iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Corch En hij is binnen!!! Nu nog ff activeren want dat wil ie nog niet doen..... vreemd.... Gefeliciteerd!!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Apple iPhone 4 16GB Zwart
ordernr: 286XXX datum bestelling: 08-08 11u status: 2 T-Mobile site geeft 3-4 weken levertijd weer bij het bestellen. |
|
|||
|
|||
Nog max. 2,5 uur wachten..... Al iemand in de buurt van Den Haag/Y'burg waar hij al bezorgd is...kan ik op de uitkijk gaan staan!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nope! Sta zelfs pas op status 2 maar wordt nu toch wel een beetje ongeduldig.
|
|||
|
|||
Vraag me af; is er niemand met een kennis binnen TM die wat meer info kan krijgen over de levertijden en wat er verder gaat gebeuren? Ik weet dat er 3-4 wk voor staat, maar ik vraag me af of dat nu werkelijk zo is.
|
|
|||
|
|||
**** die hele iphone maar naar mijn mening. Ik ben nu al 3 dagen bezig om mijn verlenging en bijbehorende Iphone te annulleren bij Truusdebiel en nog steeds geen enkel resultaat. Al drie dagen wordt ik afgescheept met u wordt teruggebeld tot nee meneer de Iphone is al onderweg en daarom kunt u via ons niet meer annulleren, advies is gewoon het pakketje niet accepteren en dan komt alles goed. Ach rot op met heel die iphone4 dan maar. Ik ga wel voor me nokia 3310.
|
|
|||
|
|||
Zodra de mensen van 30 juli op 4 zijn dan zullen de rest op 3 springen ik neem aan dat het volgende week weer begint omdat er zeer veel iphones uit zijn geleverd deze week en ook veel een afspraak hebben gemaakt.
De mijne word dinsdag als het goed is geleverd. En ik hoop voor de wachtende dat er snel verandering in de status komt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allemaal,
Ben beieuwd of er vandaag nog iets gaat veranderen aan de statussen, keb der een beetje een hard hoofd in, zal volgende week wel worden , hoop ik. gratz aan diegenen die hem al ontvangen hebben , en veel plezier ermee! nog altijd status 2 |
|
|||
|
|||
En hij is binnen. Nu alleen uitvogelen hoe de sim-kaart erin moet. Met geen mogelijkheid krijg ik met dat bijgeleverde haakje de houder eruit...
|
|
|||
|
|||
ben ook heel benieuwd of er vandaag nog statusveranderingen komen...
Is mij toegezegd dat ik bij de eerstvolgende levering zit... (nu nog status 2) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 18 augustus 2010
Tijd van bestelling: 17:47 Methode: Internet Type: 16GB zwart Abonnement: i-300 Ordernummer: 3080** Orderstatus: Status 2 Micro-sim: Nee Gaat dus nog wel even duren ben ik bang |
|
|||
|
|||
Nou , volgens t-mobile zou de levertijd op dit moment 3 tot 4 wkn zijn , maar in de tussentijd .....welcome to the club
|
|
|||
|
|||
Betekent dit dan dat er over 3-4 weken meer dan 20.000 Iphone 4's worden geleverd? Aangezien ik ordernummer 286XXX heb en hij 308XXX.
Laatst gewijzigd door Breedbek; 20-08-10 om 13:33. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat ordernummers niet specifiek voor iPhone bestellingen worden gebruikt, niet iedereen wil een iPhone hoor
|
|
|||
|
|||
en dan ook nog order aanmaken, cancellen, opnieuw aanmaken, cancellen naar winkel aanmaken, dubbel aangemaakt ect. etc.
|
Er zijn 66 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 66 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|