iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Twitter: Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de (1) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter:
Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de (1) (2) reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je trekt je salesnummer van je ordernummer af, deel dit door de besteldatum en haal daar ook nog eens je klantnummer vanaf en je houd uiteindelijk je bezorgdatum over. Bij mij is dat a.s. vrijdag
|
|||
|
|||
Lol .
|
|
|||
|
|||
Deze mafkees wil mensen helpen die wel een ordernummer hebben gekregen maar geen salesnummer. Dan kunnen zij toch hun plekje in de rij berekenen.
|
|
|||
|
|||
Op Twitter geeft t-mobile dit antwoord:
"Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd. ^AdW" Bij mij staat status 2 en op aflevertijd is niks bekend.. ik zit er dus helaas niet bij.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij precies hetzelfde, TMob blijft hangen op 2 en AMP herkent mij niet eens.. Zal er ook niet bijzitten aankomende vrijdag sniffff..
|
|
|||
|
|||
Haha, iedereen om mij heen begrijpt niets van mijn obsessie. Gelukkig heb ik hier lotgenoten gevonden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus heb/hou nog hoop ;0. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik noem maar een mogelijkheid, maar k snap niet dat er zo snel conclusies worden getrokken. |
|
||||
|
||||
Gek, ik heb op de t-mobile pagina status #3 maar op aflevertijd.nl wordt m'n order nog niet herkend :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had hier gister ook gepost met mn stap 2 in het T-mobile proces en de orderstatus op aflevertijd.nl met de statussen Geannuleerd en retour zonder bestelpoging...
De vrouw aan de telefoon zei dat mijn order niet geannuleerd was, dat ze ook niet wist of ik bij de eerste lichting zou zitten maar wel dat ik eind van deze week of begin volgende week bericht zou gaan krijgen over de levering van de iphone (aflevering of wachttijd zou het hier om gaan). Het verhaal van aflevertijd.nl stuurde ze naar het rijk der fabelen, dit was gewoon niet mogelijk. (Net even gecheckt en de statussen staan er nog steeds). Jammer dat die mensen bij T-Mobile altijd zo zeker van hun zaak overkomen terwijl er alleen maar desinformatie de wereld in wordt gezonden! Kortom: Ik weet niet waar ik aan toe ben, ik ga maar uit van de stap 2 in het orderproces van T-Mobile. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is natuurlijk behoorlijk bizar dat iedereen zo bezig met deze nieuwe iPhone, het is tenslotte maar een gebruiksvoorwerp en zodra je hem in handen heb is de nieuwigheid er al weer snel vanaf. Ook ik ga mee in de gekte, had besloten hem niet te pre-orderen maar op 20-07 zat ik ook om 08.00 (na mijn nachtdienst) aan de telefoon |
|
|||
|
|||
Citaat:
We blijven natuurlijk hopen op a.s. vrijdag! |
|
|||
|
|||
Ik ga van het slechtste uit, maar moet zeggen dat ik met plezier hier mee lees. Ik ben ondernemer, tis vakantie periode dus heb alle tijd om het te volgen :-P.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
SNIFF! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|