iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Milan035 Yeeees, 31e besteld net afspraak gemaakt voor maandagochtend. Dit word een heel lang weekend... Ach joh, ga naar vrienden ofzo, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog geen koerier....
|
|
|||
|
|||
Oh jij denkt dat ik zo iemand ben die de hele dag thuis blijft om op f5 te gaan drukken? Ik kom net terug van vrienden, zie ik dat ik een afspraak kan maken... En ja tuurlijk ga ik dingen doen dit weekend, maar ik zie er toch ook zeker naar uit om mijn iPhone in beslag te nemen.
|
|
|||
|
|||
@milan
maadagochtend? ik kon dat niet hoor! |
|
|||
|
|||
Om 19:00h was tie er en zelfs het pinapparaat werkte!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog 1 nachtje slapen, morgenochtend tussen 8 en 10.25 mag ik de iphone ontvangen, en nu maar hopen dat zn pin werkt...of toch ook maar ff geld halen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmm toch wel een goed plan he, zal ik weer hebben dat ie het niet doet, en om nou een koerier te gijzelen haha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook ks gebeld en ze vertelden mij doodleuk dat de levertijd op dit moment 6 weken is terwijl op hun site staat dat het 3-4 weken is . Ik kon ze niet overtuigen dat het bij hunzelf op de site stond , stelletje eigenwijze ......... ( mag je zelf invullen ) . |
|
|||
|
|||
Hier werkt het prima. Erg tevreden. Overigens wel vreemd dat ik bij de koerier moest tekenen op een lijst waar ik precies kon zien bij wie hij nog meer moest zijn in de buurt. Niet heel veilig...
Iedereen sterkte met wachten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze komen hem hier pas dinsdag afleveren maar als het nu rond dit tijdstip nog zo warm buiten is is het lekker om effe een blokkie om te fietsen |
|
|||
|
|||
Heb ik me abonnement verlengd (early) en alles opgegeven wat ik erbij wou (w&w plus vast, sms verdubbelaar, t-mobile grenzeloos)
zie ik op me contract die van de week binnen is gekomen, dat ze ook T-mobile Family hebben afgesloten ik wil helemaal geen T-Family... dus ik bellen dat ik het eraf wil. zegt dat vrouwtje nee sorry dan moet ik je order annuleren en opnieuw invoeren dus ik ging redelijk los over hoe slecht de service is. zegt ze gewoon heel bijdehand: jah als je me uit had laten praten had ik een andere optie gegeven maar dat is jammer voor je en zo hangt op ZE HING GEWOON OP WTF |
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen ik ben niet van huis uit Nederlands maar woon hier al wel sinds mn 12e ongeveer; ben nu 21. Ik weet dat Nederlanders erg veel zeuren. Als het 1 ding is wat sommige maar gewoon moeten doen is het dit: Sometimes you just gotta kiss somebody's ass to get what you want. Hoe kwaad je ook bent blijf calm. Een persoon beschuldigen voor een probleem van een bedrijf heeft geen van 2 baat bij. Maar ja, ophangen is ook weer niet goed hoor dat ga ik ook niet goed praten =p
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Eerlijk gezegd geef ik Appel op zn minst net zoveel de schuld, ze moeten meer van die dingen maken! =) Maar goed, erg positief dat er toch wat mensjes zijn die vandaag van status zijn veranderd, unlike yesterday! Hopelijk krijgen ze weer zo'n grote lading iphones dinsdag/woensdag en kunnen er wat augstus mensen een feestje bouwen!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 63 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 63 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|