iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou afspraak gemaakt. Helaas morgen al vol. Dus laat hem zaterdag op m'n werk in Amsterdam bezorgen!! Heb er zin in!! Vraagje trouwens voor degene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou afspraak gemaakt. Helaas morgen al vol. Dus laat hem zaterdag op m'n werk in Amsterdam bezorgen!!
Heb er zin in!! Vraagje trouwens voor degene die hem al hebben, heb je een internet verbinding nodig om hem te activeren? Kan het me met de 3g niet meer herinneren hoe het ging.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, je moet hem immers aan iTunes hangen die verbinding zoekt met de servers van Apple
|
|
|||
|
|||
Ik heb 3 augustus gewoon via 1200 een verlenging gedaan bij T-Mobile.
en daarbij de Zwarte 16 gig besteld. Die vent zei dat de levertijd 8-10 weken is. Maar ik kon der vanuit gaan dat wel goed komt binnen 10 werkdagen. De 10 weken word gezegd zodat we de klanten niet teleurstellen. maar goed, dat zullen de meeste van jullie ook alwel gehoord hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit dan hetzelfde, alleen heb ik het dan via de mail gehad? |
|
|||
|
|||
Zo klinkt het wel.
|
|
|||
|
|||
Jah dat klopt uiteraard ik wacht rustig af.. ik vind het altijd wel grappig om hier en daar te lezen over het ding.. en om op F5 te rammen bij AMP
Geen idee, ik heb zelf alleen een brief gehad met microsim |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb eerst een mailtje gehad, gisteren orderbevestiging via post en vandaag micro sim |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik 244XXX voorbij zien komen voor 32gb in de afgelopen dagen. Ik zit zelf ook in de 245XXX range voor een 32gb en gelukkig ergens vooraan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op 20 juli zowel webformulier ingevuld als telefoonnummer achtergelaten. 's Avonds rond half 10 teruggebeld, iPhone 4 16 GB wit besteld. Paar dagen laten bevestiging per post gekregen & email gekregen.
Aantal dagen na bestellen m'n bestelling verandert in een zwarte 16 GB versie, daarvan afgelopen week ook per brief een bevestiging gekregen. Gisteren micro-sim kaart binnen gehad. Heb nog steeds status 2, ordernummer 2595** (bestaan dus wel ) |
|
|||
|
|||
ordernummer: 2490XX
Hehe Zaterdag komen ze eindelijk om iphone 4 afleveren |
|
|||
|
|||
Wauw, volgens mij sta ik, als ik deze nummers zo zie, onderaan de lijst en dan nog een beetje
Vandaag online besteld (via abonnement verlenging, zwarte 16 GB): Order#: 2820xx Nu hoef ik iig niet elke keer meer te kijken, hopen, etc. Gewoon afwachten op, ooit, een berichtje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn iphone is net gebracht.
werd nog netjes gebeld dat het wat later werd. bezorger had nog een aardige lijst waar hij nog langs moest. ordernr 2416xx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grappig is, als AMP ons kantoor niet kan vinden, bellen ze op mijn mobiel. Echter ik heb hier geen bereik omdat dat gare T-Mobile zo'n - laten we zeggen - matig netwerk heeft. Aiaiai... |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone vanochtend ontvangen Wat een ge-wel-dig toestel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|