iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Je maakt jezelf alleen gek om telkens te refreshen, doe het gewoon zoals mij, 1x per dag (20.00u) en spam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
haha ik snap hoe je je voelt ;[ ik ga transporter 2 afkijken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om nog even terug te komen op het verschil tussen i-150 en relax online 25 worden de belminuten ALTIJD op hele afgerond en bij i-150 niet. Stel je belt 1 minuut en 12 seconden dan betaal je voor 2minuten bij relax online 25 en bij i-150 maar voor 1min en 12 sec. Dat was t belangrijkste verschil volgens de meneer in de tmobile winkel. Ook is het internet trager maar daar merk je niet heel erg veel van blijkt uit een test van tweakers.
(correct me if i'm wrong) |
|
|||
|
|||
is dit forum ook op telefoon te volgen? is er maw een mobile site van iphoneclub?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2738xx besteld 2-8 *eindelijk* Status 3 !
|
|
|||
|
|||
Danny mischien idee om tijd er bij te zetten mijne is vrij laat namelijk 22:30
|
|
||||
|
||||
Nah dan moet alles opnieuw etc. ordernummer+datum is wel goed genoeg =p
|
|
||||
|
||||
Omdat de topic op 't moment zo goed als 'leeg' is maak ik de laatste post voor vanacht.
Jawel, weer een nieuwe dag waardoor er nieuwe kansen ontstaan! Ook vandaag is het mogelijk om een status update te krijg (meest logische). Als er morgenvroeg of in verloop van de dag mensen zijn die een status update hebben gekregen moeten mij een prive bericht sturen met daarin hun nieuwe status zodat ik de lijst kan bijwerken. Als er morgenvroeg of in verloop van de dag mensen zijn die graag op de lijst willen en er momenteel nog niet opstaan verzoek ik ook om een prive bericht naar mij toe te sturen met daarin de volgende informatie: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm Voordat ik wakker word zal er wel meerdere posts zijn gemaakt op de topic waardoor ik niet alle pagina's ga aflezen om te kijken of iemand zijn status is geupdated of als iemand op de lijst wilt - prive bericht of niets. Trusten lads, |
|
||||
|
||||
en ik ben de eerste deze morgen! slaapkoppen hier
heb nachtdienst gehad en de hele nacht aan m'n toekomst met iphone gedacht |
|
||||
|
||||
wat moet ik trouwens als ik dat ding eenmaal heb.....
dromen over de iphone 5 hebben jullie dat ook, dat je altijd iets nieuws moet hebben van een of ander elektrisch apparaat? volgende gadget op m'n lijstje is een 3d tv |
|
|||
|
|||
Als ik de iPhone 4 heb ga ik dromen van een nieuwe Mac Pro.
|
|
||||
|
||||
Haha ja ik snap wat je bedoelt, maar ik weet even niks voor na mijn iPhone :? Oh en 3D tv is mooi, je bent het brilletje alleen na 10 minuten zat...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heeft iemand van de mensen die nu status 3 heeft al iets gehoord van AMP?
Goedemorgen trouwens.. |
|
|||
|
|||
nee, ik nog niet, krijg je daar een sms van?
|
Er zijn 61 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 61 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|