iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Thexia ik heb zodra de website van T-mobile het weer deed een bestelling geplaatst met de 16GB zwart erin. (contract verlenging) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag anders even je ordernummer via twitter aan tmobile_webcare of uiteraard bellen met KC |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ordernummer gisteren via twitter @tmobile_webcare opgevraagd. Werkt goed! Anders zou je nog een keertje kunnen bellen om het ordernummer op te vragen.
|
|
|||
|
|||
Vandaag al iemand van de 32gb'ers zwart van status 2 naar 3 veranderd?
20 juli 2010 order: 2425XX status: 2 11:00 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week een iPhone 4 32GB besteld bij T-mobile, en wordt morgen afgeleverd. Ben zojuist gebeld door een koerier.
Maar mijn status is nog altijd 2. We wachten nog een dag af.. ben reuze benieuwd! order: 282xxx |
|
|||
|
|||
Wat een slechte service net de ks gebeld om te vragen hoe het kan dat mensen die de 30ste een iphone 4 besteld hebben er al mee spelen terwijl ik die de 20ste besteld heb witte16gb(29ste om laten zetten naar zwart) nog steeds wacht! Er was beloofd dat er je positie zou behouden als je switchte van kleur. Onzin dus want ik sta dus door de wissel in het systeem als klant van de 30ste dus ik moet volgends de ks nog zeker 8-10 weken wachten op mijn iphone! Dus ik vroeg dat ik graag met de een supervisor wou spreken om een klacht in te dienen hing die gast van de ks gewoon op!!!! Dus nogmaals de ks gebeld dit keer een iets vriendelijkere gast heb een klacht kunnen indienen maar mag niet van me abonnement af! Is toch belachelijk een klanteService die op hangt en waar je bij de een geen klacht mag indienen de volgende wel en na al het gerotzooi van T-mobile niet van je contract afkan! zuuuchhht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is ook geen 8-10 weken, personen die 30 juli hebben besteld moeten vanaf 6-8 nog maximaal 5 weken wachten, dus bijna nog maximaal 4 weken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oeh nu hopen dat de levering voor andere weer sneller gaat als meerdere mensen gaan cancelen. Hier ook een kleurswitcher die op de 20e heeft besteld. Status 2. Ordernr.2615xx |
|
|||
|
|||
wtf? ik heb 2709** als order nummer en 11 dagen geleden besteld ..:'(
|
|
|||
|
|||
Mijn order nummer begint ook met 282xxx. Vaag dat de ene wat hoort en de ander die de 20ste heeft besteld nu nog steeds moet wachten.......
|
|
|||
|
|||
12.30 en nog steeds geen beweging.
Ik ben heel geduldig van nature maar als ik vandaag weer niet naar 4 ga dan weet ik het niet meer. Ok, er is gezegt bij bestellen de 20e dat het max 8 weken zoh duren dus mag eigenlijk nog niet klagen. Aan de andere kant is er ook gezegt de 20 dat ik bij de eerste lichting zou zitten en er zijn er al 2 geweest. Dat andere mensen hem gewoon op kunnen pikken bij een telefoon winkel, tja klinkt zuur als je zit te wachten maar die mensen zijn gewoon slimmer en doen er iets meer moete voor dan ik, die gewoon blijft wachten tot mijn status naar 4 gaat. Maar de dag is nog vroeg |
|
|||
|
|||
Gewoon de Phonehouse bellen, ik heb ze zojuist gebeld en ze hebben nog op voorraad....(via het landelijke nummer van ze). Koerier zal vermoedelijk vanmiddag nog bellen voor een afspraak
Nu nog even t-mobile annuleren! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik vertrek dit weekend met vakantie. Ik zag het niet gebeuren dat T-Mob mijn phone voor zaterdag zou kunnen leveren. AMP houdt een phone (voor zover ik begrepen heb) maar 2 weken vast, dus zou mijn phone tijdens mijn vakantie toch "vervallen". Heb nu mijn hoop gericht op telefoonkopen.nl en als dat niet lukt voor zaterdag, dan zie ik na mijn vakantie wel........ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vind het elke keer wel heel toevallig dat mensen hem meteen hebben en dat als enige bericht hier zetten....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tuurlijk kreeg ik ook nog het 8 weken wachten riedeltje naar mijn oren Ze hadden toch allang deze gegevens kunnen sturen naar iedereen, scheelt veel belfrustraties denk ik. |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|