iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan dus schijnbaar geen ordernummer krijgen als nieuwe T-Mobile klant, lekker is dat. Dan maar afwachten tot ik ineens out of the blue een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan dus schijnbaar geen ordernummer krijgen als nieuwe T-Mobile klant, lekker is dat. Dan maar afwachten tot ik ineens out of the blue een email of sms van de bezorgdienst krijg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als de klantenservice je niet wilt helpen aan je ordernummer moet je het proberen via twitter of het forum van tmobile.
Dan krijg je wel je nummer. |
|
|||
|
|||
'Zou je misschien' is een grote mate van onzekerheid, terwijl t-mobile stelde dat je zeker als eerste geleverd zou krijgen...punt lijkt me dan toch duidelijk..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is niet wat ze beloofd hebben ook al snap ik wel dat mensen het zo hebben opgevat. Maar goed, wij gaan het hier niet over eens worden denk ik. Ik hoop dat iedereen snel z'n iPhone krijgt en dat er de volgende keer wat meer keuze is qua providers die de iPhone leveren.
|
|
|||
|
|||
@axestream Hier is nog een klant die 27 juli zijn 20 juli bestelling heeft omgezet. Hierbij is mij belooft (+ valt ook te lezen op twitter) dat je plek op wachtrij behouden blijft. Tot nu toe is dat niet de indruk die ik er van krijg..
@thespirit Dat T-Mobile een puinhoop maakt van de iPhone4 voorinschrijving tot en met de levering, lijkt me voor zichzelf spreken. Wil niet zeggen dat er ook veel mensen wel tevreden zijn. Ondanks je optimisme vindt ik het nogal simpel om te zeggen dat de uitlevering wel goed gaat, terwijl daar gaat het juist om! T-Mobile geeft aan dat er zaken zijn mis gegaan in de volgorde van bestelaannames (is echt zuur en dom, want hoe moeilijk kan dit zijn..). Verder beloven zij klanten dat het moment van uitleveren niet zal veranderen (dit is impliciet aan je plaats in de wachtrij) als je bestelling van kleur verandert, en vervolgens wordt je order gecancelled en krijg je een nieuw ordernummer. Dan denk ik dat ze er wel degelijk een puinhoop van maken. Je kunt de uitlevering in dit soort gevallen niet los zien van de voorinschrijving, het gaat om de gehele ervaring die de klant er aan over houdt! Ik denk dat weinig klanten tevreden zijn over de bestelwijze van begin tot eind. Dit komt vooral door de niet transparante en regelmatig onvolledige, of gebrekkige communicatie. Voorbeeldje: klanten zouden een aantal dagen na voorinschrijving op 20 juli te horen krijgen wat de exacte leverdatum zou zijn. Pas dagen daarna werd duidelijk (niet door een beloofd telefoontje) dat het max 8 weken zou zijn.. Verder is het gehele proces een puinhoop door de inconsistente reacties van de klantenservice. En de klantenservice maakt op deze manier de gehele ervaring (inclusief voorpret ) een stuk onprettiger. Verder lijkt het ook nog zo te zijn dat klanten 'blij' mogen zijn met 'wat informatie' over de levertijd van de telefoon, terwijl dit toch echt tenminste de normaalste zaak van de wereld is.. |
|
||||
|
||||
Heb ik ook maar iets gezegd over mensen die hun order gewijzigd hebben? Heb ik ontkent dat er heel veel fout is gegaan bij T-Mob?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarbij komt dat een bedrijf als T-Mobile dat wel makkelijk aan kan, ze doen het alleen niet. Zonder te bagatelliseren, zie je het ergens anders ook zo fout gaan, maar dat is voor ons niet zo belangrijk, wij willen dat ding gewoon. Wees eerlijk is idd het meest handige in dit geval (voor de consument), maar het is voor hun ook een beetje een trade-off tussen het sussende PR-verhaal (om klanten te behouden) en de werkelijkheid. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Over op de orde van de dag: wanneer valt die prachtige telefoon op onze deurmat!?
Als je status van 2 naar 3 is gegaan, deel het met ons |
|
|||
|
|||
Ik zit met 258xxx ook nog steeds status 2...
|
|
|||
|
|||
Hier ook 258xxx en status 2!
|
|
|||
|
|||
2567xx en status 2.........wel microsim (geactiveerd).....
|
|
|||
|
|||
259xxx en status 2...........
|
|
|||
|
|||
hier ook nog steeds st.2 (2630xx, 20aug besteld)
|
|
|||
|
|||
Hier 2827xx en ook status 2 (Zal ook nog wel ff blijven denk ik. Mijn order nummer is namelijk veel hoger dan andere wachters)
|
|
|||
|
|||
Ik zie op de website van T-Mobile dat ze de levertijd van nieuwe bestellingen hebben aangepast naar 6 weken dus we gaan vooruit...
|
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|