iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het ook dom dat ze early renewals toestaan voor de iPhone 4 terwijl ze de mensen die wel recht hebben op een renewal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#2321
|
|||
|
|||
Ik vind het ook dom dat ze early renewals toestaan voor de iPhone 4 terwijl ze de mensen die wel recht hebben op een renewal niet eens van iPhones kunnen voorzien... Het enige wat ze willen is zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk een contract laten ondertekenen. Kwaliteit leveren? Ho maar... Vreselijk bedrijf, maar de enige met een iPhone. Hoop dat VF volgende keer de exclusieve deal krijgt, mensen zouden massaal naar VF rennen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#2322
|
|||
|
|||
Iedere provider in NL is wat dat betreft een organisatorisch ***bedrijf. Of je nu bij tm, vf of KPN terecht komt maakt wat dat betreft niet uit.
Ben gelukkig al wel in het bezit van een I4, door zelf rond te kijken en met een beetje geluk. Maar moet toch zeggen dat de KS me altijd netjes te woord heeft gestaan. Zelf rustig blijven en ze helpen je wel (8 van de 10 keer). + vrienden van me die bij VF of KPN zitten klagen ook over vanalles. Toestellen van het V360 die niet werken, KPN die dubbele facturen berekent. Met de commercie van tegenwoordig is het allemaal wel ergens bagger. De providers (internet, tv of gsm) leer je pas kennen bij problemen. |
#2323
|
|||
|
|||
Weet iemand of er kosten verbonden zijn aan een nieuwe afspraak als je er niet bent? Ik land donderdag kwart over 7 op Schiphol dus tel dat ik vertraging heb etc. En de koerier zou tussen 8 en 11 komen zou ik te laat zijn...
|
#2324
|
||||
|
||||
Ik heb daar nog helemaal niks over gehoord, dus ik neem aan van niet.
|
#2325
|
||||
|
||||
Even een update/aanvulling...
Datum van bestellen: 20-7-2010 (staat in huidige sheet verkeerd) Tijdstip van bestellen: 17:30 Bestelwijze: online form Betaalwijze: rembours Verlenging/nieuwe klant/early renewal: verlenging Abonnementsduur: 2 jaar GB: 16 Kleur: zwart Sale ID: 2490xx Order ID: 2662xx SMS 8/10 weken wachten: ja Orderstatus Tmobile: 4 SIM ontvangen: ja Afspraak gemaakt met AMP voor levering op 13-8-2010. Laatst gewijzigd door axestream; 08-08-10 om 05:45. |
#2326
|
|||
|
|||
|
#2327
|
||||
|
||||
@rensiejjj: hangt er denk ik van af of ze dan al volgeboekt zijn of niet, maar bel gewoon even met AMP dan krijg je een antwoord van iemand die echt weet hoe het zit.
|
#2328
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra je je iPhone hebt droogt veel kritiek bij de meesten weer snel op of vergeet je de ellende ook wel weer snel. Is wellicht maar goed ook maar doordat ik 2 abo's heb verlengd waarvan een particulier en een zakelijk moest ik steeds worden doorverbonden (van particulier naar zakelijk of v.v.) om iets te vragen en dat heeft mij echt niet vrolijk gemaakt. Altijd tegenstrijdige verhalen zowel binnen de afdeling als tussen de afdelingen particulier en zakelijk. Ben hierdoor het vertrouwen in t- mobile volledig kwijt. Zoveel 'gezwalk' binnen 2 weken kan niet goed zijn binnen een bedrijf. Wat zou het toch fijn zijn als Apple gewoon de verkoop van de iPhone zelf zou gaan doen en je als consument gewoon de keuze kunt maken voor een carrier. Laat t-mob, KPN, VF en de rest doen waar ze goed in zijn..elkaar beconcurreren en vage diensten aanbieden maar geef ze niet het alleenrecht voor een Apple-product want daar zijn deze bedrijven toch niet voor bedoeld, dat is toch vragen om problemen. |
#2329
|
|||
|
|||
Precies wat Peter JH hierboven zegt. Ik ben er gewoon ingetrapt. Als een dolle lopen bellen op 20 juli en nog steeds geen iPhone4. Mensen die een paar dagen geleden een iPhone4 bestellen bij T-Mobile krijgen al wel de telefoon.
Leugens leugens en nog eens leugens. Dan wacht ik liever nog wat langer, want zeg nou zelf, we moesten sowieso al langer wachten dan de amerikanen en engelsen. Die maand of 2 extra tot er andere mogelijkheden komen, kunnen er ook nog wel bij. |
#2330
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#2331
|
|||
|
|||
Nee, dat T-Mobile niet is ingericht op dit soort acties is wel duidelijk. Dat hebben ze nu voor de 3x keer op een rij wel bewezen.
Feit is, dat er een pre-order actie wordt gestart zonder dat er een levertijd wordt aangegeven. Bij een pre-order wordt door de klant aangenomen dat het product op de startdatum wordt geleverd. Blijkbaar wordt de vraag niet goed ingeschat en krijgen de klanten 1 dag voor de startdatum te horen dat de levertijd 8 tot 10 weken beslaat. Dat is niet echt de VIP behandeling waarmee geadverteerd wordt. Geef meer duidelijkheid naar je klanten als je toch al een f#ck-up hebt gemaakt. Durft gewoon te zeggen: dit is onze lijst en jij staat daar als nummer 13097 op. Ga niet er omheen draaien door te zeggen: we leveren op volgorde uit, maar je kunt niet naar het ordernummer kijken. Nee natuurlijk kan dat niet. Een computersysteem kan niet meer tellen... tuurlijk. |
#2332
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij zegt: "je MOET early renewal betalen" Ik: "nou het scheelt maar een dag, is er niet iets te regelen?" hij: "nee, het is betalen of geen reservering" ik: "maar je kunt niet eens garanderen dat ik em dan ook heb voordat het contract afloopt" hij: "nee, maar je moet het toch betalen" ik: "ook als ik em pas over 10 weken heb!" hij: "ja, we laten het nieuwe contract ingaan op 30-7, ongeacht de levertijd" etc. etc. Ik was toevallig ook nog in de TShop geweest 's middags (20-7) en had daar ook gereserveerd. heb na de telefoondiscussie die reservering laten doorlopen (niet via telefoon gereserveerd dus). Ik heb nu nog geen iP4 maar ik heb geduld... |
#2333
|
|||
|
|||
Hey vraagje mensen: Ik sta sinds vrijdag 15:03 op status 3, uit jullie ervaring: Wanneer kan ik verwachten dat deze volgens jullie wordt doorgezet naar status 4?
|
#2334
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand trouwens hoe je moet betalen bij een telefoon bestelling? Want ik heb nog geen factuur of wat dan ook gekregen.. Er stond in het mailtje wel iets over rembours maar daar was niet uit op te maken dat ik het op die manier moest betalen.. Mag hopen van niet want ik heb geen 180 euro cash thuis liggen en mijn pinpas is kapot (heb wel credit card). |
#2335
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 08:50 nummer achtergelaten 13:45 bestelling gedaan Methode: Telefonisch Type: 32GB Wit en gewijzigd naar zwart op de 26ste Abonnement: Verlenging naar i-500 Ordernummer :2641** (gehad nadat ik erom gevraagd had op t forum) Salenummer: Geen id nooit gehad Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja 2x (1x voor wit dagtekening 20 juli 1x voor zwart dagtekening 29 juli) Micro-sim: Ja ontvangen op 3 augustus Mail over vertraging van wit toestel: nee maar ik had hem voor die tijd al omgezet. Sms 8-10 weken: Nee Ik hoop toch echt dat ik begin volgende week van status verander |
#2336
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#2337
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wordt er echt schijtziek van! T-Mobile laat daadwerkelijk in elk gebied waar ze steken kunnen laten vallen ALLE steken vallen... Ik dacht altijd dat UPC en KPN bovenaan stonden qua incompetente Nederlandse bedrijven, maar zo te merken hebben we een nieuwe winnaar..
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp |
#2338
|
||||
|
||||
|
#2339
|
||||
|
||||
Wat betekent "Orderstatus: 2"?
|
#2340
|
|||
|
|||
|
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|