iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) still waiting...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
still waiting
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat is er zo significant beter aan firmware 4.01 ten opzichte van 4.02?
|
|
|||
|
|||
Ik had mij op een levering in september voorbereid, maar nu ik het hier allemaal lees heb ik zoiets van, Schiet nou eens op, ik WIL die Iphone 4 hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net even de ks van TM gebeld en deze konden mij het volgende vertellen. Dat ze geen voorraad haddden dat wisten we al. Ze krijgen meerdere keren er week eenlevering en ze printen dan gewoon een lijst uit met klanten die ze dan gaan leveren. (op volgorde van aanmelding)
De levertijd is nu alweer bijgesteld naar 5 weken. voor mij verwachten ze deze week niet maar volgende week zou ik mogelijk aan de beurt zijn. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is zojuist geleverd! Nu nog wachten tot ik thuis ben om deze te activeren..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net mijn gratis screen protector van stealthguards binnengekregen en vamiddag als het goed is de iphone4!
ook voor de andere hier: stealthguards biedt gratis screenprotectors aan voor 2 a 3 dollar verzendkosten! de moeite waard denk ik! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is de levertijd van deze screens?? |
|
||||
|
||||
heb je misschien een linkje??
|
|
|||
|
|||
Gewoon even google gebruiken en dan kom je op een stukje nieuws van iphoneclub. Daar kun je de link vinden.
http://www.iphoneclub.nl/84450/steal...rotectors-weg/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat viel wel te verwachten. Ik geloofde er al niks van toen ze zeiden dat het niet uitmaakt of je besteld hebt op 3 of 11 augustus; ik zit voorlopig dus lekker nog te wachten. Tenzij ik morgen een toestel in Amsterdam vind. Weet iemand of er ergens nog 32gb versies op voorraad zijn?? Ik ben ook wel bereid er voor naar Utrecht te gaan. Moet wel icm een relax (niet online) abo...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de verandering van 3-4 weken levertijd naar 5 weken levertijd is nu ook officieel op de tmobile site te vinden:
Let op: De levertijd van dit toestel bedraagt momenteel 5 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
2 augustus besteld om 9:00 uur. zwart 16g. ordernummer zie hieronder |
|
|||
|
|||
Als mijn status vandaag niet verandert ga ik morgen de regio even afstruinen.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 51 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 51 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|