iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou afspraak staat voor aankomende donderdag ... Eindelijk krijg ik dan mijn nieuwe speeltje ;-) suc6 nog met wachten maar het zal denk ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou afspraak staat voor aankomende donderdag ... Eindelijk krijg ik dan mijn nieuwe speeltje ;-)
suc6 nog met wachten maar het zal denk ik niet lang meer duren... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb ook 30 juli besteld mijn order no is 2658xx betreft ook een 16gb zwart. Nog op status 2 ik denk dat deze week wel op 3 gaat |
|
|||
|
|||
Omg ik zit hier nu vanaf 3 uur te wachten!! Hij is er nog niet!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet dat dit "de golf" statusveranderingen van deze week is.... zou wel teleurstellend zijn.
|
|
|||
|
|||
Morgen nieuwe kansen.. Hoop dat ik dan aan de beurt ben
|
|||
|
|||
Lees al een tijdje mee, en nu de iPhone in aantocht is, maar besloten om te registreren.
Op 20-7 rond 10u besteld (zwart 16GB), 24-7 bevestiging van een 16GB wit (grrr....), direct gebeld en gewijzigd (gelukkig stond op mijn bestelformulier wel 'zwart') en daarna ordernummer 256xxx gekregen. Na dagen van controlen via de orderstatus, voor het weekend besloten niet meer te kijken (ik werd er nl. helemaal gek van!). En warempel, ineens vandaag om 17.26 een sms en mail! Helaas was vrijdag de 20e de eerste leverdatum, maar goed, hij is in ieder geval onderweg. Mijn eerste Apple-product en eerste iPhone, dus het zal mij benieuwen! |
|
|||
|
|||
Hier nog een 32gb zwart van de voorinschrijving de 20e op status 3, joepie!
|
|
|||
|
|||
Net op het einde van de dag, terwijl de schoonmaker al door de kantoortuin van T-Mobile liep, is mijn status na veel te lang wachten toch van 2 naar 3 gesprongen.......
Mijn zwarte 32GB op 20 Juli besteld en mijn nummer is 2599XX...... Voor de mensen die op 30 Juli besteld hebben hoop ik dat ze net zo lang moeten wachten op een status verandering als mij........ |
|
|||
|
|||
weet iemand of dat ze ook op zaterdag bezorgen???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja mensen morgen weer een spannende f5 dag , ik hoop dat degene waaronder ikzelf dan misschien geluk hebben .
En voor degene die hem al ontvangen hebben veel plezier ermee . And may the force be with you all . |
|
|||
|
|||
Hij is er hoor!! Eindelijk een trotse bezitter van een iphone 4
succes iedereen!!! |
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|