iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff... komen ze morgen pas tussen 15:25 en 18:25... nog langer wachten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pff... komen ze morgen pas tussen 15:25 en 18:25...
nog langer wachten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vandaag phone ontvangen. prima apparaat! Death grip is na te bootsen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hou jullie op de hoogte. |
|
|||
|
|||
Ik heb me iPhone 4 rond 18.30 uur telefonisch besteld bij de klanten service. Wanneer krijg ik de bestel status te zien? Krijg ik daar een email van of kan ik dan in my t-mobile zien??
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
ik zit ook nog op 2 al een weekje..
dus denk dat het nog wel effe duurt hoor... baal wel. ik wil em zoooo graag. |
|
|||
|
|||
Geweldig! Tot nu toe zit het vol verrassingen dus ineens en witte zou me ook niet meer verbazen...het kan eigenlijk niet maar er kan nog meer eigenlijk niet en dat gebeurt ook..zou de klucht wel helemaal compleet maken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 eind van de middag gehad: keurig afgeleverd op mn werk. Wat een fantastisch toestel - het wachten meer dan waard. Succes aan alle wachtenden, ik hoop dat jullie 'm snel ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Mijne ook binnen. Wat een verschil zeg!!!
Nou sterkte nog voor de mensen die moeten wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo, morgen lekker een weekendje naar Parijs. Niet om de iPhone 4 te gaan halen maar om lekker bij te komen van alle stress en het wachten op de levering door T-Mobile. Dan ben ik er maandag helemaal klaar voor en kan de iPhone die week geleverd gaan worden!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt dus nog tijd genoeg om het forum even door te lezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn status blijft maar op 2 staan.. :-( Ordernummer 2554xxx besteldatum en tijd: 20 juli 9.30 telefonisch bij KS Geswitched van kleur 32 GB 2 jaar i-500 early renewal Alle info en micrsosim ontvangen... |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 17.00 Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: early renewal Ordernummer : 265xxx Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: update: 6/8/2010 Maw vandaag mijn microsim binnen gekregen, moet ik die al activeren mensen of moet ik wachten op mijn iphone4? let me know plz |
|
|||
|
|||
De mijne is ook binnen, nu aan het synchroniseren... duurt wel effe.
eerste indruk is dikke prima. Helemaal als je van een 3g overstapt
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010, wijziging van kleur
Tijd van bestelling: 14.00 eindelijk Methode: Online-liep vast, dus telefonisch Type: 32GB wit = zwart geworden Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 2682XX nieuw nr, ivm wijziging van kleur Orderstatus:5/8/10 naar 4 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: 5/8/10 Ja / 5 aug. '10 TM gebeld ivm levering enkele microsim ipv duo microsim. Afspraakdatum: Vrijdag 6 augustus 2010 update: 13:00 - 16:00 uur ps. helaas heeft men een nieuw ordernr aangemaakt, ivm wijziging van kleur. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo heb ik het gedaan in ieder geval: grote simkaart eruit gewipt en in de iPhone 3G gedaan. Wanneer de iPhone 4 er is, dan haal je em uit je iPhone 3G en wip je de micro sim uit de grotere sim en stop em in je iPhone 4 & you're ready to go.. O ja om te activeren moet je effe met klantenservice bellen, maar dat staat ook allemaal in de brief eigenlijk.. Na 10 minuten valt je oude simkaart weg, dan kun je je nieuwe grote simkaart of micro sim gebruiken.. succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gun het je van harte, maar ik had op basis van ALLE parameters eerder moeten zijn dan jij..., ik sta nog steeds op status 2.... |
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010, wijziging van kleur
Tijd van bestelling: 9:30 (terugbelformulier) teruggebeld om 16:00 Methode: terugbelformulier Type: 32GB wit = zwart geworden Abonnement: early renewal (renewal kosten hoeven niet betaald te worden) Ordernummer : --- Orderstatus: --- Orderbevestiging: Ja, brief. Micro-sim: Nee Afspraakdatum: Maandag 9 augustus (eerder kon niet) Wel vreemd hoe het gelopen is.. geen microsim thuis en heb nog niets hoeven te betalen..? Hoe zit het bij anderen hoe hebben die betaald als ze via de telefoon besteld hebben? Beetje dejavu van 2 jaar geleden toen ik een error kreeg tijdens het bestellen (was niet krediet waardig of wat dan ook) 2 dagen later mailtje dat mijn iPhone klaar lag.. Nooit een rekening gezien van de aansluitkosten/toestelkosten.. 1e factuur was gewoon 30 euro.. Erg apart maar wel mooi mee genomen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|