iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 Even een snel vraagje tussendoor. Ik heb mijn iphone4 in de T-shop dordrecht besteld, toen ik daar laatst langsging om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zou de klantenservice dat weten?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Yey! k Heb zojuist de leveringsafspraak (via mijnorderstatus.nl) van maandag 13-09 kunnen verplaatsen naar a.s. donderdag 09-09
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hoop dat ik hem voor me nachtienst volgende week heb maar die zie ik duister in 10e besteld dus alles is nog mogelijk!
|
|
|||
|
|||
He He eindelijk binnen, helaas met 4.0.2 ik heb nu nog niks aan met mijn Vodafone kaartje.
Besteld op 2aug telefonische verlenging via t-mobile. Succes met wachten allemaal, ik log bij deze uit. |
|
||||
|
||||
Helaas geen status updates, wel heb ik de lijst geupdated om het nog iets overzichtelijker te maken.
Jammer, hoop dat vandaag echt iets gebeurt, vorige week was zo geslaagd maar het lijkt erop dat we niet boven 10aug. gaan komen deze week -,- |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zelfs naar morgen ipv volgende week dinsdag kunnen zetten!
Voor de mensen die echt geen geduld hebben; er is op 8 september nog plaats... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus mensen die te ongeduldig zijn om tot volgende week op de iPhone te wachten: zeker kijken in de agenda van amp want het ziet er naar uit dat er nog wel wat plaats is voor leveringen deze week |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zo ja? wat heb je voor iPhone 4 besteld ? 16 of 32 GB ? want ik wacht ook al vanaf 10 augustus... klantenservice of internet? |
|
|||
|
|||
ik heb ook net mijn afspraak kunnen verzetten van 14 september naar 8 september.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Meh, gisteren geen updates, vandaag waarschijnlijjk ook geen.. Alles weer op bij TM ;/?
|
|
|||
|
|||
Medewerkers t-mobile staken wegens drukte iphone 4.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met die microsim. Krijg je die samen met je iphone geleverd of komt die apart?
|
|
||||
|
||||
hehe als dat eens waar was werd ik helemaal gek
|
|
||||
|
||||
Haha dat zou wat zijn, er werd mij verteld dat als je in week 34 had besteld, het een verwachte levertijd van 4 weken is. Ik ga nu mijn 3e week in, volgende week dinsdag zou er dus een status update moeten plaats vinden wil ik hem binnen 4 weken in huis hebben.
Zie jij dit gebeuren? ik niet namelijk.. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|