iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bballpat Het zijn idd meestal de vaste mensen die reageren, hoewel dat ook gezelliger is . Wel jammer eigenlijk lang wachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk ook dat mensen die de iphone4 inmiddels binnen hebben niet zoveel meer op dit topic zitten. behalve dan om te zeggen dat ze hem binnen hebben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja om ons hart te breken
|
|
|||
|
|||
Idd harteloos!
En deze site + de status site van t-mobile zijn best verslavend :'(. |
|
|||
|
|||
Stelletje stommerds ook allemaal!
|
|
||||
|
||||
Haha dat is eigelijk wel zo, allemaal geklaag dat het zo lang duurt en als ze hem dan eindelijk hebben zijn ze nergens meer te bekennen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
majah mij zijn jullie hopelijk binnenkort ook kwijt bij dit topic... maar weer ergens een nieuw topic volgen over jailbraken en mijn slechte ontvangst |
|
|||
|
|||
of je hebt je Iphone laten vallen en is kapot en wacht op een nieuwe bestelling xD
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alleen maar goed dus dat het rustiger wordt hiero.... des te korter het duurt dat ik hem ga krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat betekent dat het nog langer gaat duren omdat je minder posts hier hebt, dus ook de tijd niet sneller gaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er kan wel wat zinnigs uitkomen, denk ik ?
|
|
|||
|
|||
Maandag zijn er een ''klein'' aantal mensen van 2 naar 3 gegaan, dus ik denk dat er deze week niets meer binnen komt....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Diepe teksten allemaal
|
|
|||
|
|||
YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!!
nog steeds status 2..... zo iedereen weer wakker?? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 68 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 68 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|