iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hier ook nog steeds status 2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier ook nog steeds status 2
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als ik dat zo zie dat mensen van 5-15 augustus al denken dat ze hem volgende week krijgen dan zou ik toch deze week wel aan de beurt moeten zijn. (5 augustus besteld @ T-Mobile Shop Waalwijk)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als die maar **BLING**BLING** doet... |
|
|||
|
|||
Volgens de diverse TM medewerkers die in inmiddels gesproken heb maakt het geen bal uit. Ik had een bestelling van 3-8, is door hun zoveelste fout 11-8 geworden. Ze beweren dat deze groep hem op hetzelfde moment geleverd zou gaan krijgen. Lijkt me sterk, maar ze beweren dit in ieder geval wel. Hoe dat bij shops zit weet ik niet, maar als ik hier zo lees, krijgen die hier en daar een verdwaald toestelletje binnnen, meer niet.
|
|
|||
|
|||
Ik had de Iphone eerst ook bij de t-mobile webshop besteld. Op 18 augustus..
Zat net te kijken op internet, op smartphoneshop.nl leveren ze m naar verwachting op 25-08. Dus ik heb net mijn order bij t-mobile geannuleerd en opnieuw bestelt bij smartphoneshop. Nu hopen dat ze mijn iphone dan kunnen leveren Nog even wachten.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben wel benieuwd |
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je beter een wandeling door de stad maken en diverse telefoonwinkels binnenlopen. Laat je op een lijst zetten en wacht wat eerder komt. TM (wat ik zeer onwaarschijnlijk acht) of een andere zaak. Ik ga het in ieder geval zo proberen, want ik zie een levering van TM voorlopig niet doorgaan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah kijk. Daar doe je weinig aan. dan zou ik maar een portie geduld gaan kopen
|
|
|||
|
|||
Nou ja maandag is vaak een dag waar niets gebeurd tegenwoordig, tis in de loop der jaren een halve zondag geworden.
|
|
|||
|
|||
Vandaag eff the phonehouse gebeld om 11 en uurtje later kwam ik naar buiten met een Iphone 4 32GB.
Had eerst ook via t-mobile besteld maar die flikkers hadden verkeerde meegestuurd. De Iphone 3gs 8gb. Bellen en klagen bij t-mobile niet geholpen, alles opgezegd en naar de winkel gelopen en eentje opgehaald Ik ben super blij |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had ordernummer 33**** sterkte! Ik zit al sinds zaterdag te zweten, wat gaat de tijd toch langzaam als er een nieuwe iphone aan komt |
|
|||
|
|||
Order bij T-Mobile is geannuleerd. Gebeld met telefoonkopen.nl die hadden nog 32Gb's op voorraad dus gelijk maar eentje besteld, komt deze week binnen volgens de aardige mevrouw
|
|
|||
|
|||
ik wacht rustig af.. mijn huidige abonnement is toch pas over 2 maanden afgelopen
|
|
|||
|
|||
Joehoe, hij is binnen. Wat een industrial design kunstwerk zeg, jezus.
Maar goed, hoe geweldig dit ding wel niet is kunnen we later nog bespreken. Nu belangrijkere dingen. Hij wordt nog geshipt met iOS 4.0.1, order annuleren was geen probleem, nadat ik gebeld had naar de Verkoopafdeling Zakelijk (08008102). Nummerbehoud was ook mogelijk, moet morgen even terugkomen om alles door te voeren. Heb nu een tijdelijk nummer, v.a. 23 september mijn huidige nummer terug. Awesooome! |
|
||||
|
||||
En weer wat mensen van de lijst af
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 48 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 48 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|