iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Zagg invisible shield is ook goed! Zagg is BAGGER, ik heb ze 2x op m'n N97 gehad en binnen no-time ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zagg is BAGGER, ik heb ze 2x op m'n N97 gehad en binnen no-time voor elkaar gekregen om met mn nagel een kras erop te krijgen. De bschermlaag dan niet het scherm zelf. Maar blijft zwaar irritant spul. Plus Zagg gebruikt een soort "zelf-helende" techniek. Dat houd in dat het in feite wat zachter rubberig aanvoelt wat voor een resistant touchscreen niet zoveel uit maakt maar lijkt me bij een capacitief schern zoals bij de iphone het geval is niet prettig. Dan gaat het vegen bij het minst beetje vochtige vingers heel stroef.
Suc6 met uitzoeken, ik heb die gratis clearcoats van StealthGuard al klaar liggen volgende week maar eens kijken of dat beter werkt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne via t-mobile afgezegd . En net gewoon the phonehouse ingelopen. En ben nu aan het synchroniseren
Dus ik heb hem!! iphone 4 32 gb |
|
|||
|
|||
Hier de iphone inmidels afgeleverd. Echt een super toestel. DANNYY, bedankt voor het bijhouden van de lijst.. Iedereen verder succes met wachten.
|
|
||||
|
||||
Geniet er beide van, graag gedaan!
|
|
|||
|
|||
net sms gehad dat maandag tussen 08.00 uur en 09.30 mijn iphone wordt bezorgd op m'n werk ik ben en er om 08.00 uur!
|
|
|||
|
|||
Danny, wat is dat met die groene balkjes op je site??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds op status 2...
10 augustus besteld Op welke status sta jij Danny? |
|
||||
|
||||
Zijn er vandaag nog mensen naar status 3 gegaan of gebelt door de t-shop?
|
|
|||
|
|||
Van de week na 3,5 week wachten besloten om mijn order te annuleren en daarna bij The Phone House een iPhone 4 32 gb besteld sochtends en een dag later had ik hem in huis ! Zo kan het dus ook. Werd erg goed geholpen en opnde hoogte gehouden door The Phone House, dus kan ze zeker aanraden !
Voor de mensen die nog wachten: succes en het is het wachten zeker waard ! |
|
|||
|
|||
Ik doe het liever bij t-mobile weet ik iig dat het goed gaat met abbo enzo
Moet alleen wel tering lang wachten... Ze moeten eens de 32gb's gaan leveren... Dan heb ik um sneller binnen.. |
|
||||
|
||||
Precies, jij snapt het. Ik wacht ook nog steeds op mijn 32Gb model vanaf 5-8 al...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijst gelijk even bijgewerkt voor wat meer duidelijkheid ivm de kleuren. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 04-09-10 om 19:39. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja tuurlijk wij zitten hier met een iphone en een ipod touch gewoon via de Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
Ik heb ff een vraagje kon het niet vinden: je kon ergens GRATIS een bescherm-ding bestellen, waar je alleen verzendkosten betaald.
Wat was daar de site van? En zijn die dingen goed? Of bevelen jullie andere anti-kras dingetjes aan?
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waren er nog status veranderingen vandaag, Danny ?
|
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|