iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Ben nog steeds druk aan het wachten op de levering van mijn iphone4. Amp levert hem vandaag op mijn werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo te zien zijn de mensen met 248XXX nu zo'n beetje allemaal naar status 4 aan het gaan, maar ik geloof alleen de 16GB, toch? Ik heb ook 248XXX, maar heb een 32GB besteld en sta nog steeds op status 2. :-( Hoe ver is de nummering wat betreft de 32GB'ers?
|
|
|||
|
|||
Yeah! Status 4!
|
|
|||
|
|||
2420XX nog steeds status 2!
20 juli 11.15 uur online besteld..... gwduld is een schone zaak.....pffff |
|
|||
|
|||
Citaat:
Contractvernieuwing besteld: 30 juli tijd: 08:15 Ordernummer: 265xxx Orderstatus: 2 Nieuwe contract gisteren per post ontvangen. |
|
|||
|
|||
Ben voorlopig nog niet aan de beurt zo te zien, maar zal voor de volledigheid mijn gegevens ook vermelde:
Datum van bestelling: 21 Juli 2010 Tijd van bestelling: ca. 04:00 uur Methode: via webformulier Type: 32 GB zwart Abonnement: verlenging van Flex20 naar i-150 (2 jaar) Ordernummer: 2708** Salesnummer: 2535** Orderstatus: Status 2 Orderbevestiging: 3 aug Micro-sim: 3 aug Nog een vraag: Als je naar status 3 overgaat, is dat als eerste te zien op je orderoverzicht, of krijg je (ongeveer) tegelijkertijd een sms/mailtje? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ordermanagement vandaag, 5 augustus 2010 14:11 ordermanagement KvdW zei:We doen ons best om ieders vragen te beantwoorden. Dit is de verklaring voor de problemen die spelen met het 'tijdstip van bstellen'. De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Dit geldt ook voor klanten die telefonisch hebben besteld, daar is ook gebruik gemaakt van 'webformulieren'. Hahahhaha het gaat goed bij T-mobile |
|
|||
|
|||
Zojuist status 4 ordernummer 2494**
Hopen dat ze snel contact opnemen |
|
|||
|
|||
Als micro-sim via ceva logistics binnen komt dan is hij vandaag binnen gekomen
|
|
|||
|
|||
TM forum:
QUOTE=ordermanagement;738524] Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha ik pak de popcorn er gelijk bij met zulke replies, genieten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De "willekeur" waar je over spreekt is gezien het feit dat er 2 verschillende modellen geleverd worden waarschijnlijk geen willekeur. Immers wanneer er op elke 50 geleverde toestellen bijvoorbeeld maar 10 32GB versies in de levering zitten en de vraag bijvoorbeeld gelijk aan de 16GB dan zullen de 32GB mensen langer moeten wachten. Ben het wel met je eens dat de voorinschrijving dus een hoax was, waarschijnlijk alleen om publiciteit te genereren. |
|
||||
|
||||
Ik snap niet wat mensen nou verwachten dat T-Mobile gaat doen. Het is allang duidelijk dat er een hoop mis is gegaan op de 20ste en nog steeds gaat alles niet altijd helemaal zoals het hoort. T-Mobile geeft dat ook toe. Meer valt er niet aan te doen. Als ze het nu recht gaan proberen te trekken garandeer ik dat het nog een grotere puinhoop wordt.
Die 375 punten die iemand nav z'n klacht heeft gekregen zijn ook een lachertje. Voor 650 punten kan je 20 euro korting krijgen op je factuur. Nou geweldig die 375 punten. |
|
||||
|
||||
YES !!
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 17:00 Methode: Telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging, 2 jaar Salesnummer: 2666xx Ordernummer: 2494xx Orderstatus: 4 Net gebeurd Aflevertijd.nl: Nog niet bekend SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Betaalmethode: Rembours Wacht nog op het SMSje en Mail. |
|
|||
|
|||
Heb inmiddels ook de microsim binnen.
30 juli besteld rond 10.30, verlenging (was de 20ste op vakantie) ordernummer 267xxx. Heb geduld, hou rekening met 8 weken en alles wat eerder is, is meegenomen |
|
|||
|
|||
Mijn toestel is net bezorgt op mijn werk via amp
Nu nog 3 uur werken en dan kan ik er pas mee spelen. Succes aan alle mensen die nog aan het wachten zijn. |
|
|||
|
|||
Heb het idee dat het vooral de 16gig versies zijn die afgelopen dagen zijn uitgeleverd. een enkele 32 gig versie lees ik hier!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|