iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al mensen die geleverd hebben gekregen vandaag? En zo ja, welke omgeving....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen die geleverd hebben gekregen vandaag?
En zo ja, welke omgeving. Laatst gewijzigd door wamberto; 13-08-10 om 12:54. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en ontvangen. in 24 uur bestellen en ontvangen. met de hartelijke service van de phonehouse
|
|
|||
|
|||
Vandaag na 2 uur komt ie binnen regio Den Bosch
mede mogelijk gemaakt door The Phone House! |
|
||||
|
||||
Ik heb op 6/8/2010 m'n abo telefonisch verlengd (eurly renewal). 10/8/2010 had ik de schriftelijke bevestiging en de microsim in de bus liggen. Hoe en/of wanneer kan ik nou online de status bekijken?
|
|
|||
|
|||
Op het moment dat je je order (salesid) hebt, mocht je deze niet hebben, bel ef de Ks of vraag m op via twitter
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De tijdspanne waarin mijn iphone kan komen gaat over 20 minuten in. Ben best zenuwachtig eigenlijk. Maarja, na het lezen van een iphone4 artikel in het brabants dagblad vanmorgen heb ik er helemaal zin in
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
update: ivm vakantie niet gisteren ontvangen, maar afspraak verzet naar vandaag. hij komt tussen 3 en 6 regio capelle aan den ijssel / rotterdam
|
|
|||
|
|||
Ik heb m nu net binnen gekregen.... binnen 20 uur na bestelling.... shame on t-mobile, BIGUP for The Phonehouse!
|
|
|||
|
|||
Typisch vrijdag de 13de blijkbaar, zou er bijna in geloven.
De koerier net hier geweest en kon de ip4 zo weer meenemen. In het contract staat een andere voorletter dan in mijn rijbewijs. Op mijn rijbewijs staan mijn voorletters van mijn doopnamen en op het contract de voorletter van mijn roepnaam(dit is overigens wel besproken met medewerker van PH). Bij het invoeren is het blijkbaar fout gegaan, aangezien het hier oom een verlenging gaat. Bij TM sta ik bekend met de voorletter van mijn roepnaam. Dus helaas geen iphone voor mij dit weekend en zal ik zeker nog een week moeten wachten ongeveer. Dus let op dat je de goede initialen opgeeft! |
|
|||
|
|||
nou net tmobile gebeld... ik had mijn iphone de 20 ste van juli besteld.
maar omdat ik niet aan de eis voldeed dat mijn abb binnen een maand zo verlopen val ik buiten de boot voor de voorbestelling en is mijn iphone 4,0 28 juli besteld. en de levertijd toen was 8 tot 10 weken. dus ik zou nog even moeten wachten met mijn nieuwe telefoon. wat een ***** zooi |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die hem bij The Phone House hebben besteld; via winkel, of internet? Lijkt mij namelijk ook wel wat, zo'n snelle levering
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jaa, snap ik..maar wat zou sneller zijn.. internet of in de winkel??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aha.. okee ik bestel em wel gewoon en wacht ONgeduldig af..
thx |
|
|||
|
|||
Dat is wel balen! Wat is jou ordernummer?
|
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|