iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff eindelijk na 2 wekenhet goede ordernummer 248xxx 3x ander nummer (verkeerde) gekregen van de klantenservice Nu via twitter de goede Overigens nig steeds status ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pff eindelijk na 2 wekenhet goede ordernummer
248xxx 3x ander nummer (verkeerde) gekregen van de klantenservice Nu via twitter de goede Overigens nig steeds status 2 Gt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen, succes met wachten!
Ik heb mn iphone zojuist mogen ontvangen! 20e bestelling geplaatst 16gb zwart early renewal sales id: 251... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
20e telefonisch besteld met ordernummer 262XXX.
gister EINDELIJK van status 2 naar 3 ben benieuwd, weet iemand hoelang het ongeveer gaat duren voordat ik naar fase 4 ga(A)? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Update: 32gb zwart, 253XXX,20 juli 1400
Hoi allen,
Nou ik heb hem hoor! ...alleen niet via levering door T-Mobile. Ik las maandag op tweakers dat ze bij telefoonkopen.nl (niet de website maar de winkels) vaak nog gewoon voorraad hadden en heb gelijk gebeld. In Amsterdam-Noord hadden ze er (toen) nog drie: -naar winkel gereden en gewacht tot ik hem in mijn hand had ) -order 253XXX GEANNULEERD -nieuwe 'verniewing' gedaan en naar buiten als bezitter van een iPhone4!? Ik was zelf ook een beetje verbaasd, het KAN dus wel, ik zou nog eens in het wild rondsnuffelen als ik jullie was... en ...ik heb de rij voor de rest korter gemaakt, goed he |
|
|||
|
|||
Ik hoop het, ik weet iig dat ik nooit meer met t-mobile pre-order dagen mee ga doen, 20 juli om 8 uur gebeld, 10 uur pas werd ik geholpen en werd er mij verteld dat ik bij 1e lichting zat blablabla. kortom 1 en al chaos!
|
|
|||
|
|||
Ook ik voeg me maar eens toe aan dit topic...
iPhone 4 - 32Gb - Zwart Besteld : 20 juli om 09:15 via webformulier Verlenging I-300 Bevestiging : Ja per SMS en Post Microsim : Ja Salesnr. : 2460XX Huidige status : 2 Waardeloos geregeld door T-Mobile..!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook ik ziet nog gewoon te wachten op m`n 32GB.
besteld op de 20e juli om 19:00 uur, eerder kwam ik er niet door. Order# 2596xx, ook nog in status 2 All meerder keren gebeld met TM maar die konden dietrs zeggen mbt leveringen. |
|
|||
|
|||
We zijn inmiddels niet anders gewend
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook wel klaar mee. Erg naar dat je bij de "speciale" voorinschrijving voor bestaande leden uiteindelijk later de telefoon hebt dan wanneer je gewoon een willekeruige telefoonkopen.nl winkel in loopt. Weet iemand hoelang het duurt voordat het annuleren van de order is verwerkt en je ergens anders weer kan verlengen?
|
|
|||
|
|||
Ben zojuist gebeld door AMP. Chauffeur heeft kleine vertraging en komt aan het einde van het tijdsvlak of iets daar buiten. Dat vindt ik dan best wel netjes.
|
|
|||
|
|||
Met je eens! en dat wij 30 juli bestellers dan snel aan de beurt mogen zijn
|
|
|||
|
|||
Goed, dit was het dan....hang nu in de wacht bij T-Mob om mijn verlenging te cancellen....heb mij net opgegeven op de reserveringslijst van Telefoonkopen.nl. Zij verwachten deze week nog te kunnen leveren. Lukt dan niet, dan kijk ik na mijn vakantie wel..........
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmmm, zie op aflevertijd.nl staan dat hij al sinds 09-08 verwerkt is alleen dat de telefoon niet fysiek aanwezig is. dus blijkbaar was die eergister al naar status 3 gesprongen maar heb tot op heden niets vernomen. is dat raar of ligt het aan mij?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|