//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan dus schijnbaar geen ordernummer krijgen als nieuwe T-Mobile klant, lekker is dat. Dan maar afwachten tot ik ineens out of the blue een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #2381  
Oud 08-08-10, 22:29
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Ik kan dus schijnbaar geen ordernummer krijgen als nieuwe T-Mobile klant, lekker is dat. Dan maar afwachten tot ik ineens out of the blue een email of sms van de bezorgdienst krijg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2382  
Oud 08-08-10, 23:01
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Als de klantenservice je niet wilt helpen aan je ordernummer moet je het proberen via twitter of het forum van tmobile.
Dan krijg je wel je nummer.
  #2383  
Oud 08-08-10, 23:16
Peter JH Peter JH is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Als je je order niet geannuleerd had, zou je hem nu misschien al binnen hebben, dus wat is je punt precies?
'Zou je misschien' is een grote mate van onzekerheid, terwijl t-mobile stelde dat je zeker als eerste geleverd zou krijgen...punt lijkt me dan toch duidelijk..
  #2384  
Oud 08-08-10, 23:16
Hertog Hertog is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brooks.nl Bekijk bericht
ik heb de 20ste via het webformulier een 32Gb besteld, ordernummer 2491**. ook ik sta nog steeds op status 2.
Hier 2482**, ook status 2...

Ach, komt van zelf zullen we maar denken he...
  #2385  
Oud 08-08-10, 23:49
arno.bens arno.bens is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Bekijk bericht
Hier 2482**, ook status 2...

Ach, komt van zelf zullen we maar denken he...
En hier een ongeduldige 2456XX op status 2
....as dinsdag komen er hopelijk meer 32GB binnen
  #2386  
Oud 08-08-10, 23:55
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arno.bens Bekijk bericht
En hier een ongeduldige 2456XX op status 2
....as dinsdag komen er hopelijk meer 32GB binnen
En ik zit met 245XXX nog steeds op 3, maar geen afspraak, sms of e-mail. Dus zit ook in hetzelfde bootje als jullie
  #2387  
Oud 08-08-10, 23:59
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
'Zou je misschien' is een grote mate van onzekerheid, terwijl t-mobile stelde dat je zeker als eerste geleverd zou krijgen...punt lijkt me dan toch duidelijk..
Dat is niet wat ze beloofd hebben ook al snap ik wel dat mensen het zo hebben opgevat. Maar goed, wij gaan het hier niet over eens worden denk ik. Ik hoop dat iedereen snel z'n iPhone krijgt en dat er de volgende keer wat meer keuze is qua providers die de iPhone leveren.
  #2388  
Oud 09-08-10, 00:21
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

@axestream Hier is nog een klant die 27 juli zijn 20 juli bestelling heeft omgezet. Hierbij is mij belooft (+ valt ook te lezen op twitter) dat je plek op wachtrij behouden blijft. Tot nu toe is dat niet de indruk die ik er van krijg..

@thespirit Dat T-Mobile een puinhoop maakt van de iPhone4 voorinschrijving tot en met de levering, lijkt me voor zichzelf spreken. Wil niet zeggen dat er ook veel mensen wel tevreden zijn. Ondanks je optimisme vindt ik het nogal simpel om te zeggen dat de uitlevering wel goed gaat, terwijl daar gaat het juist om! T-Mobile geeft aan dat er zaken zijn mis gegaan in de volgorde van bestelaannames (is echt zuur en dom, want hoe moeilijk kan dit zijn..). Verder beloven zij klanten dat het moment van uitleveren niet zal veranderen (dit is impliciet aan je plaats in de wachtrij) als je bestelling van kleur verandert, en vervolgens wordt je order gecancelled en krijg je een nieuw ordernummer. Dan denk ik dat ze er wel degelijk een puinhoop van maken.

Je kunt de uitlevering in dit soort gevallen niet los zien van de voorinschrijving, het gaat om de gehele ervaring die de klant er aan over houdt! Ik denk dat weinig klanten tevreden zijn over de bestelwijze van begin tot eind. Dit komt vooral door de niet transparante en regelmatig onvolledige, of gebrekkige communicatie. Voorbeeldje: klanten zouden een aantal dagen na voorinschrijving op 20 juli te horen krijgen wat de exacte leverdatum zou zijn. Pas dagen daarna werd duidelijk (niet door een beloofd telefoontje) dat het max 8 weken zou zijn..

Verder is het gehele proces een puinhoop door de inconsistente reacties van de klantenservice. En de klantenservice maakt op deze manier de gehele ervaring (inclusief voorpret ) een stuk onprettiger. Verder lijkt het ook nog zo te zijn dat klanten 'blij' mogen zijn met 'wat informatie' over de levertijd van de telefoon, terwijl dit toch echt tenminste de normaalste zaak van de wereld is..
  #2389  
Oud 09-08-10, 00:30
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
@axestream Hier is nog een klant die 27 juli zijn 20 juli bestelling heeft omgezet. Hierbij is mij belooft (+ valt ook te lezen op twitter) dat je plek op wachtrij behouden blijft. Tot nu toe is dat niet de indruk die ik er van krijg..
Heb ik ook maar iets gezegd over mensen die hun order gewijzigd hebben? Heb ik ontkent dat er heel veel fout is gegaan bij T-Mob?
  #2390  
Oud 09-08-10, 09:53
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
De introductie van de iPad gaat ook gepaard met grote schaarste...Apple zelf gaat hier blijkbaar toch anders mee om want de chaos blijft bij de iPad wel uit. En als Apple deze 'truc' (?) van schaarste ook wil toepassen bij de iPhone kunnen ze niet een bedrijf als t-mobile (of welke andere provider) de belangrijkste schakel maken. Een dergelijk bedrijf kan dat gewoon niet aan met alle gevolgen (voor de consument) van dien. En wat is erg...ergerlijk is het iig wel...heel ergerlijk. Ik heb het al vaker gezegd...ben gewoon eerlijk en probeer niet over de rug van de consument je eigen hachje te redden..en dat gevoel krijg ik toch bij t-mobile.
Ik weet niet of je het nieuws nog goed hebt gevolgd, maar het verhaal dat de iPad geen chaos was is niet waar. Apple heeft de release zelfs een paar keer uitgesteld. Dat je daarbij geen last hebt van T-Mobile is natuurlijk wel het grote verschil, wat meer de indruk wekt dat er geen chaos was

Daarbij komt dat een bedrijf als T-Mobile dat wel makkelijk aan kan, ze doen het alleen niet. Zonder te bagatelliseren, zie je het ergens anders ook zo fout gaan, maar dat is voor ons niet zo belangrijk, wij willen dat ding gewoon.

Wees eerlijk is idd het meest handige in dit geval (voor de consument), maar het is voor hun ook een beetje een trade-off tussen het sussende PR-verhaal (om klanten te behouden) en de werkelijkheid.
  #2391  
Oud 09-08-10, 10:11
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Heb ik ook maar iets gezegd over mensen die hun order gewijzigd hebben? Heb ik ontkent dat er heel veel fout is gegaan bij T-Mob?
@axestream Ik geef je alleen mijn ervaring als toevoeging op de jouwe
  #2392  
Oud 09-08-10, 10:12
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Ik weet niet of je het nieuws nog goed hebt gevolgd, maar het verhaal dat de iPad geen chaos was is niet waar. Apple heeft de release zelfs een paar keer uitgesteld. Dat je daarbij geen last hebt van T-Mobile is natuurlijk wel het grote verschil, wat meer de indruk wekt dat er geen chaos was

Daarbij komt dat een bedrijf als T-Mobile dat wel makkelijk aan kan, ze doen het alleen niet. Zonder te bagatelliseren, zie je het ergens anders ook zo fout gaan, maar dat is voor ons niet zo belangrijk, wij willen dat ding gewoon.

Wees eerlijk is idd het meest handige in dit geval (voor de consument), maar het is voor hun ook een beetje een trade-off tussen het sussende PR-verhaal (om klanten te behouden) en de werkelijkheid.
Volledig mee eens!
  #2393  
Oud 09-08-10, 10:26
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Over op de orde van de dag: wanneer valt die prachtige telefoon op onze deurmat!?
Als je status van 2 naar 3 is gegaan, deel het met ons
  #2394  
Oud 09-08-10, 10:27
subzero subzero is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zit met 258xxx ook nog steeds status 2...
  #2395  
Oud 09-08-10, 10:27
absoluut absoluut is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Hier ook 258xxx en status 2!
  #2396  
Oud 09-08-10, 10:30
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

2567xx en status 2.........wel microsim (geactiveerd).....
  #2397  
Oud 09-08-10, 10:34
Sjax Sjax is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

259xxx en status 2...........
  #2398  
Oud 09-08-10, 10:35
EraZor95 EraZor95 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

hier ook nog steeds st.2 (2630xx, 20aug besteld)
  #2399  
Oud 09-08-10, 10:38
r_klerks r_klerks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Hier 2827xx en ook status 2 (Zal ook nog wel ff blijven denk ik. Mijn order nummer is namelijk veel hoger dan andere wachters)
  #2400  
Oud 09-08-10, 10:39
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Ik zie op de website van T-Mobile dat ze de levertijd van nieuwe bestellingen hebben aangepast naar 6 weken dus we gaan vooruit...
Discussie gesloten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.