een grap die iPhone 4 in Nederland. |
|
|||
|
|||
100 ?? dat is complete onzin. Er zijn bij TM maar een aantal mensen die weten hoeveel er geleverd zijn bij AMP logistics. TM KS weet dit zeker niet
|
|
|||
|
|||
is er al iemand gebeld door AMP ? of een mailtje ontvangen ?
|
|
|||
|
|||
Hier een overzicht van 222 mensen over de voorinschrijving:
http://is.gd/dQhff |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat een paniekzaaiers! |
|
|||
|
|||
Citaat:
@martijnd blijven bovenaan de lijst staan voor de volgende levering. ^AdW |
|
|||
|
|||
net gebeld met de klantenservice en daar zat echt een **** achter..
ik vroeg of de microsim opgestuurd ging worden en toen zei hij dat je bij een verlenging van je abbo nooit een sim krijgt. ik vertelde hem dat mijn gewone sim niet in de iphone 4 past aangezien de iphone 4 een microsim heeft.. volgens hem kon ik mijn oude simkaart er gewoon inklikken en kreeg ik geen nieuwe :s ook vroeg ik hem hoe het kwam dat ik om 9.15 tel had besteld op de 20e en sommige om 17.00 op de 20e en die hem eerder kregen.. hij zei dat het erop leek dat het gewoon ''random'' ging en niet op volgorde.. ik moest maar gewoon lekker 8-10 weken wachten totdat ik aan de beurt was ook al had ik als 1 vd eerste gereserveerd.. nou, lekker dan.. normal is het toch zo '' wie het eerst komt, wie het eerst maalt''?? morgen kan heel NL bestellen en die moeten waarschijnlijk 8-10 weken wachten, net als IK die dus al de 20e telefonisch om 9.15 heeft besteld.. LEKKER KROM |
|
|||
|
|||
@Dani1 het is heel krom, hier iemand met dezelfde frustratie..
|
|
||||
|
||||
Besteld op: 20 juli rond 12:00 - My T-mobile
Type: 16 GB black Abo: 2 jaar i-150 verlengd Ordernr: 2421xx Contractbevestiging en factuur ontvangen: Ja (per post) SMS ontvangen: Nee SIM ontvangen: Ja & geactiveerd Orderstatus T-mobile: 4 Aflevertijd.nl: Order niet bekend Spannend! Laatst gewijzigd door LJJ; 29-07-10 om 11:08. |
|
|||
|
|||
en hier nog een!
iemand zin in een gezamenlijk tripje naar Belgie? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|