iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bballpat Vind het elke keer wel heel toevallig dat mensen hem meteen hebben en dat als enige bericht hier zetten.... Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar blijf vooral wachten op T-mobile, succes! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ons laten wachten en lekker nieuwe klanten binnenhalen met de foons die ze ons beloven. |
|
|||
|
|||
Kan daar zo niet goed van worden, gaat echt nergens over..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Gonster Ja ook onziun waarom zou ik niet van me contract af kunnen heb het helemaal gehad maar ks #1 hing op en ks #2 weigerde want ik had volgends hem geen gegronde reden! hoeveel ks mederwerkers moet ik af om van me contract af te komen??!! lol ik was hartstikke rustig aan de telefoon ik dump me frustratie gewoon hier bij de rest van jullie |
|
|||
|
|||
Ik zie het probleem niet zo. T-mobile heeft er een enorme puinhoop van gemaakt, da's een feit. Er komen op dit forum veel namen voorbij van shops waar de toestellen wel op voorraad zijn.
Dan bel je die shops toch gewoon op of ga je er langs? Ik heb mij order zojuist kunnen annuleren (stond nog op status 2). Ik kreeg trouwens nog van de klantenservice te horen dat annuleren nooit een probleem is, waneer je het toestel gewoon niet aanneemt van de koerier. Laat de waarheid daarvan in het midden, maar zie wel met groot verlangen deze week de Iphone tegemoet! |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog de afgesproken 4 weken en paar losse dagen en dan zoek ik er wel eentje in de winkel ofzo..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het uitleveren gaat zo raar. Ik heb "pas" 3 augustus mijn iPhone 4 16gb besteld. Online bij The Phonehouse. En tussen nu en een paar uur leveren ze 'm af.
Laatst gewijzigd door LaCokaFamilia; 11-08-10 om 14:16. |
|
|||
|
|||
Zojuist Phonehouse gebeld (landelijk nr)
16 Gb hebben ze op voorraad, 32 Gb en wit niet. Toch maar wachten dan!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als iemand van de 20ste cancelled voor een 16GB kan je dan vragen of ik jou plek kan innemen ? Heb de 30ste besteld dus dan zou het iets sneller gaan
|
|
|||
|
|||
Je kan wel annuleren. Ik heb een verlenging gedaan op 10 juli. Net gebeld met de KS en mijn order gecancelled hierna direct telefoonkopen.nl gebeld en opnieuw een verlenging aangevraagd. Ze zeiden dat vanmiddag een koerier contact met me opneemt en de levering morgen zal plaatsvinden !
Typo: Bedoelde 20 juli Laatst gewijzigd door michelz; 11-08-10 om 14:29. |
|
|||
|
|||
10 juli ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben contractvrij en heb verlenging aangevraagd voor 1 jaar.
Maar als ik niks hoor voor vrijdag dan gaat deze jonge ook een andere richting op, ik denk Engeland met borderlinx. Is dan wel weer een maand wachten maar ik zit op het punt om tmobile op te geven. Dan maar wat meer betalen en alles in eigen hand hebben, ik moet toch al flink bijdokken voor 1 jarig contract. Helaaskan ik niet lopen voorlopig ivm knie operatie anders had ik hem allang in een winkel ergens opgepikt. In denk dat als er volgend jaar een andere provider ( bij ) komt om de iPhone te verkopen er een hele hoop mensen gaan proberen of die het beter doen. |
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid:
Had me op 20 juli aangemeld bij t mobile telefonisch, maar omdat ik geen klant ben, werd mijn bestelling wel opgenomen, maar volgens hun pas op de 30ste ingebracht. De 30 ste telefoon gehad dat de bestelling aangenomen was. Vervolgens dezelfde dag een mailtje met daarin de bestelling en een ordernr. het gaat om de 32 G zwart. Al de tijd tot nu op 2 gestaan. Toen zag ik straks een aantal berichten over the Phonehouse. Dus toch maar eens gebeld naar het landelijk nummer linksboven op hun pagina en een vriendelijke dame aan de lijn. Gezegd dat ik al een bestelling had lopen, en daarop zei zij ook dat het dan normaal niet mogelijk is geaccepteerd te worden als er al een order loopt. Dus dat ik die waarschijnlijk eerst zou moeten cancellen. Toch gevraagd of ze mijn gegevens wilde noteren en kijken hoever ze zou komen. Na een kwartiertje werd ik terug gebeld met het goede nieuws dat ik geaccepteerd was. Dus vond zij het ook al vreemd dat ik dan niet in hun lijst sta. Dus waarschijnlijk lig ik nog ergens op een stapel die nog niet fysiek ingevoerd is in het systeem, want anders had ik die eerst moeten cancelen. Ik kan het natuurlijk nooit 100 procent zeker zeggen, maar ik denk dat ik dus inderdaad niet in hun systeem sta. Dus de bestelling verder afgerond, en vanmiddag wordt contact met me opgenomen door de koerier over hoe laat morgen de aflevering. De andere bestelling annuleer ik pas als ik hem morgen in mijn hand heb uiteraard. Ik hou jullie op dehoogte. Ohja, heb wel 1 concessie moeten doen: van 32 G zwart naar 16 G zwart. Succes aan iedereen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
16Gb of 32Gb |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 26 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 26 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|