iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyy saskinn zei : "ordermanagement:we gaan er inderdaad vanuit dat we deze week voldoende voorraad ontvangen om deze orders uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En is ie bij jouw al binnen? ik zit nu ook te wachten namelijk..! Laatst gewijzigd door terror; 08-09-10 om 15:08. |
|
||||
|
||||
dan had ik er bij gezeten als er tot de 16e uitgeleverd ging worden maar dan had ik hem toch nog minder snel gehad dan aankomende vrijdag
ben nog altijd blij dak heb geannuleerd bij tm zelf |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk is het wachten voorbij, heb m ook binnen en hij was het wachten waard!
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik heb nog steeds status 2 op een bestelling die op 3 augustus is gedaan via het internet bij T-mob. (Nieuwe klant met nummerbehoud)
Heb hier gister over gebeld. En ik vroeg of hij kon verklaren waarom mensen die later hebben besteld al bericht hadden gekregen voor een levering van hun telefoon. Maar die pannekoek van ks kon mij geen antwoord geven waarom ik nog steeds geen statusverandering heb gekregen. Hij zei alleen dat ze uitleveren op volgorde van bestelling. Toen vroeg ik hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terugkijg als ik mijn order zou annuleren. WTF Duurt het nog 2 weken voordat ze het geld terugstorten!! Volgens mij is het echt een te...gbende daar bij T-mob. In ieder geval ben ik er helemaal klaar mee!! De volgende keer bestel ik dus niet meer rechtstreeks via T-mob. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
2833XX
Nog altijd niks. status 2 for always? |
|
|||
|
|||
Het is niet te geloven!
Nadat ik hier net een bericht had gepost, heb ik een statusverandering gekregen. Eindelijk naar status 3 dus. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er toch echt wel op dat de nieuwe klanten met nummerbehoud langer moeten wachten. Bijna iedereen om me heen (besteld 5 augustus) heeft ondertussen al minstens status 3, en mensen tot 12 augustus zelfs al. Blijkbaar is een sim-kaartje bij de iphone stoppen een week werk... En dan als ik hem heb nog een maand wachten tot het nummerbehoud is geregeld
|
|
|||
|
|||
Citaat:
16-08-2010 besteld (telefonisch bij T-mobile met een vroegtijdige verlenging) verwachte levertijd: 3-4 weken.. (zou dus deze week moeten zijn) 12.00 uur gebeld met T-Mobile: verwachte levertijd: nog 3 weken! (???) betreft: zwarte 16GB dus niets bijzonders.... wat kan wachten toch lang duren zeg |
|
|||
|
|||
Ik heb 15 augustus besteld en ook nog status 2. Als de levertijd met 3 weken vertraagd wordt mogen ze hem houden indien Apple met een revisie komt eind september Maar ik wacht rustig af.
|
|
|||
|
|||
Wauw, alsof ze dit forum lezen! Post ik een keer en 5 minuten later sta ik op status 3!
|
|
|||
|
|||
als iedereen die hier post een status update krijgt zal ik ook maar even posten
11 augustus besteld 16Gb dus hoop toch wel op een update vandaag |
|
|||
|
|||
iPhone 4 16GB in handen!
AMP Zou komen tussen 1315 en 1615. En de deurbel ging om 1415 |
|
||||
|
||||
Lijst is up2date (:
|
|
|||
|
|||
Het posten om op status 3 te komen werkt niet hoor, anders had ik twee weken geleden al status 3!!
|
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|