iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Afgelopen donderdag besteld bij BelCompany online. En vanochtend geleverd! Nou lekker dan weer, over twee jaar ga ik dat ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed toch wel dat deze week alle orders van 1 t/m 5 augustus zullen worden benaderd voor het maken van een leverafspraak. Wat mij ook opvalt is dat er nog niemand (behalve 1 iemand op het GoT-forum: 1 week!!) zijn bestelling van augustus heeft.
|
|
|||
|
|||
er wordt ookal gesproken over een kortere levertijd dus het zal nu een klapper moeten worden anders gaat het ze niet lukken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zou wel geinig zijn als ze vorige week niks hebben gedaan, iPhones opgespaard en nu alles tot... laten we zeggen 10 augustus gaan leveren. Al zal AMP dat niet leuk vinden gok ik zo..
|
|
|||
|
|||
Half uur geleden mail gekregen.. gaat dus snel voordat AMP contact met je opneemt.
Vrijdag komt ie binnen |
|
||||
|
||||
Dat hoop ik dan ook echt (5 augustus besteld) maar ik heb in de T-Mobile Shop besteld. Weet iemand hoe levertijden daar zijn? Volgens mij staan die los van telefonische/online bestellingen
|
|
|||
|
|||
toch blijft het nog erg stil met de overgangen naar status 3
|
|
|||
|
|||
Heb hem! Het wachten waard, tot zover.. (doosje is mooi :-p) Hij hangt te syncen.
Succes voor alle nog (sm-) of (w-)achtenden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vraag is ook hoeveel er nu hier nog actief zijn die echt zitten te wachten op status 3 volgens mij behoren de meeste hier tot de 20-30 juli groep en die is nu grotendeels afgehandeld volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Hier nog steeds een (on)geduldig wachtende.... bestelling 4/8
|
|
|||
|
|||
me.....still 2.....maar f5 deze pagina vaker dan de t-mobile status pagina
|
|
|||
|
|||
Nou dat plan van iPhones opsparen gaat niet; vorige week gingen heel erg veel mensen van 2 naar 3 van 30 juli op woensdag. En vanaf donderdag kregen veel mensen een belletje dat ze hun iPhone konden ophalen in de shop -voor degene die daar ook besteld hebben dus natuurlijk. Maar goed ik geloof ook wel dat 31 juli -5 augustus ongeveer deze week aan de beurt is, mits ze weer zo'n vette lading binnen krijgen als afgelopen week.
|
|
|||
|
|||
Mijne vorige week besteld (17/08) levertijd stond toen op 6-8 wkn. Dag later werd dat al bijgesteld tot 3-4 wkn. Dus ga echt niet als een malle zitten F5-n, huidige status 2, en gewoon relativerend verwacht ik die ook niet heel snel op 3 te zien springen. Tuurlijk kijk ik uit naar die zwarte iphone 32GB, maar wist van te voren dat er een bepaalde levertijd op zit, dus alles wat ie eerder komt is mooi meegenomen
Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 23-08-10 om 13:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|