iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door appelkoekje hmm wel grappig dat ik een ordernummer heb wat aardig in de buurt komt, alleen heb ik heb 31 juli ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als het goed is niet, want dan werken ze niet meer aan die site. Dacht ik hoor
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://chrome.google.com/extensions...ojhdhmjo?hl=nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen wonder dat het een zooitje is bij T-Mobile. Met de nederlandse taal is het ook al droevig gesteld |
|
|||
|
|||
Zojuist mijn tmobile voorinschrijving gecanceled!
heb m nu ergens anders besteld! krijg m volgende week! Mobiel-Internet.nl |
|
|||
|
|||
hola, als je nou per ongeluk je verkeerde mobiele nummer hebt ingevoerd bij de tel waar je het sms'je op krijgt. maar wel de goede email. dan neem ik aan dat er niets aan de hand is. heb namelijk bij mij bestelling deze fout gemaakt. dus ik hoop dat ze net zo snel e-mailen als sms'en. heb order nm. 266xxx. dus ik hou het nu close in de gaten vanaf deze week.
|
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt en dinsdag is ie er
Andere die nog nog wachten, succes hoop dat ie er snel is. |
|
|||
|
|||
Laatste Update:
Vandaag om 11:20 uur naar status 3 en om 16:10 naar status 4. Om 17:30 een mail van AMP. Eerste mogelijkheid tot leveren is 17 augustus en gelijk afspraak gemaakt Historie: Besteld 20 juli om 10:30. 32 Gb zwart via Web, 1 jaar verlenging. Dezelfde dag een bevestiging via de mail en de brief na 4 dagen. Ordernummer was: 2417XX Gelukkig geen F5 meer voor mij...... Laatst gewijzigd door PeterPan52; 13-08-10 om 02:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe het annuleren van een bestelling bij T-mobile zou gaan?
Ik had al een micro sim gekregen en inmiddels geactiveerd, heb het toestel ook al betaald (via Ideal) maar wacht dus nog op de telefoon terwijl ik steeds meer merk dat je bij andere winkels veeeeel meer kans hebt je toestel binnen 1 week in handen te krijgen. Zou mijn bestelling nu nog te annuleren zijn of is het gewoon nog een maand afwachten? |
|
|||
|
|||
Hij is net geleverd! Fijn hoor, ik ga hem zo is ff uitpakken
|
|
|||
|
|||
Bofkont.
Die van mijnkomt tussen nu en 11.40. Spannend |
|
|||
|
|||
Dus de koerier heeft intussen ook een behoorlijke achterstand opgelopen, of kon je zelf niet eerder dan de 17e ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De koerier belde mij om 17.00 dat ie hem vandaag komt brengen. Maar dat is via ThePhoneHouse dat gaat net ff anders, dan belt de koerie ipv dat je sms/mail krijgt. Maar had de indruk dat de tmobile mensen die gister eind van de dag afspraak konden maken niet eerder konden dan dinsdag/woensdag. Jammer dat je de koerier niet kan volgen met GPS |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Veel plezier met wachten en vooral uitpakken straks!!
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat de aflevermogelijkheden van AMP ook aan je locatie liggen. Als ik op m'n werk wilde laten bezorgen (den Bosch) dan kon het pas dinsdag. Thuis (Utrcht) kon morgen al.
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik vroeg mij af of je een bestelling bij tmobile nog kan annuleren als je je microsim al hebt ontvangen en hebt geactiveerd? Telefonisch besteld, 32gb zwart, 30 juli om 9:00, ordernr 268***
|
|
|||
|
|||
Als het goed is wel, maar beste manier om te weten is KC even bellen
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|