iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door funk-e Denk dat iedereen van dit hele avontuur wel heeft geleerd niet meer direct bij t-mobile te bestellen. Vorig jaar met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net maar eens even gebeld naar T-Mobile. Gevraagd wanneer ik mijn microsim krijg. Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat ik nog niet eens een klantnummer hebt en een telefoonnummer, wel kon de vriendelijke meneer mij vertellen dat de iPhone de 18e (de dag van mijn bestelling) ook is doorgegeven aan Apple (smoesje?).
De levertijd van de microsim was onbekend maar de iPhone had een levertijd van max 3-4 weken (wat al bekend was) Wachten dan maar.... |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe snel ze je geld terug storten als je al hebt betaald via iDeal mocht je de bestelling annuleren in status 2? Ik denk er ook aan tot woensdag en dan ga ik in winkels kijken. Ik kom er net achter dat Harderwijk een phoneshop heeft =o
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat er vandaag weer weinig aan de orders gedaan wordt. Beloofd weer veel goeds voor deze week.
|
|
|||
|
|||
Nu aan de telefoon met de klantenservice. Heb net een telefoontje van de lokale BelCompany gekregen dat ie klaar ligt. Bestelling annuleren a.u.b., T-Mobile, lastiger dan het lijkt volgens mij :')
|
|
|||
|
|||
besteld 31 juli 10:00
27**** 32gb vrijdag status 3 gekregen nu status 4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel gelukt? Zit zelf nog binnen de bedenktijd dacht ik, dus dat zou geen probleem moeten zijn.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone word morgen geleverd. (status 3) nu hopen dat ok de papieren erbij zitten natuurlijk van t-mobile anders heb ik er nog niet echt veel aan. Ik denk dat er midden in de week / einde van de week de meeste statussen zullen veranderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog twee dagen geduld; dan mag T-mobile mijn verlenging van de lijst schrappen
|
|
|||
|
|||
Net de klantenservice van Belcompany even gebeld om te vragen hoe lang hun er over gaan doen. Daar krijg je al een bandje dat het tussen de 8 en 10 weken gaat duren....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2735** 16gb Status still on 2.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|