iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hem besteld via de KS van tmobile....... was achteraf gezien niet zo handig gloof ik.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hem besteld via de KS van tmobile....... was achteraf gezien niet zo handig gloof ik....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kreeg net een sms-je van AMP, pinautomaat doet het niet, of ik contant wilde betalen.... Gelukkig hield ik daar al rekening mee gebeurt vaker bij AMP. Tussen nu een half 3 komen ze hem brengen! na 5 weken wachten duren deze uurtjes het langst!
|
|
|||
|
|||
Ik wil best een lijst maken maar dan host ik hem niet apart.
Maak wel een word documentje en maak daar dan een printscreen van en die post ik dan hier wel. Goed? |
|
|||
|
|||
hij is binnen, goodluck voor iedereen die hem nog moet krijgen. T-mobile heeft zich aan de levertijd van 3-4 weken gehouden. 19/8 besteld, 16/9 geleverd!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook net binnen!
firmware 4.0.2.... :-( |
|
|||
|
|||
Zo....... Bijna de Iphone nu 18 uur in bezit en ben er niet meer vanaf te slaan, wat is dit ding verslavend!!!!!!!! En wat een scherm, helemaal top!!!!!!!!!!. Weinig geslapen vannacht, al die tijd ermee aan het pielen geweest. Heb jaren een Nokia gehad, maar dit is echt een stap vooruit. Suc6 ieder die hem nog te wachten staat.
Gr. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke dan mag je me pm'en met de eerste cijfers van je ordernummer, besteldatum, winkel en de status van de bestelling. Als je hem net als mij gaat ophalen bij de Phonehouse kun je bij AMP een statuscode zien. Die zet ik in de excel sheet als orderstatus.
Bij mij is het bijvoorbeeld VAN. Wat staat voor: Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad |
|
|||
|
|||
Ook sinds 10 uur vanmorgen in het bezit van iphone 4, ordernummer 292xxx.
ligt nu op mijn bureau op te laden... kan helaas nog niet gebruiken want geen itunes op de zaak.... aarrfgghhh nog uurtje of 5 voordat ik daadwerkelijk eens wat kan gaan doen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed nog een paar uurtjes en dan kan het genieten beginnen |
|
|||
|
|||
bagger zeg, ik sta sinds 14/9 om een uur of 10:00 op status 3!! Besteld op 17/9, iedereen om mij heen schuift naar status 4 of hoger! Ben as zaterdag jarig, maar voor die tijd heb ik 'm nog niet denk ik...
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen! Ik ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat nummerbehoud geregeld is
|
|
|||
|
|||
iphone 4
|
|
|||
|
|||
Afspraak levering daggie naar voren kunnen zetten, stond op di 21-09-2010, wordt nu ma 20-09-2010 Erg benieuwd, wordt mijn 1e iphone, hiervoor jaren SE gehad en Nokia's. Nu tijdelijk ff een HTC in gebruik. Paar collega's die helemaal waus zijn van Apple dus die wilde me wel opweg helpen
|
|||
|
|||
Oh gelukkig, ik heb precies hetzelfde. Ook 17/8 besteld (ik neem aan dat je dat bedoelde )en sta nu ook al dagen op status drie. Ik dacht al dat ik gek geworden was...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is ie ook binnen!!
|
|
|||
|
|||
Om op de lijst te komen moet je even een pm sturen. Alleen mensen die op of na 01-09 hebben besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Status tmobile nog steeds 3 trouwens. [edit] nu op 4 Laatst gewijzigd door icall; 16-09-10 om 15:12. |
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|