iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Zie ik op mijn t-mobile dat er toch early renewal in rekening gebracht is terwijl ik nadrukkelijk gezegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij is binnen!
Veel succes met wachten voor degene die f5en en voor de deur zitten wachtend op AMP. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders mochten ze hem zondag ook wel brengen als ze dan toch werken.. Als het niet te ver was had ik hem zelfs opgehaald |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wordt bezorgd op 09-08-10 tussen 10:55 en 13:55. Wat een tijd zeg zeg gewoon tussen 11 en 2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vrijdag bericht gekregen dat mijn iPhone naar AMP gegaan is, hij komt dinsdag binnen. Mijn ordernummer was 2536xx. Microsim heb maandag of dinsdag gekregen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
16GB besteld op 20 juli om +/- 16.00 uur
|
|
|||
|
|||
ik heb ook 20 juli gewoon ingeschreven en me abb verlengt voor 2 jaar met de hoogste abb die er is en heb nog steeds geen fone ontvangen.. wel de sim
|
|
|||
|
|||
Hij is hier binnen!
Nu nog kijken hoe ik mijn simkaart kan activeren....klantenservice is dicht :S |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgende keer even goed nadenken.
|
|
|||
|
|||
hoezo volgende keer goed nadenken?
|
|
|||
|
|||
Dat je de brief leest zodat je weet dat je sim nog niet geactiveerd is, dan goed nadenken en van tevoren de sim activeren.
|
|
|||
|
|||
Dude, ik kom net thuis van vakantie
Kon hem niet eerder activeren...beter denk JIJ even goed na voordat je wat zegt Laterrr |
|
|||
|
|||
Citaat:
en thats it. 6 augustus besteld?, ik de 30e en vele die voor mij op de 20e hebben besteld en ook niets hebben ontvangen, en jij wel.... niet dat ik je dat niet gun of zo uiteraard, wil hier alleen mee aangeven dat t allemaal gewoon niet klopt...still status 2 hier |
|
|||
|
|||
En daarom heb ik mijn order dus gecanceld. De persoon van de klantenservice zei dat dit niet kon(mensen die later hebben besteld en wel een iPhone hebben ontvangen).
Was de zoveelste blunder van ze. Ik geef mijn geld niet meer aan T-Mobile. Niet voor een nieuw contract in ieder geval. Hopelijk komt VF snel met de iPhone4. Wat een 'organisatie', T-NoMobile... |
|
|||
|
|||
Bij mij is het precies hetzelfde ook de 20e ingeschreven voor verlenging van mijn i300 abo, maar mag ondrertussen gewoon nog lekker wachten op m'n iphone4, volgens de ks staat hij gewoon nog in bestelling, en mensen die hem later hebben besteld kunnen er nu al lekker mee spelen
|
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft er gewoon een grote bende van gemaakt. De lijst is dus gewoon een nutteloos iets blijkbaar... Dat mensen die deze week bestellen een iPhone eerder hebben dan ik die op de 20 besteld heeft vind ik echt te belachelijk voor woorden! Dit is de laatste keer dat ik wat bij T-Mobile bestel.. Ze hadden een langdurige klant aan me kunnen hebben, maar na deze contract periode ben ik weg!
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|