iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hopen dat bij de 16 gb bulk levering van morgen (waaronder ook mijn iphone) ook de 4.0.1 firmware wordt geleverd.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hopen dat bij de 16 gb bulk levering van morgen (waaronder ook mijn iphone) ook de 4.0.1 firmware wordt geleverd..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn Iphone zou morgen geleverd moeten worden maar ik heb nog geen tijd af kunnen spreken, en op aflevertijd.nl staat:
De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld. nou is het pas 5 over 9 maar het is toch wel vreemd dat t pas om 9 uur 's avonds erop staat of niet? heb geen zin om morgen al om 8 uur op te staan omdat ik niet weet hoe laat ze komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand die het weet? |
|
|||
|
|||
@dylan
ik denk dat het gewoon klopt hoor... ik heb ook niks gehad.. je zal zo wel wat horen.. trouwens,.. zij kiezen het tijdvak niet jij |
|
|||
|
|||
Dat is minder aangezien ik om 6 uur nog naar een verjaardag moet, maar hopen dat ze eerder komen zodat ik m alvast kan instellen etc.
|
|
||||
|
||||
Haha spannende minuutjes, maar komt vast goed hoor
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee dat begrijp ik en daar heb ik ook geen problemen mee maar het is dat ik het weet want straks lig ik nog te pitten en is die al geweest ofzo |
|
|||
|
|||
de laatste keren F5'en, haha wat zal ik het missen..
|
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad 't zelfde, nog geen tijdsindicatie bij mij..
|
|
|||
|
|||
er kan ook niets op tijd zijn met levering
niet beschikbaar Grrrr |
|
||||
|
||||
Ach wees toch blij dat ie bij jullie er al bijna is, ik weet he-le-maal niks!....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier ook nog geen bericht
|
|||
|
|||
morgen tussen 4 en 7.. moet om 6 uur weg, fijn...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tussen 4 en 6 savonds
lekker uitslapen dus |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk, niks aan het handje dus. Julie moesten gewoon even wachten
|
|
|||
|
|||
Morgen komt mijn iPhone 4 tussen 10:00 en 13:00 uur! Dan kan ik dus effetjes uitslapen haha..
Voor iedereen die nog moet wachten, veel sterkte Ik hoop dat jullie hem snelgenoeg hebben! |
Er zijn 66 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 66 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|