iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Dat je de komende weken gek gaat worden van het refreshen... haha nee even serieus, wat betekent dat? En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wil iemand alsjeblieft nog eventjes antwoord geven op mijn vraag
" Hey vraagje mensen: Ik sta sinds vrijdag 15:03 op status 3, uit jullie ervaring: Wanneer kan ik verwachten dat deze volgens jullie wordt doorgezet naar status 4?" |
|
||||
|
||||
Overzicht:
1 Order Ontvangen 2 Order Verwerkt 3 Order verzonden naar magazijn 4 Order op transport 5 Afgeleverd Status 2 betekent dus dat je iPhone nog niet in het magazijn bij T-Mobile ligt. Vanaf order 3 wordt het pas interessant. Dan is je iPhone in NL en kan hij doorgaans in 3-4 dagen worden afgeleverd. |
|
||||
|
||||
Als jij me nou eens direct erbij verteld wat elke status betekent!
|
|
||||
|
||||
Gemiddeld duurt het 1 werkdag voor je naar status 4 gaat. Bij sommige mensen gebeurt het nog dezelfde dag en bij mij duurde het 2 werkdagen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had axestream al gedaan . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal straks wel ff met credit card langs de pin hobbelen als het goed is kan je daar ook mee 'pinnen' |
|
|||
|
|||
Nee, niet met credit card helaas. Ik heb via de webshop besteld en kreeg de keuze om vooraf te betalen met Ideal of onder rembours (contant of pin). Ik heb gekozen voor rembours en kan dus enkel zo betalen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je hebt gelijk, ik vind ook dat ze er al meer hadden moeten produceren voordat ie uitkwam, dat ze een voorraadje hadden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel duidelijk maar zeker niet sneller. |
|
||||
|
||||
@thespirit: of ze hadden hem eerder in productie moeten nemen. Maar goed, ik snap dat er factoren meespelen waarom ze hem niet eerder in productie konden nemen en ook niet konden wachten tot september met de release.
Mijn punt was dan ook meer dat hét probleem de grote schaarste is. Je zou dat Apple kwalijk kunnen nemen, maar ook de massahysterie die uitbrak bij de release. Ik denk dat elke producent en elke provider enorme problemen zouden krijgen bij een dergelijke run op één type telefoon. Dat neemt natuurlijk niet weg dat T-Mob niet zo had mogen falen als op 20 juli en dat vage gedoe met voorinschrijvingen bij de shops etc. Laatst gewijzigd door axestream; 08-08-10 om 18:06. |
|
|||
|
|||
Dat is ook het enige probleem.
Als tmobile gewoon zijn zaken voor elkaar had, nl een goed werkende website op de 20e om 08.00 uur ( waar ze tijd genoeg voor hadden) dan had er geen enkel probleem nu. Wel wachtijden maar dan was alles duidelijk en ging alles op volgorde. Nu is het een mengelmoesje van tel. Inschrijvingen, webformulieren, inschrijvingen via my t-mobile enz enz. Dus de enige die je kan beschuldigen van on-profesioneel gedrag cq creëren van chaos is T-mobile. |
|
|||
|
|||
Dus als ik het een beetje gelezen heb zo, zijn de meeste bestellingen van 20 juli wel afgerond? Dus dat moet haast wel betekenen dat ik bijna aan de beurt ben? Heb hem besteld op 3 augustus Iphone 16 GB Zwart
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat veel mensen hun F5 toets voorlopig met rust kunnen laten. Ik heb veel posts gelezen en mijn conclusie is als volgt (voor de 16gb toestellen):
De 20 juli reserveringen lopen van ongeveer 240XXX tot 265XXX. In de eerste 10 dagen dat men nu bezig is met leveren is T ongeveer tot 249XXX gekomen. Met andere woorden, een dikke 5000 ordernummers per week. Dan klopt het ook wel als het ongeveer nog 3 weken gaat duren om de 20 juli reserveringen uit te leveren. Dat betekent dat komende week de ordernummers tot 255XXX aan de beurt zijn, de week erna tot 260XXX en de weer erna tot 265XXX. In de praktijk gaat het misschien iets sneller maar als je een ordernummer hebt van pak em beet 262XXX kun je je F5 voorlopig echt wel met rust laten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je in grote lijnen gelijk hebt met die manier van rekenen.
Er zullen altijd wat nummers tussen gemixed zijn door t-mobile maar je zou wel aardi gelijk kunnen hebben. Ik krijg denk ik ook rond vrijdag mijn 2567@@ nummer uitgeleverd ( sta nog op 2 maar verwacht dinsdag wel naar 4 te gaan, 20e besteld) de augustus bestellers hebben nog wel ff geduld nodig denk ik , op zijn minst 2 weken nog. Vanaf 3 als ze geluk hebben. Laatst gewijzigd door thespirit; 08-08-10 om 18:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sterker nog, de uitlevering gaat perfect en razendsnel. Dus al dat negatieve over het vooradig zijn en levering is voor de rekening van Apple. T-mobile heeft geblunderd bij de voorverkoop van het toestel, dat staat los van de levering. Nu ze eenmaal alle bestellingen binnen hebben gaat de uitlevering prima. Alleen de volgorde hebben ze een chaos van gemaakt bij de voorinschrijving. |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|