//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Milan035 Yeeees, 31e besteld net afspraak gemaakt voor maandagochtend. Dit word een heel lang weekend... Ach joh, ga naar vrienden ofzo, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #4621  
Oud 20-08-10, 17:58
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milan035 Bekijk bericht
Yeeees, 31e besteld net afspraak gemaakt voor maandagochtend. Dit word een heel lang weekend...
Ach joh, ga naar vrienden ofzo, of breng wat tijd door met je gezin. Er is meer in het leven dan een iPhone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #4622  
Oud 20-08-10, 18:11
Fjeze Fjeze is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milan035 Bekijk bericht
31 Juli rond 15:00 besteld, vanmiddag naar status 3 Klopt het dat je als je op status 3 komt je een sms moet krijgen?
Toch nog paar status veranderingen.
ook een 32GB?
  #4623  
Oud 20-08-10, 18:22
rocksoff rocksoff is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Nog geen koerier....
  #4624  
Oud 20-08-10, 18:41
Milan035 Milan035 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Oh jij denkt dat ik zo iemand ben die de hele dag thuis blijft om op f5 te gaan drukken? Ik kom net terug van vrienden, zie ik dat ik een afspraak kan maken... En ja tuurlijk ga ik dingen doen dit weekend, maar ik zie er toch ook zeker naar uit om mijn iPhone in beslag te nemen.
  #4625  
Oud 20-08-10, 19:33
rickdehoop rickdehoop is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Woerden
Berichten: 78
Standaard

@milan
maadagochtend? ik kon dat niet hoor!
  #4626  
Oud 20-08-10, 19:43
rocksoff rocksoff is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Om 19:00h was tie er en zelfs het pinapparaat werkte!
  #4627  
Oud 20-08-10, 20:02
Pim_D Pim_D is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Regio Rotterdam
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocksoff Bekijk bericht
Om 19:00h was tie er en zelfs het pinapparaat werkte!
Gefeliciteeerd!
__________________
twitter.com/Pim_D
  #4628  
Oud 20-08-10, 21:06
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Nog 1 nachtje slapen, morgenochtend tussen 8 en 10.25 mag ik de iphone ontvangen, en nu maar hopen dat zn pin werkt...of toch ook maar ff geld halen
  #4629  
Oud 20-08-10, 21:20
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mack80 Bekijk bericht
Nog 1 nachtje slapen, morgenochtend tussen 8 en 10.25 mag ik de iphone ontvangen, en nu maar hopen dat zn pin werkt...of toch ook maar ff geld halen
Voor de zekerheid even geld uit de muur halen denk ik?
  #4630  
Oud 20-08-10, 21:22
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

hmm toch wel een goed plan he, zal ik weer hebben dat ie het niet doet, en om nou een koerier te gijzelen haha
  #4631  
Oud 20-08-10, 21:26
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mack80 Bekijk bericht
hmm toch wel een goed plan he, zal ik weer hebben dat ie het niet doet, en om nou een koerier te gijzelen haha
Haha doe dat maar niet. of wel, en neem direct een extra iPhone mee voor mij
  #4632  
Oud 20-08-10, 21:37
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Ik heb langdurig telefonisch met medewerker van AMP gesproken..ook ik krijg als zakelijke klant geen status of ordernummer...volgens AMP heeft ELKE reservering een nummer...dat is ook het enige waar zij mee kunnen werken...ik vroeg: "dus als iemand van t-mobile zegt dat ie geen nummer voor mij heeft, liegt hij dus?"..."Ja, er is altijd een nummer. t-mobile kan zelfs geruime tijd vooruit kijken wanneer jouw toestel in de zending zit om naar AMP te gaan want wij krijgen een melding 'ordernummer xxxxx is (bijv.) woensdag of vrijdag bij jullie aanwezig'..op basis van die info gaan wij een afspraak maken met de klant voor uitlevering"...was hun antwoord.

Mijn conclusie: afdeling zakelijk is gewoon NIET bereid om nummers te verstrekken en liegt dus glashard dat ze niets weten!!
Wat een eikels zijn het ook, he. Heb jij je phone wel al binnen of ook niet? Ik heb hem de 30ste besteld dus van wat ik zo hoor moet het niet veel langer duren. In ieder geval geen, zoals eerdergenoemde meneer van de klantenservice mij hartelijk meedeelde, 8 tot 10 weken :')
  #4633  
Oud 20-08-10, 21:48
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Wat een eikels zijn het ook, he. Heb jij je phone wel al binnen of ook niet? Ik heb hem de 30ste besteld dus van wat ik zo hoor moet het niet veel langer duren. In ieder geval geen, zoals eerdergenoemde meneer van de klantenservice mij hartelijk meedeelde, 8 tot 10 weken :')
Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Luigi .
Ik heb ook ks gebeld en ze vertelden mij doodleuk dat de levertijd op dit moment 6 weken is terwijl op hun site staat dat het 3-4 weken is .
Ik kon ze niet overtuigen dat het bij hunzelf op de site stond , stelletje eigenwijze ......... ( mag je zelf invullen ) .
  #4634  
Oud 20-08-10, 22:03
Tommie75 Tommie75 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Hier werkt het prima. Erg tevreden. Overigens wel vreemd dat ik bij de koerier moest tekenen op een lijst waar ik precies kon zien bij wie hij nog meer moest zijn in de buurt. Niet heel veilig...

Iedereen sterkte met wachten!
  #4635  
Oud 20-08-10, 22:16
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Voor de zekerheid even geld uit de muur halen denk ik?
Zojuist even naar de bank gefietst, ik kies toch liever voor zekerheid... je weet maar nooit.
Ze komen hem hier pas dinsdag afleveren maar als het nu rond dit tijdstip nog zo warm buiten is is het lekker om effe een blokkie om te fietsen
  #4636  
Oud 20-08-10, 22:53
Frits_Vld Frits_Vld is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb ik me abonnement verlengd (early) en alles opgegeven wat ik erbij wou (w&w plus vast, sms verdubbelaar, t-mobile grenzeloos)
zie ik op me contract die van de week binnen is gekomen, dat ze ook T-mobile Family hebben afgesloten
ik wil helemaal geen T-Family... dus ik bellen dat ik het eraf wil. zegt dat vrouwtje nee sorry dan moet ik je order annuleren en opnieuw invoeren dus ik ging redelijk los over hoe slecht de service is. zegt ze gewoon heel bijdehand: jah als je me uit had laten praten had ik een andere optie gegeven maar dat is jammer voor je en zo hangt op ZE HING GEWOON OP
WTF
  #4637  
Oud 20-08-10, 23:09
tsubasa tsubasa is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 62
Standaard

Ik moet zeggen ik ben niet van huis uit Nederlands maar woon hier al wel sinds mn 12e ongeveer; ben nu 21. Ik weet dat Nederlanders erg veel zeuren. Als het 1 ding is wat sommige maar gewoon moeten doen is het dit: Sometimes you just gotta kiss somebody's ass to get what you want. Hoe kwaad je ook bent blijf calm. Een persoon beschuldigen voor een probleem van een bedrijf heeft geen van 2 baat bij. Maar ja, ophangen is ook weer niet goed hoor dat ga ik ook niet goed praten =p
  #4638  
Oud 20-08-10, 23:16
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsubasa Bekijk bericht
Ik moet zeggen ik ben niet van huis uit Nederlands maar woon hier al wel sinds mn 12e ongeveer; ben nu 21. Ik weet dat Nederlanders erg veel zeuren. Als het 1 ding is wat sommige maar gewoon moeten doen is het dit: Sometimes you just gotta kiss somebody's ass to get what you want. Hoe kwaad je ook bent blijf calm. Een persoon beschuldigen voor een probleem van een bedrijf heeft geen van 2 baat bij. Maar ja, ophangen is ook weer niet goed hoor dat ga ik ook niet goed praten =p
Het is een groot ongeordend zooitje bij tm , en meer niet .
  #4639  
Oud 20-08-10, 23:18
tsubasa tsubasa is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 62
Standaard

Eerlijk gezegd geef ik Appel op zn minst net zoveel de schuld, ze moeten meer van die dingen maken! =) Maar goed, erg positief dat er toch wat mensjes zijn die vandaag van status zijn veranderd, unlike yesterday! Hopelijk krijgen ze weer zo'n grote lading iphones dinsdag/woensdag en kunnen er wat augstus mensen een feestje bouwen!!
  #4640  
Oud 20-08-10, 23:33
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsubasa Bekijk bericht
Eerlijk gezegd geef ik Appel op zn minst net zoveel de schuld, ze moeten meer van die dingen maken! =) Maar goed, erg positief dat er toch wat mensjes zijn die vandaag van status zijn veranderd, unlike yesterday! Hopelijk krijgen ze weer zo'n grote lading iphones dinsdag/woensdag en kunnen er wat augstus mensen een feestje bouwen!!
Je hebt gelijk , laten we maar positief blijven en hopen op een goede en snelle afloop .
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.